KLE "S"

Depp

Member
Odmah moram reć da nije u pitanju nova verzija,nego samo jedan opis laganog tvorničkog"tuninga",koji je to zapravo,samo uvjetno.Ali baš zato sam mu i dao ime-S iliti "Stage 1" :) .Kaze mi je ugradio Shacala i prema njemu podesio rad motora(bez izmjene filtera).Uz novi sound image ide i tvrđi ovjes,pa smo prednje viice napumpali na 1,0 bara,a zadnji ovjes podesili na tvornički maksimum glede tvrdoće.Uz to su došli crash-bari i "warmblinkanlage" koje mi je donio(zahvaljujem)Speedattack.Moram naglasiti za sve one koji voze KLE da je osjećaj sada bitno drukčiji.Ovakav motor prema nekim mjerenjima(04')bez katalizatora i sa Shacal Titanom,razvija oko 50 KS.Ali,kako je i Vito Lučić rekao ,bitniji je odziv na gas pri nižim i srednjim okretajima.A zvuk!Malo šokantno nakon tvorničke uspavanke.Možda malo i previše jer sam primjetio da se ljudi okreću.To može biti i pozitivno,ali i negativno,zavisi tko se okreće :mrgreen: .Uglavnom,kako kaže Kaze-Dario,kao neki KTM,tutnji.Problem bi mogao biti glede ovjesa kad je u pitanju visina.Do sada je motor čim sam sjeo na njega-potonuo i to osjetno.Imam oko 90 kg i sasvim prosječne visine od oko 178cm.Do sada sam prilikom sjedenja čvrsto dodirivao tlo,ali sada je to malo manje čvrsto.Toliko se je KLE propeo!I bočni nogar mi sada izgleda kratko...Uglavnom,na cesti puno manje osjetljiv na lelujanja,čvršći i konkretniji.Motor baš i zvuči tako-konkretno.Kad sjedne suvozač,tada sve dođe na svoje i pokaže se da je takva tvrda podešenost ispravna odluka.Ako je do sada takav motor bio nekakav-softenduro,sada je puno više i enduro i tourer.Ukratko,za otprilike 4 tisuće kn,sasvim drukčija igračka,a opet sve na izgled kao i prije.U toj cifri samo maleni dio otpada na "ruke"ostalo je cijena navedenih dijelova opreme.Uzgred,kad sam došao doma,upalio sam i VFR-silno sam želio čut usporedni rad!Na VFR-u su dva Microna.Shacal na KLE-e zvuči manje kultivirano,ali tutnji jače,dok je V4 na VFR-u uz Microne prava i neusporediva simfonija.Eto,toliko,nadam se da oni koji ne vole KLE neće zamjeriti.Ne moraju ni čitati :mrgreen:
 
:D ma šalim se ja da se nebi našlo uvrijeđenih vlasnika, te novce u svakom slucaju vrijedi.
 
mkt said:
za cestu je mekan i slabašan, košnice slabe, leluja ovjes....


za teren je također mekan, pre težak, s lošim položajem vozaca...

ovo je ipak točno :wink:
 
mkt said:
ma taj je KLE ništa nevalja

za cestu je mekan i slabašan, košnice slabe, leluja ovjes....
za teren je također mekan, pre težak, s lošim položajem vozaca...
dakle taj motor je zaništa :mrgreen:

Na muci se poznaju junaci - lako je voziti upravljiv motor, ajde ti vozi KLE i naglo prikoci i prezivi! To te ja pitam!

:mrgreen:

Kaj se tice prepravki, meni svejedno tko se okrece, bitno da se cujemo... Fakat preporod kad napravis ti par sitnica na motoru. Ja sam jos stavio cestovne gume.

(y)
 
:D Ne treba se zamarati sa KLE-ovom"slabošću" i mekanošću.Ni prije ovog podešavanja nije bio slabašan,a sada je osjetno življi i osjetno tvrđi,a zadržao je sve ono što ga i čini svestranim i kvalitetnim.Uostalom,njegova"konkurencija"sa samo jednim cilindrom iz osjetno više kubika(650)izvlači manje snage uz puno manje okretaja.(A okretaji su na motociklu jaako važni,zar ne?)Zato sve"dobronamjerne"insinuacije glatko odbacujem.Onima koji ne voze KLE ionako sve to ne mora biti važno.Zar ne Vito? :mrgreen:
 
Upravo razmišljam o jednom takvom motoriću, i još kad bi mi netko od vas dvojice priuštio mali krug da to probam bio bih jako zahvalan.  (y)
 
Pitaj Kinga na PP sta se dogodi kad das djir covjeku kojeg prvi put u zivotu vidis...

:(
 
Bok.
Vozeći se zajedno, jednom zgodom kolega PRO bike Bojan ustupio mi je svoj KLE ( novi ) i moje mišljenje je da je motor za te novce superiorno blago - ide ko blesav (500 ccm) , naginjanje bez nekih većih problema ( puno lakše za upravljanje od mog  - donekle ) i dosta lagan. Smatram da uz bilo kakve preinake motor će ići samo bolje - naravno uz obvezni dodatak padobrana za kočenje !!!

Ali Honda je Honda !

(y)
 
2 Deep  i ja sam tu kombinaciju napravija kad napraviš koji kilometar tek tada će zvuk auspuha doć na svoje  :LOL: (y) inače kome su kočnice loše neka naprave đir na vespi svako malo pa će mu kle kočiti podnošljivo. :shock: :LOL: Inače na poslu imamo Hondu trans alpu 660 i kle je puno vozniji i življi od nje...ovo nije samo moje mišljenje  :misli:

Moramo biti realni kle su mana kočnice i to bi htjeo poboljšat iako me motor ovakav kakav je u potpunosti zadovoljava
 
Kad sam sa starog Suzukia DR500(84g.) koji je zjahal više bukvi po šumi neg asvaltiranih zavoja, prešel na KLE-a,mislil sam da sam na "raketi".Nakon godine sam promijenil auspuh(Shacal),prošle godine cestovne gume(D-605),sad je na redu stvrdnjavanje i nove disk pločice(barem to).Još je u planu dovođenje malo više zraka,a možda se ubaci kakav kit u mašinicu :wink:.Bez obzira na sve,za sad sam više neg zadovoljan(još kad znam da imam super servisera,bog svima u KMS-u :hello: ).Kad moj KLE naraste bil bude KLE-SSS :mrgreen: .Bok.
 
vlucic said:
Pitaj Kinga na PP sta se dogodi kad das djir covjeku kojeg prvi put u zivotu vidis...

:(

Nije baš da me nisi vidio, očito me ne poznaješ po nicku !  :mrgreen:
 
Zove me jučer brat od čovjeka koji je svojedobno kupio moj KLE da kaj sam radio s motorom jer ide ko "gluha svinja". Brat ima model 2005 sa katalizatorom i gleda debelo u auspuh ovom "mom". A na motoru je samo wings od aftermarketa. Veli čovjek da su mu mjerili krajnju brzinu sa hornetom i da je hornet pokazivao 190 i nešto. E sad...ili ljudi pretjeruju ili ja hoću nazad svoj motorček.
Ustvari, viš, možda su ta braća i ovdje među nama pa mogu reć koju na tu temu.
 
mkt said:
ma taj je KLE ništa nevalja


za cestu je mekan i slabašan, košnice slabe, leluja ovjes....


za teren je također mekan, pre težak, s lošim položajem vozaca...


dakle taj motor je zaništa :mrgreen:

Istina, u zadnje vrijeme ga vozim, dosta je tezak....
I nije bas najlakse upravljat s njime...
Mislim po cesti se moze...
Ali izvan ne moze, nije najbolje mu raporedena tezina..
I kocnice su mu jako slabe.... :palacdolje:

A daj stavi te slikie od S-modela..
 
mkt said:
ma taj je KLE ništa nevalja


za cestu je mekan i slabašan, košnice slabe, leluja ovjes....


za teren je također mekan, pre težak, s lošim položajem vozaca...


dakle taj motor je zaništa :mrgreen:

:mrgreen:
 
:D Svaka čast,dečki,svi ste manje-više u pravu.Ja sam"problem"kočenja riješio sa istovremenim kočenjem prvom i zadnjom i nikakvih problema nemam.Evo,kad sam ga isprobavao neki dan na brzoj cesti,pri 170 na sat sam na taj način morao naglo kočiti i uz ovakav otvrdnut ovjes sve je bilo bez prigovora.A nije da ne znam za nešto drugo. :wink: Slikice čim prije mećem! (y)
 
ja sam otvoril malo kutiju filtera za zrak i motor ide na višim okretajima puno bolje, sada sam promijenio auspuh ( MIVV ) i čuje se jebeno, moram još frgiće fino poštelat pa vam javim kak ide.

treba pazit samo na kočenju ipak je KLE mekan i tone, a bremze su slabašne
 
Nego da pitam je li istina da on moze dobit s auspuhom oko 10ks....
Mislim na ovaj novi model, sa katalizatorom... :?