kawasaki zx10r 2010 s tkz. big bangom!!??

JANA VTC said:
Zanimljivo,ako el.motor okreče radilicu u nekoj mjeri,nadam se da će suživot dvaju motora biti skladan i bez ispada......

A zasto ne bi bio ako su vec takav sustav zamislili  :misli:
 
jolly the roger said:
ako me labilno znanje elektronike dobro služi, to nebi trebalo bit neki problem - motor stalno uključen, pa ako se radilica vrti brže od motora onda motor glumi generator, a ako se radilica vrti sporije, onda je motor - motor :misli:

Nije bas tako banalan prijelaz el motora po kvadrantima, odnosno zonama rada. Ali da se moze sloziti moze. Isto tako ne mozes bas svaki el motor koristiti efektivno i za generatorski rad.

markookram said:
to bi onda bio kolektorski motor ... al se budu četkice mjenjale ...  :LOL:

:shock:  :LOL:

Je, to budi uvjeren da bude  :mrgreen:
 
Evo ja potrošio cijeli vikend na proučavanje big banga  :LOL: i došao do zaključka da to možda ima smisla samo u najekstremnijoj sportskoj vožnji.
Malo mi je bez veze da stavljaju elektromotor koji služi samo zato da se motor ne ugasi na leru. Umjesto da se prestanu zajebavat i ugrade elektromotor kao glavni pogonski stroj. To bi već bio nekakav napredak. Ovo je samo mazanje očiju  :palacdolje:
Imaju oni razvijene i baterije za to, al nam pederi neće reč, znam ja..
 
Ovaj sistem paljenja sa pauzom od 540 stupnjeva je isti kao i kod rednih dvocilindraša, a upotreba elektro motora na ler gasu pomaže okratati radilicu koja u pauzi od 540 stupnjeva treba otvarati po dva seta ventila istodobno.
S obzirom da vanjski i unutrašnji cilindri pale istodobno, biti će zanimljivo vidjeti dali će razvod ventila ostati preko lanca zbog povećanog opterećenja.
 
Nebi li i (veći) zamašnjak mogao raditi taj posao umjesto elektromotora?  :misli:
 
Karabaja said:
Nebi li i (veći) zamašnjak mogao raditi taj posao umjesto elektromotora?  :misli:

Kod neke druge masine vjerojatno bi, ali kod ovakvih ni za slucaj :wink: Naime ima dva prakticna problema; gdje staviti veci zamasnjak i onaj bitniji. Ako ima vecu masu, javlja se naravno veca sila inercije. Teze bi ubrzavao i teze usporavao ( to nam treba :mrgreen: ) Zbog toga u motorima skoro ni ne postoji zamasnjak.
Balansirajuce osovine, naravno ne treba brkati sa zamasnjakom :wink:
 
S obzirom da Kawasaki za 2011. priprema novi ZX10 R, kroz ovu temu možemo pratiti novosti te aktualni ZX10R WSBK kojeg u 2010. voze Chris Vermeulen i Tom Sykes koji su ujedno uključeni u razvoj modela za 2011. (y)

Cestovna i WSBK verzija za 2010.

 
Stranica posvećena novom ZX10 R za 2011. na kojoj se mogu pratiti sve novosti (y)

http://www.kawasaki-challenge.com/
 
Nema nigdje potvrde za taj elektromotor. :misli:
 
Evo i prve fotke s trkaćim oklopima

http://www.motoblog.it/post/25186/prima-foto-ufficiale-della-kawasaki-zx-10r-ninja-2011
 
"kopiraju" Apriliu, prvo staza, pa onda cesta  :misli:

01Next_Ninja_Suzuka_2.jpg


03Next_Ninja_Suzuka_5(2).jpg


02Next_Ninja_Suzuka_4.jpg