kawasaki zx10r 2010 s tkz. big bangom!!??

marko88

New member
Kawasaki recently filed patents for an in line four cylinder motorcycle engine with an uneven firing order. While similar to the design from Yamaha in the latest R1, the Kawasaki engine design steps things up a bit by adding some electronics to aid the uneven firing order.

http://www.motostar.co.za/Home/News/2010KawasakiZX10R/tabid/335/Default.aspx
 
zanimljivo, stavili su električni motor da progura radilicu kroz 540° pauze (koliko ima izmedju okidanja cilindara 2i3, i 1 i 4)
s tim da se taj motor moze koristiti i kao generator, odnosno KERS
 
jolly the roger said:
zanimljivo, stavili su električni motor da progura radilicu kroz 540° pauze (koliko ima izmedju okidanja cilindara 2i3, i 1 i 4)
s tim da se taj motor moze koristiti i kao generator, odnosno KER
S

Previše zanimljivo za serijski motocikl :mrgreen:
 
cek , jel to sad onda pravi big bang ili ono kod kod yamahe ?
 
Zanimljivo,ako el.motor okreče radilicu u nekoj mjeri,nadam se da će suživot dvaju motora biti skladan i bez ispada......
 
markookram said:
cek , jel to sad onda pravi big bang ili ono kod kod yamahe ?

Pravi Big Bang. Kao što Jolly kaže, elektro motor je tu da se motor na ler gasu ne bi izgasio  :D Ode svaki proizvođač svojim putem... (y)
 
aurellie said:
Pravi Big Bang. Kao što Jolly kaže, elektro motor je tu da se motor na ler gasu ne bi izgasio  :D Ode svaki proizvođač svojim putem... (y)
bogami onda ce morati imati poveci akumulator za duzi rad na leru ...  :mrgreen:
 
JANA VTC said:
Zanimljivo,ako el.motor okreče radilicu u nekoj mjeri,nadam se da će suživot dvaju motora biti skladan i bez ispada......
ako me labilno znanje elektronike dobro služi, to nebi trebalo bit neki problem - motor stalno uključen, pa ako se radilica vrti brže od motora onda motor glumi generator, a ako se radilica vrti sporije, onda je motor - motor :misli:
 
to bi onda bio kolektorski motor ... al se budu četkice mjenjale ...  :LOL:
 
jolly the roger said:
ako me labilno znanje elektronike dobro služi, to nebi trebalo bit neki problem - motor stalno uključen, pa ako se radilica vrti brže od motora onda motor glumi generator, a ako se radilica vrti sporije, onda je motor - motor :misli:

Dobro ti je labilno znanje :mrgreen: (y) (y) (y) (y)

Sve dobre stvari su vrlo jednostavne :wink:
 
Vrlo ugodno iznenadjenje, jos ako dobijemo kurblu za okrenut kada nestane struje  :LOL:


Salu na stranu lijepo da se nesto mijenja u pozitivnom smislu  (y)
 
Koja je prednost tog big banga? Taj stroj se trza kao jednocilindraš. Nisu li vibracije i trzaji mana, a oni su namjerno napravili takvu mašinu  :misli:
 
ilegalac said:
Koja je prednost tog big banga? Taj stroj se trza kao jednocilindraš. Nisu li vibracije i trzaji mana, a oni su namjerno napravili takvu mašinu  :misli:

ukucaj "big bang" u tražilicu, tema je više puta prožvakana
 
Svakako, još malo i morat čemo motore slati u kontejneru u Japan na servis...Ja tu ne vidim nikakvu prednost za normalne korisnike ,kakvih je vjerovatno 90 % ....Šta se tiče servisera-druga stvar. To me podsječa na progresivno polužje kod zadnjeg amortizera koje je 90-ih svaka talijanska 125 imala, da ne govorimo o večim motorima...A sad se slavi direktno ogibljenje zbog efektnijeg prijenosa feelinga sa podloge?? Tako če sad svi poludit za tim big bangom, pa če ga se riješit za 5 godina slaveči jednostavnost i trajnost...Kurosawa.
Ali eto, interesantno je..Da nije samo Yamaha :mrgreen:.
 
ilegalac said:
Koja je prednost tog big banga? Taj stroj se trza kao jednocilindraš. Nisu li vibracije i trzaji mana, a oni su namjerno napravili takvu mašinu  :misli:

:mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,152938.0.html