Koji skuter za ozbiljno putovanje ?

Nike said:
Jedan Atlantic 500 u Splitu isto ima tako malu potrošnju... Moj x9 nije silazio ispod 7 osim na dionicama Maslenica-Senj i Korenica-Karlovac gdje bi puštao gas

Zbog takvim mjerenja volim te džidže-midže na motociklima, iliti te vurice, satiće, pokazivače, displaye itd... Kod tankanja resetiram jedan od dva tripa, i znam da kada sam pred 300 prevaljenih km, vrijeme je za tankanje. Ima i pokazivač goriva, ali sam skužio da je podosta grub, bolje rečeno ne pokazuje najtočnije.

Potrošnjom od 5 - 5,5 litara sam dosta zadovoljan, jer je to povoljno za motocikl od 235 kila suhe vage (iliti preko 400 kada je u punoj borbenoj opremi - žena, ja i stvari...) i sa variomatom, te 460 ccm i 39 KS. Ali kada se sjetim mojeg ljubljenog željenog R 1200 GS, koji isto toliko troši sa 2,5x više snage i 2,5x više zapremine, onda vidim da sve ima svoje i da se, relativno gledano, može više, puno više... a opet na usporednom testu, naspram usporedivim modelima, i dalje tvrdim da je Scarabeo 500 jedan u samom vrhu ponude na tržištu.

Da li je tolika potrošnja Tvojeg X9 više pravilo ili više izuzetak? Kakva su servisna iskustva? Što je pregled utvrdio?
 
Primarno je moj psihijatrijski pregled utvrdio da sam ja nenormalan :mrgreen: jer sam vozio obe svoje 500-ice(X9 i Nexus) sa potpuno otvorenim gasom.
To osim što opterečuje motor koji onda i više troši, dodatno potrošnju povečava kad je gas potpuno otvoren, a nisu postignuti vršni okretaji (naljeva ga bez veze). Da ne spominjem da je to i opasno :mrgreen:
Zbog toga sam i napisao max. prosječna potrošnja, jer znam da to nije klasična prosječna, ali isto tako znam da i nitko nije više potrošio u 100 km.
Uvjek volim istaknuti kako smo u povratku s Grobnika ja i prijatelj s istom dijagnozom(vozio je Silverwinga) pretekli i ostavili zapanjenog njemačkog vozača Horneta 600 sa nebrojenim sportskim dodacima (nisu mu baš bili od koristi :mrgreen:)

Na Nexusu sam imao Malossi variomat, a na X9-ki nekoliko Shacala (svi izgorili :().
Servisni pregled Nexusa utvrdio je da se stražnje kolo vrtilo u prazno, odnosno proklizavalo :mrgreen:, što je centralnu jedinicu dovodilo u zabunu, ali bez tehničkih problema(samo zapis u memoriji).
X9 je bio na dva čiščenja dovodne cijevi zraka na injection u kojoj se talog nečistoče goriva uhvati na klapnu te bi vozilo izgubilo mininum(začepio bi se prolaz zraka potreban za rad na minimumu )

Ukratko, potrošnja najviše ovisi o vozaču