Kawasaki zx12r vs Open 1000

uzmi ti zzr 1400........jedino sto je ovjes koma....Obavezno progresivne opruge u prednje vilice ubaciti...i zadnji mono promijeniti.... (y)
 
bmw m 5 said:
uzmi ti zzr 1400........jedino sto je ovjes koma....Obavezno progresivne opruge u prednje vilice ubaciti...i zadnji mono promijeniti.... (y)

otkud ti to!?

nigdje u testovima niko nije imal zamjerke na ovjes, čak dapače


(nemoj mi kvarit, to je jedini motor kaj dolazi u obzir kao slijedeći :mrgreen:)



Srki
 
Srki said:
otkud ti to!?

nigdje u testovima niko nije imal zamjerke na ovjes, čak dapače


(nemoj mi kvarit, to je jedini motor kaj dolazi u obzir kao slijedeći :mrgreen:)



Srki
meni osobno.....za agresivniju voznju...premekan...neki dan ubacili jednom tipu opruge wp..i zadnji mono.I on rekao da mu previse "pliva" po zavojima...Mozda je istra kriva..... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
meni osobno.....za agresivniju voznju...premekan...neki dan ubacili jednom tipu opruge wp..i zadnji mono.I on rekao da mu previse "pliva" po zavojima...Mozda je istra kriva..... :mrgreen:

ili neko istarsko vino? Ravalico?

:mrgreen:


Srki
 
:
bmw m 5 said:
meni osobno.....za agresivniju voznju...premekan...neki dan ubacili jednom tipu opruge wp..i zadnji mono.I on rekao da mu previse "pliva" po zavojima...Mozda je istra kriva..... :mrgreen:
Pa zzr nije zamisljen da ga bacas po zavojima zar ne i neznam gdje bi se ti vozio sa njime do krajnje granice. :misli:
 
90 % vremena imas otvorene voznje, 10 % grad, ne ides na stazu - ZX12 je motor za tebe. Izuzetno udoban za duze ture, a jos uvijek motor koji nema puno konkurenata kad je u pitanju snaga. Nije bas estetski sretno rjesenje, ali za duzi put stavim Givi nosac i kofer 46l plus bocne i tank torba i moze do kraja svijeta  :)
A ove fore za zavoje bas i ne stoje, pogotovo ako otraga promjenis gumu na 190, onda i krilca struzu  :LOL:
 
Pozdrav.Ti imas kawca 12?znaci ide 190 guma gore,jel velka razlika u odnosu na 200,mislim na okretnost motora.
 
ZZR 1400 je više touring od zx12 tak da razmisli i o tom motoru (y)
 
bobo RR said:
Pozdrav.Ti imas kawca 12?znaci ide 190 guma gore,jel velka razlika u odnosu na 200,mislim na okretnost motora.


Za mene osobno motor je puno upravljiviji sa 190 nego 200 i zabavniji u zavoju
 
To mi je ipak malo previse touring za sada,mozda za koju godinu,srce me ipak vuce na malo sportskiju stranu za sada.Ove hiljadarke stare oko tri god se daju naci u super stanju oko 8000 eur,ima ih i ubijenih ali uz strpljenja i trazenja uvijek se nadje i nesto dobro,koja bi bila realna cijena za kawca 12,malo ih ima.
 
228hr said:
Za mene osobno motor je puno upravljiviji sa 190 nego 200 i zabavniji u zavoju
Koja godina je tvoj kawasaki,jel slika u avataru tvoj motor.
 
bobo RR said:
Koja godina je tvoj kawasaki,jel slika u avataru tvoj motor.

2006(zadnja) originalni oklopi su crni sa zlatnim i felge su boje zlata. Sve originalno sam skinuo i sad motor izgleda kao u avataru.
 
Jel imas i kompletni akrapovic gore?Sta si stavljao od opreme na njega?
 
imao ja 2004g. zx-12r, presao 7000km i na nagovor 'pacijenata' :D zamjenio je sa zx-10r-om 2005g. i s njim presao 18000km....jesam ti idealan primjer :yoman:.....oba motora su mi jako prirasla srcu-svaki na svoj nacin.....12-ica je bila kralj autocesta, takva ubrzanja od 200-300km/h se ne daju opisati-a vjetra nigdje, stabilnost savrsena, okretnog momenta ko'  u kamiona (y)......10-tka opet na svoju stranu-puno laksa u manevriranju, okretnija, nervoznija, tvrdja, meni na brzinama preko 200km/h-nevozljiva(visok sam 190cm).....anegdota-kad sam preuzeo 10-tku, probao sam da li starta bolje do 12-ice- prva, gas i bum-pogled u nebo :mrgreen:, druga, gas-isto :mrgreen:, dok mi 12-ica nikada to nije priustila-jako je bila stabilna na ubrzanjima i to bez amortizera upravljaca....sve u svemu, dva razlicita svijeta u slicnom pakiranju.....
 
bobo RR said:
Jel imas i kompletni akrapovic gore?Sta si stavljao od opreme na njega?

Je, gore je komplet Akrap hexagonal, od opreme ima stvarno dosta toga, ali jos puno toga ide gore... ne mislim ga prodavati nikada jer je za mene ON savrsen motor  :love10:
 
Ja vozim XX-a koncepciski sličan motor! Po meni jedan takav motor može sadržavat sve u jednom naravno osim ako se stvarno ide na stazu i sekunde su bitna stavka. U svakodnevnom životu a o snazi i ubrzanjima nema se šta dodat. Nebi se složija da je Hayabusa kako neki tvrde bolji motor mislim da su nianse u pitanju u svim segmentima (tehničkim) a za mene je ZX12 puno lipši i skladniji po pitanju dizajna.
Evo nekih testova pa se uvjerite!

http://www.youtube.com/watch?v=vXPIFj2tsp0
http://video.google.nl/videoplay?docid=2273051835443208591&hl=hr

Pozdrav!