ko kaže da MZ ima nekvalitetne motore!!!

darx250

New member
http://www.youtube.com/watch?v=YXX8N_WbLSA&feature=related


ČLANAK U MOTO KLUBU U KOJEM SE OPISUJE KVALITETA MZ-a



još jedan video
http://www.youtube.com/watch?v=KerjP-ylMdY&NR=1
i slika po meni najljepšeg motora na svijetu MZ 1000 SFX


nemojte vrijeđat MZ jer je to tvornica sa najvećom povijesti !!!
 
Ja imam doma MZ-a 1970god i zacudujuce je kako je motor napravljen kvalitetno,a pritom mislim na lim,stel i boju.Nigdje nema hrdje a star je 39god,dok neki moderniji motori pocnu dobivati hrdje vec nakon 10 godina.
 
bobo RR said:
Ja imam doma MZ-a 1970god i zacudujuce je kako je motor napravljen kvalitetno,a pritom mislim na lim,stel i boju.Nigdje nema hrdje a star je 39god,dok neki moderniji motori pocnu dobivati hrdje vec nakon 10 godina.
e ljudi o tom vam ja pričam. Vidite da je MZ dugovječan
 
je,je ,ma ima je On kvalitet za u ono vrime naše poimanje kvalitete,a mogučnosti su nas natirale na kupovanje tih motora i nisu bili loši(imao sam ga tamo negdi 1975-6g),ali ipak njegova kvaliteta nije ni blizu za usporedbu sa nekim Taljanom,Englezom ili Japancem
 
... sjecam se jednog kojem kad si upalil svjetlo ugasio se dok je radio u leru, a u voznji je sa upaljenim svjetlom isao prilicno slabije nego bez!  (y)  :mrgreen:
 
I ja san ga vozija u ono vrime a sičan se baš tog minimuma koji je bija poseban,sve se treslo ,a tek onaj veliki cilindar.Ipak je on  dio naše prošlosti.
 
rus said:
je,je ,ma ima je On kvalitet za u ono vrime naše poimanje kvalitete,a mogučnosti su nas natirale na kupovanje tih motora i nisu bili loši(imao sam ga tamo negdi 1975-6g),ali ipak njegova kvaliteta nije ni blizu za usporedbu sa nekim Taljanom,Englezom ili Japancem
U redu,nije to ta kvaliteta za danasnje pojmove,ali ipak podatak da motor ima 73612km ipak nesto govori,toliko je tata navrtio od 1970 do 1988,kada je zadnji puta taj motor vozen.I to bez otvaranja masine i radjenja ikakve generalke.
 
Neznam kako mi je promakao ovaj novi MZ 1000 SFX.....Ima li ga tko...Kako je se pokazao?? :misli: :misli:
 
zizosb said:
Neznam kako mi je promakao ovaj novi MZ 1000 SFX.....Ima li ga tko...Kako je se pokazao?? :misli: :misli:
Prema kvaliteti izrade i karizmi brojni časopisi su ga stavili u konkuranciju sa najpoznatijim nakedom (Ducatijem monsterom)
mislim da nitko nema iskustva s njim al evo ti videji :
http://www.youtube.com/watch?v=D7CjsZ6EDYk
http://www.youtube.com/watch?v=HvQBrM_i8bU
 
Nemrem otvoriti video... Kao održavanje site-a... Ali mogu vam reči da mi se motor jako sviđa.. Barem vizualno... A ima ko kakve podatke o njemu? Cijene? Performance? Mašina?
 
Konacno prava tema sa pravim motorom.
Gleda san  uzivo  inacice S (sport) i SF (super fighter) i ST (sport tourer), motor je jednostavno mrak.
Steta sto su upropastili tvrtku sa tako bogatom tradicijom.
Tko zna, mozda i ona jednog dana uskrsne poput drugih reiknarniranih marki.
Model SFX nazalost nije ugledao svjetlo dana, nije isa u seriju.
Makina ja paralelni twin koju su sami isli razvijat i zbog nje su u konacnici i propali. Nazalost.
Na mobile de mozes vidit kako se krecu cijene u Njemackoj za S i SF modele. Odlican rabljeni SF za cca 5.5T€.
Inacica ST 113 KS(sport touring) kostala je nova 10.790 Eura (cijena za Njemacko trziste) u paketu sa bocnim kuferima.

Tehnicki podatci:
 

Typ: Tekucinom hladjeni, 4-Takt-2-Cilindra-Redni, 40° nagib, 1 Osovina za neutralizaciju vibracija.
Razvod ventila: 4 Ventila po cilindru(DOHC), hidraulicni zatezac lanca (HyCT)
Zapremina: 999 cm3
Promjer i hod klipa: 96 x 69 mm
Priprema smjese: Ubrizgavanje
Ispusni sustav: Euro 2/ dva Katalysatora, MEXEC – MZ-Ispuhmenadzment
Podmazivanje: Sustav zatvorenog podmazivanja pod pritiskom i mokrom kupkom
Paljenje: Elektronsko
Mjenjac: 6 Brzina, Kazeta
Sekundarni prijenos: Lanac 530 5/8x3/8
Snaga: 86 kW (117 KS) kod 9000 min-1, SF i ST sa 83Kw-113 KS
Max. Okretni moment: 95 Nm kod 7000 min-1
Inacica sa 72 kW (98 KS) u pripremi
Rama: Chrom-Molybden-Duplocijevni most (CMDT), Straznja rama prisrafljena
Kocnice, naprijed: Ø 320 mm Dva plivajuca diska, klijesta sa 4 klipa
Kocnice, otraga: Ø 243 mm jedan disk, klijesta sa dva kociona klipa
Felga naprijed: 17 x MT 3.50 Twin System Wheel (TSW)
Felga otraga: 17 x MT 5.50 Twin System Wheel (TSW)
Guma naprijed: 120/70 ZR17
Guma otraga: 180/55 ZR17
Ovjes naprijed: 43 mm Upside-Down vilica,  potez pritisak i visina  regulirajuci
Ovjes otraga: Dupla-Cantilever-Vilica, Aluminium, Centralni amortizer, potez i pritisak regulirajuci, visina regulirana s pomocu okretne rucice.
Predtrak: 65°
Osovinski razmak: 1445 mm
Hod ovjesa naprijed: 120 mm
Hod ovjesa otraga: 120 mm
Tezina suh: 210 kg
Nosivost: 197 kg
Tank: 20 Liter sa. 5 Litara Reserve
V max: priko 200 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,4 s.

 
 
darx250 said:
http://www.youtube.com/watch?v=YXX8N_WbLSA&feature=related


ČLANAK U MOTO KLUBU U KOJEM SE OPISUJE KVALITETA MZ-a



još jedan video
http://www.youtube.com/watch?v=KerjP-ylMdY&NR=1
i slika po meni najljepšeg motora na svijetu MZ 1000 SFX


nemojte vrijeđat MZ 1000 SFX jer je to tvornica sa najvećom povijesti !!!
Ovaj zadnji ih je zapravo pokopal, puno, puo love je uložen u projekt, pa onda turn off, MZ 1000 SFX, kaj je zapravo taj motor to se nezna jer ga nema da bi ga se isprobalo u realnom životu.
Kaj se mog iskustva dotikavlje ja sam imao MZ 250 TS, i super je bio, jedno tri puta sam mjenjao zupčanike u kick starteru, napravil 1800 km, i prodal ga 1978 u BiH. možda je još živ?
Nije baš bio cvjeće ali je bio uz JAWU 350 i CZ 250 i 350 jedini dobavljivi strani motor kod nas, za ostalo si moral imati uvoznu dozvolu.
Sve u svemu MZ je OK 8)
 
darx250 ne sekiraj se,drugačiji odgovor i nisi mogao očekivati od mate :mrgreen:,možda nije sentimentalan kao ti ali objektivno je u pravu,kao što rekoh imao sam mizu ali uvijek svima ponovim da mi je to bio najgori motor koji sam imao,išao je neloše za moje poimanje brzine tada, ali ciklistika mu je bila u komi,neznam možda je taj moj bio ravnan,jer kupio sam polovnog.,uglavnom odahnuo sam kad sam ga priodao.
Ovi novi modeli koje navodiš su vjerujem dobri ali vjerojatno su došli prekasno da bi promijenili percepciju u MZ-a,tada je već nažalost bila cementirana reputacija brenda kao istočnog,kvarljivog i nevrijednog kupnje,nažalost jer vjerujem da su kasniji modeli bili vrlo dobri,uspjeha MZ-a na sportskim stazama nebi trebalo mješati s komercijalnim proizvodima za prodaju :wink:.
 
darx250 said:

Navozao sam se sa mz-ama a bogami i našarafio se ko ni na jednom drugom motoru, ali ovaj sa slike  :shock: nemam riječi, drage volje bi ga imao u garaži pa makar i morao šarafit po njemu  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 
Arihant said:
Pa ovo mi baš zvuči kao neka činjenica ljepo argumentirana... Koliko god ''surfam'' po forumu, na svakoj temi samo znaš pljuvati i spuštati...  :misli:
Hahaha, nitko nije savrsen, osim, pogodi-mate!!!
 
HAHAHAHA
Ti si mi simpatičan  :LOL:
 
tan tan tan
takav zvuk pravo mi fali kad otpistim gas
ja sam polagao na MZu pravo smijesan motor je bio ETZ 251 cini mi se
instuktoru smo izvadili km sajlu da napravimo vis ekilometra itd itd
cuo sam kasnije da je yamaha preuzela MZ ili kooperirala DGS ih vozi skupa sa XTima nisam pito za iskustva il ih se moze vidjeti po carinama i prelazima
cito sam testove za javu mz i planetu sve oderda su bili puni hvale

eto  ko kaze da je los

ustvari od onog romobila do goldwinga nema loseg motora samo dobar i bolji
 
mate po obićaju pretjeruje i nema poštovanja prema motorima koje se još viđa samo po motosusretima negdje na istoku :mrgreen:
 
Znaš kak se kaže... Jedina stvar napuhatija od ducatija su njihovi vozači  :mrgreen: hehe
Ma spametiti če se on... Jednog dana...