Koji Motul u ZX9R???

Frane_vtc said:
Problem je u tome što ne znam što je bilo unutra.  :misli:
franja stavi Fuchs pro 4 race i bok,najbolje ulje koje sam ja imao prolike uljevati u dvokotać
 
Bump said:
:mrgreen:
nečemo sad prostačiti :mrgreen:, to sam više figurativno rekao jer sam našao savršen balans između prekrasnog mirisa (meni bitna stavka kod 2-t ulja 8)) povoljne cijene, syntetic je, a uz konstantno klanje od 10 k km nafrizirana mašina iznutra izgleda kao nova bez pretjerano gareži i svječka suha, proljev smeđe boje :D
(y)
 
matej said:
na grobniku je zabranjena upotreba sint ulja jer kad bi svi motori počeli isparavati ljudi bi pocrkali od otrovnih para! :mrgreen:
naravno ti sve uvjek znaš i najbolje znaš a svi ostali nemaju pojma o ničem  (y) svaka čast.
 
matej said:
yamahe piju ulja prijatelju , nije da nevaljaju zbog tog,ali u krivu si što se tiće sintetike,pitaj M900
nisam u opče vidio da je tu neko spomenio yamahu  :misli:
koliko znam riječ je o kavasakiju i nije bila riječ o potrošnji i koji motor troši a koji netroši nego je bila riječ koja ulja isparavaju a koja ne ....
 
r1 vtc said:
nisam u opče vidio da je tu neko spomenio yamahu  :misli:
koliko znam riječ je o kavasakiju i nije bila riječ o potrošnji i koji motor troši a koji netroši nego je bila riječ koja ulja isparavaju a koja ne ....
ma dobro izvini nisam ti htjeo bebu vrujeđat ali znam da mi je netko pričao ili ti ili tvoj šogor kako mu fali ulja u motoru,za thunderace je to sasvim normalno a i vidim da kad vozi na zadnjem :mrgreen: tj kad ga cuka pa kad pusti gas u prvoj od iza baci plavac.,a što se tiće sintetike nema šanse da ispari,ona je tu i skupa je baš zbog toga da se uljne pare u mašini na visokoj temperaturi ne izgore i sl., riječ je o tome da imaš krive informacije od nekog ko je neupućen!

recimo meni na ktm-u je u fazi razrade mineralno ulje unutra-prvih 1000 km a onda za ganjažu i poslije otvaranja ide full sint,nije to bez vraga. :misli:
 
FRANJA stavi ovo i nećeš se zajebat,a da se izvući i neki rabat (y)
 
matej said:
recimo meni na ktm-u je u fazi razrade mineralno ulje unutra-prvih 1000 km a onda za ganjažu i poslije otvaranja ide full sint,nije to bez vraga. :misli:

A tko ti je to rekao?
 
AnteK said:
A tko ti je to rekao?
jednom prolikom kada sam se još lani raspitivao za ktm-a tako sam bio upućen u moto-špici u vž , dali imaš neke drukčije informacije i kakve,pozdrav?
 
matej said:
jednom prolikom kada sam se još lani raspitivao za ktm-a tako sam bio upućen u moto-špici u vž , dali imaš neke drukčije informacije i kakve,pozdrav?
vidim da i ti imaš krive informacije u novi motor mineralno ulje može stavit sam neko ko nema pojma o motorima bez ljutnje stari.moja yamaha od servisa do servisa nepotroši ni kap ulj i hvala bogu a za druge me u opče ni nezanima ni kak ni koliko troše ulja,a za ovo se raspitaj šta češ stavljat u novi motor ...
 
matej said:
jednom prolikom kada sam se još lani raspitivao za ktm-a tako sam bio upućen u moto-špici u vž , dali imaš neke drukčije informacije i kakve,pozdrav?

Budem pitao dečke u Špici  :mrgreen: (y)
 
r1 vtc said:
vidim da i ti imaš krive informacije u novi motor mineralno ulje može stavit sam neko ko nema pojma o motorima bez ljutnje stari.moja yamaha od servisa do servisa nepotroši ni kap ulj i hvala bogu a za druge me u opče ni nezanima ni kak ni koliko troše ulja,a za ovo se raspitaj šta češ stavljat u novi motor ...
Ja imam informacije koje su točne za ktm još mneke motore,neću sad ulazit u rasprave koje jer nije bitno,odnosno šta hoću reči:zašto je u fazi razrade u ktm-u mineralno ulje? :misli: zato što ktm ostavlja kupcu da razradi motor i u uputstvima točno i lijepo piše da se mora voziti do polovice gasa do prvog servisa baš zbog toga što je mineralno ulje unutra i što je mašina glanc nova tj nije radila na stolu fazu razrade od 30 tak sati! stoga mineralno ulje je tu u fazi razrade jer sintetičko bi predobro zaštitilo motor od habanja i on se nebi dobro razradio,dok sa mineralnim ulje trenje je veće i više se špene nakupi u fazi razrade i sve lijepo legne na svoje mjesto!

Tata zna šta govori a vi se raspitajte pa možete nešto slično saznati kolege moje,pozdrav od Ine delte !
 
matej said:
ma nemam pojma šta ću stavljat,to će boris u mms-u stavit šta treba , samo da nije INA SUPER 3 :LOL:
no tak je najbolje  (y)
 
matej said:
:mrgreen: pročitaj si ovaj post gore prijatelju  :mrgreen:

Ako je tako ( a nije ), onda bi motor bez brige i u daljnjoj
eksploataciji mogao ići na mineralne jer nema razloga da
se razrađuje na mineralu a da poslije ista ne smije unutra -
preporuka KTMa su gradacije koje se ne mogu naći kao
minerala. Nema logike jedno s drugim.
 
AnteK said:
Ako je tako ( a nije ), onda bi motor bez brige i u daljnjoj
eksploataciji mogao ići na mineralne jer nema razloga da
se razrađuje na mineralu a da poslije ista ne smije unutra -
preporuka KTMa su gradacije koje se ne mogu naći kao
minerala. Nema logike jedno s drugim.
gle kolega baš prije nekoliko trenutaka sam razgovarao telefonom sa M900 o tome a on je bog i batina što se mene tiće kada govorimo o uljima , a i MMS mi je rekao istu priću pa sada ako oni lažu meni lažem i ja tebi! (y)
 
matej said:
gle kolega baš prije nekoliko trenutaka sam razgovarao telefonom sa M900 o tome a on je bog i batina što se mene tiće kada govorimo o uljima , a i MMS mi je rekao istu priću pa sada ako oni lažu meni lažem i ja tebi! (y)

Ja i M900 se znamo godinama. Ako je on to rekao, onda
prihvaćam  (y)
 
matej said:
FRANJA stavi ovo i nećeš se zajebat,a da se izvući i neki rabat (y)

Ovo je sada već cijela znanost... A ja zbunjola.  :misli: :misli: :misli:

Jana jesi ti kupio KTM-a?  :misli: