Koje ulje u Hondu CBR 954 RR

Status
Not open for further replies.
Dirty said:
Zato sto ti sama rec kaze competition, ja neznam ni jedan motor koji se vozi po ulici u koji je sipano ulje 300 V comp, a da ga nije trosio, to je jedan razlog, a drugi je da to ulje sigurno nije za 6000 km
eeehh WRONG  (y)
 
bmw m 5 said:
ee prijatelju......moja bivsa cbr-ka je bila na motulu 300 v comp.....i nikad greske.....To je ulje za one koji od svoga motora zele maksimum...i preporucuje se za one koji vole zescu voznju...kao i voznju po pisti...Jer sa indexom viskoznosti 15w - 50....jedno je od ulja sa najvisom tockom vrelista...dakle za ekstremnu zastitu pri extremnim temperaturama.....takodjer je radjeno na double ester tehnologiji....kao i motul "factory line"....10w- 40...koji mozes naci u prodaji......A taj ko ti je rekao da 300 v comp nempze ni 6000 km napravti...slagao te....Ajd objasni mi zasto bi to bilo tako ??? Mislim....svasta..... :(
(y) bravo majstore sjedi 5...samo toćim 300v i nemam nikakvih peoblema niti ga potroši :biker:
 
Dirty said:
300 V competition za motor koji se vozi po ulici   :LOL:


dobro, ja sam shvatio da je ulje skuplje od uobičajenog i da je za stazu, ok...međutim negdje si spomenuo da nemora biti dobro za motor ako je najskuplje - dali si s time mislio reći da ukoliko se koristi ulje više gradacije, kvalitete i slično ,a motor se vozi laganini može mu štetiti?
 
Phobocaster said:
dobro, ja sam shvatio da je ulje skuplje od uobičajenog i da je za stazu, ok...međutim negdje si spomenuo da nemora biti dobro za motor ako je najskuplje - dali si s time mislio reći da ukoliko se koristi ulje više gradacije, kvalitete i slično ,a motor se vozi laganini može mu štetiti?
pa vidiš da objašnjenja nekog nema...osim što se LOL-a :mrgreen:
znači postojimo mi koji ga koristimo već dugi niz vremena i bez problema, čak dapače...i on koji se smije...e sad 8)
 
khm...  :mrgreen:
znam da nije baš cbR ,al imam jedno malo pitanjce...
u svoju hondu točim motul 5100 15W-50, volim je zavrtjeti i do 10000(jer ispod 6 baš i nema snage) :mrgreen:. Jel to ulje dovoljno dobro ?
hvala (y)
 
Kako ne bi bilo dobro pa ljudi sta je vama, joj da mi je imati proizvod gdje ljudi lakovjerno puse propagandni program  :mrgreen:

2bob, u mojoj CBR-ki je to isto ulje, samo nisam siguran za gradaciju, 9000km napravljeno bez ikakvih problema i sada tek ide na promjenu... ne zbog toga sto ne valja vec pravim cijeli servis pa cu i to promijeniti

Motor ne stedim, vrtim sve u sesnaest tako da nemas problema, ako ti nesto rikne to je zbog motora a ne zbog ulja  :mrgreen:

Napomena, nijednom nije nadolijevano jer nije bilo potrebe... stalno je 1-2mm ispod maksimuma
 
Phobocaster said:
dobro, ja sam shvatio da je ulje skuplje od uobičajenog i da je za stazu, ok...međutim negdje si spomenuo da nemora biti dobro za motor ako je najskuplje - dali si s time mislio reći da ukoliko se koristi ulje više gradacije, kvalitete i slično ,a motor se vozi laganini može mu štetiti?

Mislim na ljude koji voze na primer Yamahu TDM , a sipaju 300 V, sigurno je da to ulje nije bolje za taj motor od 5100.Tako isto nije bolji 300 V comp. nego 300 V za normalnu upotrebu kod bilo kakvog makar i najnovijeg R modela.
Ta prica o esterima i slicnim zajebancijama su obicne marketinske igre, kao i to da je za KTM najbolji Motorex.Sipaj bilo sta i zameni na 1000 km i nece agregatu nista faliti.Mogu da potpisem da vrhunska sinteticka ulja nemaju nikakvu funkciju ispod 10000 rpm.Poenta je u tome sto na visokom broju obrtaja tolerancije postaju toliko male, da nista osim sintetike ne moze da se zadrzi na kliznim povrsinama, a samim tim nema ni hladjenja motora.
 
Ma vristim od smijeha :mrgreen:

Izmjenjao sam toga ulja, sad vec na bacve i svima sam sipao ili 5100 ili 300V. SVI se voze :wink: 

P.S. neke lude studije pokazuju da nije dobro cesto mijenjati ulje.
 
Pa da ozbiljno po vasim teorijama moj motor bi trebao vec biti na stolu  :rofl:
 
Sip said:
Ma vristim od smijeha :mrgreen:

Izmjenjao sam toga ulja, sad vec na bacve i svima sam sipao ili 5100 ili 300V. SVI se voze :wink: 

P.S. neke lude studije pokazuju da nije dobro cesto mijenjati ulje.
Ne govorim o 300 V , nego 300 V competition i ne govorim da Motul ne valja.
p.s. sto se mene tice nemoras da menjas ulje nikad.
 
Dirty said:
Mislim na ljude koji voze na primer Yamahu TDM , a sipaju 300 V, sigurno je da to ulje nije bolje za taj motor od 5100.Tako isto nije bolji 300 V comp. nego 300 V za normalnu upotrebu kod bilo kakvog makar i najnovijeg R modela.
Ta prica o esterima i slicnim zajebancijama su obicne marketinske igre, kao i to da je za KTM najbolji Motorex.Sipaj bilo sta i zameni na 1000 km i nece agregatu nista faliti.Mogu da potpisem da vrhunska sinteticka ulja nemaju nikakvu funkciju ispod 10000 rpm.Poenta je u tome sto na visokom broju obrtaja tolerancije postaju toliko male, da nista osim sintetike ne moze da se zadrzi na kliznim povrsinama, a samim tim nema ni hladjenja motora.
a daj mi objasni....prilikom hladnog starta sta se desava...??? Pogotvo pri niskim temperaturama....tada je svaki motor ranjiv najvise...dali i tada nije bitno koje je ulje u masini...... :mrgreen: Sva su ulja podlozna hlapljenju pri visim temperaturama...a sintetika je upravo zato dobra jer ta hlapljenja smanjuje...a samim time se smanjuje i potrosnja ulja..a i masina je zasticena...kako pri hladnom startu..tako i na visokim okretajima.... (y)
 
Dirty said:
Mislim na ljude koji voze na primer Yamahu TDM , a sipaju 300 V, sigurno je da to ulje nije bolje za taj motor od 5100.Tako isto nije bolji 300 V comp. nego 300 V za normalnu upotrebu kod bilo kakvog makar i najnovijeg R modela.
Ta prica o esterima i slicnim zajebancijama su obicne marketinske igre, kao i to da je za KTM najbolji Motorex.Sipaj bilo sta i zameni na 1000 km i nece agregatu nista faliti.Mogu da potpisem da vrhunska sinteticka ulja nemaju nikakvu funkciju ispod 10000 rpm.Poenta je u tome sto na visokom broju obrtaja tolerancije postaju toliko male, da nista osim sintetike ne moze da se zadrzi na kliznim povrsinama, a samim tim nema ni hladjenja motora.

he....  :dobar:, ajd pomalo, pročitaj pa ćemo dalje o temi....
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
 
bmw m 5 said:
a daj mi objasni....prilikom hladnog starta sta se desava...??? Pogotvo pri niskim temperaturama....tada je svaki motor ranjiv najvise...dali i tada nije bitno koje je ulje u masini...... :mrgreen: Sva su ulja podlozna hlapljenju pri visim temperaturama...a sintetika je upravo zato dobra jer ta hlapljenja smanjuje...a samim time se smanjuje i potrosnja ulja..a i masina je zasticena...kako pri hladnom startu..tako i na visokim okretajima.... (y)

Pa naravno da je bitno koje je ulje u masini.Ali prilikom hladnog starta sigurno nije 300 V competition taj koji ce sacuvati masinu.Svaki motor trpi hladni start, a opet je na primer za Harleya preporuceno i originalno ulje cisto mineralno , sta kazes na to  :wink:
 
Joy Rider said:
he....  :dobar:, ajd pomalo, pročitaj pa ćemo dalje o temi....
http://www.motori.hr/Va_na_upotreba_ispravnog_ulja_STARI_LANAK_132.html
znaci....od sutra....ina super 5.....veliku kantu...i nema greske..... :LOL:
 
Sva prica je pocela oko 300 V competition, i u svom prvom postu sam napisao da treba zadovoljiti standarde koje propisuje proizvodjac motorcikla.
Nisam zavrsio hemiju i preradu nafte da bi toliko duboko ulazio u temu dalje.
 
Dirty said:
Pa naravno da je bitno koje je ulje u masini.Ali prilikom hladnog starta sigurno nije 300 V competition taj koji ce sacuvati masinu.Svaki motor trpi hladni start, a opet je na primer za Harleya preporuceno i originalno ulje cisto mineralno , sta kazes na to  :wink:
kolega....pricamo o motorima koji se vrte 15.000 okretaja...pricamo o motorima koji imaju duple bregaste u glavi....motori koji imaju 16 ventila.....a ne o harleyu koji je isti od 1930 godine(sto se koncepcije masine tice...bregasta u bloku...podizaci ventila sa sipkama...i 5000 okr...)....a sta onda stiti masinu....po tebi ?  8)
 
oracle said:
eto vidiš da sve znaš.... 8)

i onda više nećemo sipati taj castrol za salate...nego pravo ulje za motore 300 v competition (y) :LOL: :LOL:
ok...necemo..slijedeca izmjena ide unutra 300 v......samo da ne zavrsi on i salati...jer je miris jako primamljiv....oo daa.... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
kolega....pricamo o motorima koji se vrte 15.000 okretaja...pricamo o motorima koji imaju duple bregaste u glavi....motori koji imaju 16 ventila.....a ne o harleyu koji je isti od 1930 godine(sto se koncepcije masine tice...bregasta u bloku...podizaci ventila sa sipkama...i 5000 okr...)....a sta onda stiti masinu....po tebi ?  8)
Cenjena koleginice tvoj VTR se sigurno ne vrti 15000 i neznam koji se to serijski motor vrti 15000, izuzev nekih 600 ccm, i ko to vrti van staze motor konstantno u 15000, ma ne u 15000 u 10000, harleja sam naveo kao primer za hladan start.
300 V COMPETITION je ulje iskljucivo za po stazi.
 
Status
Not open for further replies.