Koliko kubika mi ustvari treba?

Purger

Member
Dakle, treba mi skuter većinom za grad, za gradska putovanja od oko 30-ak km dnevno. Htio bih da je skuter udoban, velik, sa što većim kotačima i da ima vjetrobran. Isto tako bih možda na ljeto s njim potegnuo i negdje na more (vjerojatno ne dalje od Istre). Koliko kubika je meni ustvari dovoljno? Je li, primjerice, glupo s obzirom na potrošnju, troškove registracije i servise, kupovati skuter od 500 ccm za po gradu? Ili je 250 ccm za ovo što sam rekao sasvim dosta?

Pitam ovo zato što razmišljam o Kymcu Xciting 250, ali vidim i da Xciting 500 nije toliko puno skuplji, a vjerujem da je puno veća zvijer što se tiče mašine, da je i fizički veći i ljepši.
 
Za gradske gužve su bitni gabariti samog skutera. Treba se moći probijati kroz kolone. Ako su po veličini (i cijeni) blizu i imaš mogućnosti uzeti jači model, ja bih se odlučio na jaču kubikažu.
Dok ćeš ići na vožnju van grada (prema moru) dodatna kubikaža će biti više nego dobrodošla.
 
Purger said:
Dakle, treba mi skuter većinom za grad, za gradska putovanja od oko 30-ak km dnevno. Htio bih da je skuter udoban, velik, sa što većim kotačima i da ima vjetrobran. Isto tako bih možda na ljeto s njim potegnuo i negdje na more (vjerojatno ne dalje od Istre). Koliko kubika je meni ustvari dovoljno? Je li, primjerice, glupo s obzirom na potrošnju, troškove registracije i servise, kupovati skuter od 500 ccm za po gradu? Ili je 250 ccm za ovo što sam rekao sasvim dosta?

Pitam ovo zato što razmišljam o Kymcu Xciting 250, ali vidim i da Xciting 500 nije toliko puno skuplji, a vjerujem da je puno veća zvijer što se tiče mašine, da je i fizički veći i ljepši.

AFAIK, nije fizicki nista veci, a i takvo veliko "govedo" definitivno nije za gradska provlacenja, ali bi zato bio idealan
za "potezanje" do mora.

Tesko ces naci spoj i jednog i drugog.
Gradski skuter bi trebao biti ipak manji i uzi od Xcitinga i 250ccm je definitivno dovoljno.

Gotovo idealni skuteri za gradske borbe su IMHO Beverly, Sportcity i Xmax sa 250ccm, no
po mnogima je Runner jos agilniji.

Zbog 10 dana putovanja godisnje IMHO ne isplati se uzeti veliki putni skuter.

Mozda bi Beverly 400 bio dobar kompromis.

p.s. Ja sam prosle godine skoro kupio Xcitinga 500 ;)
 
beverly 400 ti je taman za po gradu a mozes i potegnut do mora skuter je bomba
 
Navodno 01.11, ali bis trebao naci nekoga u Piaggio salonu da ti pogleda koji je motor na skladistu pa ga kapariras, dignes predracun pa to obavis nakon pocetka 10% popusta jer ce ti se desiti ( kao meni) da je ostao samo bordo beverly koji mi nikako nije odgovarao...
Inace postoji ekipa koja tako kupuje na 10% snizenju, vozi jedno ljeto pa nakon ljeta prodaje po cijeni po kojoj su motor i kupili. :misli: :misli:
Ja vec duze vremena nekako gledam te motore(cijene) pa se "cudim" istim optimistima kao i onima koji to placaju...
 
Cortez said:
AFAIK, nije fizicki nista veci, a i takvo veliko "govedo" definitivno nije za gradska provlacenja, ali bi zato bio idealan
za "potezanje" do mora.

Tesko ces naci spoj i jednog i drugog.
Gradski skuter bi trebao biti ipak manji i uzi od Xcitinga i 250ccm je definitivno dovoljno.

Gotovo idealni skuteri za gradske borbe su IMHO Beverly, Sportcity i Xmax sa 250ccm, no
po mnogima je Runner jos agilniji.

Zbog 10 dana putovanja godisnje IMHO ne isplati se uzeti veliki putni skuter.

Mozda bi Beverly 400 bio dobar kompromis.

p.s. Ja sam prosle godine skoro kupio Xcitinga 500 ;)

Sportcity mi se od navedenih sviđa, a i cijenom je pristupačan. Nego, kakva je servisna mreža za Apriliu i ima li dijelova za Sportcitya?
 
runner je agiliniji od navedenih jer ima manje kotače

a mislim da je 250 savršen kompromis za grad i kraća putovanja (y)

moj glas ide sportcity-u 250 jer mi je najlijepši
 
Purger said:
Sportcity mi se od navedenih sviđa, a i cijenom je pristupačan. Nego, kakva je servisna mreža za Apriliu i ima li dijelova za Sportcitya?

Otkako iz je Piaggio preuzeo, prica se da problema vise nema.
Ne znam iz prve ruke, sorry.
 
za ono sto ti treba moj savijet bi bio sportcity 200 ili 250, po gradu ce ti uvijek dobro doci ravna podnica
recim u samom dubrovniku skut veci od 50cm3 (bez blokade ;) )  je bez potrebe, dok recimo u ST ZG trabs imat sto jace 125+

sa frendom koji ima SC200 bez problema drzimo 90-110 jedino mu je mana prestizanje prilikom 100km
a on je obišao sve u krugu 250km od dubrovnika bez ikakvih problema ...

-

a mozes staviti i veci vjetrobran ako ti treba
p00865_0119.jpg
 
kako je gadan ovaj vjetrobran kamionskih dimenzija, rađe se borit s vjetrom nego staviti ovu nakaradu na skuter
 
mv_agusta said:
kako je gadan ovaj vjetrobran kamionskih dimenzija, rađe se borit s vjetrom nego staviti ovu nakaradu na skuter

Nitko ne stavlja vjetrobran da bi popravio estetski dojam..
 
mislim da bi ti idealan bia beverly sa 200 ili 250 ccm staviš kufer i možeš na mars otić....  (y)
 
Mislim da neće biti ništa od ovog što ste naveli. Ponukan čitanjem mnogih postova koji hvale Kymcovu pouzdanost, odlučio sam se za model People S 250. Lijep je, kotači su 16", po cajgeru ide 140, ispod sica stane integralka, udoban (kažu), ima 20 KS, solidno ubrzava, troši oko 4 i pol litre, ima injection, a od sutra je snižen za 7000 kn u odnosu na ljeto, odnosno košta 28000 kn.

http://www.svijetskutera.com/index.php?f=17&a=658
 
Cortez said:
Nitko ne stavlja vjetrobran da bi popravio estetski dojam..

pa znam, al meni su oni mali full sexy :mrgreen: ko šta ima monster, runner, shiver u dodatnoj opremi i takvi to mi je predobro izgleda
 
vozim velike skutere i po gradu, mogu reč da nije nikakav problem provlačenje. kada uhvatiš mot to ide bez problema.
kupi tu 500icu i bit će ti za sve dobra, a ti neznatno povečani troškovi su neznatni u usporedbi što dobijaš.