Koliko vrijede danas polovni motori

Status
Not open for further replies.
A to je tak, cijene pojedinih modela brže padaju od drugih no mislim da tu i veliku ulogu ima koliko je tih modela prodano u Hr., znaš ono popust na količinu :misli:, kaj se tiče starih modela isto tak ak je neki model rijetki k tome u dobrom ili odličnom stanju i ima neku svoju karizmu normalno da ga se nebude našlo po nekoj maloj cijeni.... nekome skupo nekome jeftino i to se uvjek vrti u krug :wink:
 
Realno.....vrijede onoliko koliko prodavač može dobiti za njih... ako govorimo o financijskoj vrijednosti. O emotivnoj možemo laprdati na 100 stranica.
Pun je oglasnik "nikad padanih.....samo s nogice", "prerada", drloga od 20g. "u originalnom stanju" , a prodaju se već godinu ili više. To dovoljno govori o tome koliko vrijede (u odnosu na traženu cifru).
Sve je manje "jelena" koji će se zaletiti i kupiti neko sranje ili neki motor kojih u oglasnicima ima kao da su se dijelili uz prašak za veš. S obzirom na situaciju, cijene će vjerovatno nešto pasti, a prodati će samo oni koji traže realnu cijenu s obzirom na istu tu situaciju (financijsku) i s obzirom na ono šta prodaju!
"Rijetki" motori, uščuvani oldtimeri u originalnom stanju ili neki rariteti za restauraciju, prodaju se uglavnom mimo oglasnika....ali i o njihovoj realnoj vrijednosti se može razglabati na ovaj ili onaj način. I opet se sve svodi na to da motor vrijedi onoliko koliko možeš dobiti za njega!
 
Ako govorimo o novim motorima ( do 6 godina starosti ) onda možemo slobodno reći da nisu nikad bili povoljniji.
Ali ista stvar je i s autima i još gore s brodovima.
Jedno vrijeme su polovni motori od 10-15 godina držali astronomsko visoke cijene, bila je to perverzija da se talijani i njemci nisu mogli načuditi kada sam im pričao, a oldtimeri i neki specifični i rijetki modeli će uvijek držati svoju vrijednost..pa ćak će im i rasti.
Ako netko ima novog R-a starog godinu dvije biti će mu gotovo nemoguće ga prodati osim ako ga neda debelo ispod cijene, bez obzira što je kao novi i bez greške i s 5 tkm.
Ja prodajem brod koji ima 38 radnih sati i koštao je 64 teura za 30 teur i u godinu dana imao sam samo 2 zainteresirana i od ta dva dolazi sada po njega čovjek iz Švicarske. Ako to nije povoljno onda neznam šta je...
2010 sam kupio Bandita starog 4 godine s 12tkm i doslovno kao nov za 55% vrijednosti novog, a sada bi u tom rangu mogao kupiti puno "vrijedniji" motor.
Uglavnom došlo je vrijeme kada se ne isplati prodavati već kupovati...naravno onaj ko to može.
 
ja jos uvijek nemogu odrediti cijenu svojem motoru ... gledajuci i usporedjujuci ostale bikeove po oglasnicima ...
npr. za 2006. traže po 35 ooo kn , razvozen motor btw. ... moj je 2008. pa nebi mogao dobiti 40 ooo kn , a ko novi je

hm  :?
 
cijena zavisi samom modelu...njegovom stanju...prije svega....problem je sto kod nas razvaljeni motori koji su samo malo usminkani za prodaju....od tko zna koje ruke..imaju plafon cijenu...tko ne zna..i tko se pali na sminku..moze za puno para dobiti...krš....druga stvar je kad u oglasu najdjes servisirani..ocuvani...od prvog vlasnika motor....jer vjeruj mi...i u eu ces za dobar..ekskluzivan model..ocuvan...platiti ne bas malu cijenu...kod nas se prestalo kupovati nove motore....tu i tamo po koji komad...ali daleko je to od godina kad se kupovalo masovno...sad se stalno vrte jedni te isti motori....ubijeni i zakrpani do bola....koji stvarno ne vrijede nista...ali se ipak prodaju za puno vece cifre nego sto oni realno vrijede....da su kojim slucajem bezprijekorni...onda bi i nesto vrijedili.... :wink:

nema vise cirkulacije novi strojeva....ono sto zaista vrijedi...ne prodaje se...(osim ako zagusti vlasniku)...tu i tamo se naleti na stvarno dobar motor...ali taj ne bude u oglasniku jako dugo....
 
polovnjaci vrijede za kolko ga uspiješ prodati, (y) tržište diktira cijenu, a tržišta u RH nema, a i zabluda je da budu polovnjaci iz EU jeftiniji, uzmite primjer Finske, tam kad kupiš polovnjaka iz druge države članice EU, još jednog daš državi, ko nekad pri nas, (za one koji se toga sječaju). A propisu budu 100% vrijedili kad skinu šengen najranije 2016, a to je još 4 sezone i minimalno 40000 km.  8)
 
Ja sam baš gledao kak sam dobro prodao cbf prošle god, dobio sam cca 500€ manje nego sam je platio. Sad gledam motori klase 600 iz 2007/2008 po 4-4.5t €... To je manje od pola cijene novog za 3-4 god stari motor s malo km, užas (za prodavatelja).

S tim da je ta moja honda sad već mjesecima u oglasniku za ok cijenu i vidim da stoji. Motor je vožen jednu sezonu i ima 5t km, garancija, akrapović, crashbar, nosač kofera... Tip nemre dobit 6k € ocito.
 
BM0021 said:
Ja sam baš gledao kak sam dobro prodao cbf prošle god, dobio sam cca 500€ manje nego sam je platio. Sad gledam motori klase 600 iz 2007/2008 po 4-4.5t €... To je manje od pola cijene novog za 3-4 god stari motor s malo km, užas (za prodavatelja).

S tim da je ta moja honda sad već mjesecima u oglasniku za ok cijenu i vidim da stoji. Motor je vožen jednu sezonu i ima 5t km, garancija, akrapović, crashbar, nosač kofera... Tip nemre dobit 6k € ocito.

Da si CBFa prodavao za keš izgubio bi puno, ali si dobro prošao u zamjeni  (y)
 
Kod nas bi se veliki broj ljudi vozio sezonu, dvije, eventualno promjenili ulje i na kraju taj isti motor prodali još za bar 500 eura plusa  :wink:

Moj zadnji prodani motor, za po meni realnoj cijeni za to godište i stanje je sad u oglasniku za duplo više  :shock:  :LOL:

 
Smatram da polovni do nekih 7,8 godina imaju donekle realne cijene, a svi ajmo reći preko 10 i ohoho više godina su precijenjeni.  To je onak generalno, e sad opet zavisi od vlasnika do vlasnika.Neko kome nije "sila" za lovu držat će motor 2 godine po oglasnicima i neće spustit 50 €,dok će neki drugi i od realne cijene spustiti i 500 € samo da proda.
 
To sam htio i rec, stari motori su precjenjeni i to jako!! Moj je bike uredan i odrzavan, tak da mislim da necu imati
problema oko predaje kad za to dodje vrijeme, kad je takva situacija obicno netko od poznatih uzme motor, ako nista drugo
bar je siguran kaj je bilo sa motorom u proslosti i kak je odrzavan, a i cjena bude koliko toliko realna, i obojica zadovoljni!
Sad definitivno nije vrijeme za prodaju!!!!! Ja cu svog sigurno jos par sezona vozit, a onda nadam se opet novo!!!!!
 
ugly kid denis said:
tko kupuje njemu je skupo,tko prodaje njemu su cijene premale,to tako mora biti
tocno! kad benzin poskupi 20 lipa eto sranja a kad isto toliko pojeftini onda je kao pih samo 20 lipa...  :shocked:
 
Baš ti i nije neka računica. Na milju kuna ti je kamata 30-40 tisuća kn godišnje pa to podijeli sa 12 i to ti je cifra mjesečno. A to nije ni blizu tvojem razmišljanju! :misli:
 
          Još manje, recimo u zaba na vezane eure na godinu dana kamata je mizernih 2.7%, pale su jako, prije dvije god. bile oko 4.5%.
 
Je super je to, kad si solo, kaj kad imas klinca, i nedaj boze nekaj se dogodi, bus ga na motoru vozil na hitnu?????
Kaj kad radis od 6 ujutro, a vani -10????? Trebas vise vremena za oblacenje nego ti treba da se dopeljas do posla!!!!
Motor jr luksuz i tocka, eventualno skuter moze biti rentabilno prevozno sredstvo!!!
 
DAINESE said:
Je super je to, kad si solo, kaj kad imas klinca, i nedaj boze nekaj se dogodi, bus ga na motoru vozil na hitnu?????
Kaj kad radis od 6 ujutro, a vani -10????? Trebas vise vremena za oblacenje nego ti treba da se dopeljas do posla!!!!
Motor jr luksuz i tocka, eventualno skuter moze biti rentabilno prevozno sredstvo!!!
Potpisujem..motor je isključivo zabava i luksuz, a skuter može bit rentabilno prijevozno sredstvo ( bolje nisi moga reći ).
Mislim  da će ubrzo i auto postati luksuz, jer je pitanje do kada će osobe s nižim i srednjim primanjima moći sebi priuštiti svakodnevno korištenje auto.
Sve me nekako strah da ću u skoroj budućnosti počet koristi onu biciklu šta sam kupio i objesio na zid u garaži :(
 
toecutter said:
Potpisujem..motor je isključivo zabava i luksuz, a skuter može bit rentabilno prijevozno sredstvo ( bolje nisi moga reći ).
Mislim  da će ubrzo i auto postati luksuz, jer je pitanje do kada će osobe s nižim i srednjim primanjima moći sebi priuštiti svakodnevno korištenje auto.
Sve me nekako strah da ću u skoroj budućnosti počet koristi onu biciklu šta sam kupio i objesio na zid u garaži :(
Zato moraš imat skuter,motor,auto,nekolko bicikla,romobile,role, to sve sam nabavil ,naravno sve staro i u funkciji
 
Bumo krpali ko kak moze, ja drljam fiestu iz 91 vec trecu sezonu, a platio ju 5500kn,
skoro godinu dana reganu, dosad trosak letva volana 100eura, i par litara ulja koje naravo samo dotacem,
mislim da mi se vec tri puta isplatila, i zacudo nije me jos ostavila na cesti (y) (y) (y) (y)
Kad rikne ide na otpad, dobijem 1000 kn za nju, nekaj sitno jos dodam i opet isto neki kramp, bitno da mi kisa ne pada po glavi,
znaci na njoj stedim, ali na motoru kojeg sam uzeo novog nema stednje!!!!! Jbg tak je kod mene, motor je luksuz koji kosta,
pa ko voli, neka plati.
Nekak mislim da je fazeru cjena pala maksimalno i da nece vise padat, dobit cu za pet godina eventualno 1000 eura manje nego sad,
tak da nema prodaje!!!!!
 
Status
Not open for further replies.