Kriza 'Prerada'?

Ruska Riga iz 74. bez agregata (prvi s lijeva, ne vidi se cijeli). Mislim nabaviti neku mašinu od apenca i to bi mogao biti hillclimber ili board racer. Možda i kakav mali cafe. Sve za zajebanciju, nemam papire od tih mopeda.

Imam još nekih ideja, ali i ovako sam po podrumu nabacao željeza za slijedećih 10 godina  :mrgreen:
Volio bih imati pravi old school chopper sa vilicama od dva metra  :0648:
 
jota said:
Ja sam svoje odradio , sad je red na mlađima  :mrgreen:

Misliš ka ova mlada:

f5eff0534a98208567836d8d38eb882e.jpg
 
Uistinu Jota je i "odradio" i "utuka šoldi" u svoje motore.

Volija bi se ponovo rodit ka Jota.
 
Elias said:
Uistinu Jota je i "odradio" i "utuka šoldi" u svoje motore.

Volija bi se ponovo rodit ka Jota.

Ja bi se volija ponovo rodit ko moj pas , e njemu je dobro .
Jedino mu nikako kuju naći .
 
jota said:
Ja bi se volija ponovo rodit ko moj pas , e njemu je dobro .
Jedino mu nikako kuju naći .

...ja se nikako ne bi volio ponovo rodit ko tvoj pas. Jebeš život bez kuja  :mrgreen:
 
eto starkeljo, vidiš da prerada ima i da ljudi rade ... samo ih ne stavljaju na foru ..  (y)
 
strasilo said:
eto starkeljo, vidiš da prerada ima i da ljudi rade ... samo ih ne stavljaju na foru ..  (y)

...mslim da je pitanje stavljanja projekta osobna odluka svakog od nas. Dok sam radio na onoj kako ti kažeš, nakazi, uopće me nije smetalo komentiranje idiota. Ali čuo sam par dobrih savjeta.
 
naravno da je osobna odluka... zato ljudi i ne stavljaju ...  :LOL:
 
:jesus:
strasilo said:
naravno da je osobna odluka... zato ljudi i ne stavljaju ...  :LOL:
Mene to osobno bas iritira...dalo se pokupit odlicnih savjeta....
Ali kuzim zasto ekipu iritira kad netko serucka ,a veze nema....
Npr mislim da je tvoj zadnji  vidjeni na forumu  uradak bio....kad si nekome slagao motor...preradu...
Pa je hrpa teoreticara krenulo..blatobran je nisko ...prihvat nije dobar ...bla bla...


Jedno je konstruktivan savjet,  drugo laprdanje jer neka izvedba nije po "njegovom" gustu...

Steta sta ste dali tim debilima na vaznosti i to u tolikoj mjeri da vas izbace iz takta...
 
Meni mudraci s foruma ne predstavljaju problem. Probereš si par likova s kojima nastaviš kontakte preko pp-a, pa telefonom itd. Dalje je super. Dobrih stvari sam pokupio s foruma, a mislim da sam podijelio i nekoliko kvalitetnih savjeta.

Žao mi je što nema više prerada na forumu jer jednostavno volim vidjeti kad ljudi rade iz gušta, i volim vidjeti lijepe motore.
Naravno da primjećujem neke tehničke manjkavosti, ali ih zanemarujem. Ni ja nisam nekaj super dobar, kao prvo, ali i nebitno je. čovjek si složi motor kakav mu se sviđa - dok je on sretan, meni drago zbog njega  (y)
 
OldBoy said:
    ...ovo je prije nekih pet godina bio dio foruma na kojem se puno više toga događalo. U nekoj je paraleli znalo ići i po deset i više 'projekata'. Bilo ih je svakakvih, ali i definitivno dobrih i zanimljivih. Izmjenjivale su se informacije, ljudi su učili jedan od drugoga.

    Jel se to meni čini, ili se danas više niko ne bavi pilanjem po ramama, preinačavanjem plastika, tokarenjem odstojnika, glodanjem trokuta?

    Jel moguće da je dobro samo novo ili tvorničko?

Nisam citao sve komentare, ali mozda je uzrok tome poostreni tehnicki pregledi, sto poskupljuje prerade.
 
Sredju said:
Nisam citao sve komentare, ali mozda je uzrok tome poostreni tehnicki pregledi, sto poskupljuje prerade.

    ...to je u svakom slučaju jedan od bitnijih faktora. On eliminira mlađe, spremne na hrabru preradu, ali bez love za njenu 'legalizaciju'.
 
Pozdrav ljudi, taman citam malo o cemu raspravljate pa me zanima koliko mogu ocekivati da ce me atesti kostati s obzirom da bi radio cr od jawe 350 ts... ?
 
Sredju said:
Nisam citao sve komentare, ali mozda je uzrok tome poostreni tehnicki pregledi, sto poskupljuje prerade.

Ovo je jako bitna stavka , cemu ulagat vrime i novac u nesto sta neces moc koristit ? Ja spadam u tu kategoriju  :mrgreen: al me nije briga zadovoljan sam i sa gledanjem  :LOL:
Druga stvar je sta "prerada" kod velikog djela publike vuce negativne konotacije , s razlogom .
Iskasapljeni RR motori doprinos su tome , kad vlasnik zbog pada nema love za kvalitetnu obnovu pa se upusti u preadu a to je tezak put od RR napravit nesto kvalitetno i odmaknit se od konfekcije jel kakav prednji kraj stavit na noviji RR da bude bolji svjeziji interesantniji funkcionalniji ili da ima nesto a da nije smece a to kosta . Druga stvar je kad na motor star 30 godina spicis prednji kraj od novog RR to je odma vau jos ako je majstor mastovit i pedantan eto prerade za prste polizat . Nekad tocno mozes vidit kako je i di zapoceta prerada i kako je vlasnik gubio strpljenej i financije , motor je neujednacen , mozda samo serem  :LOL: ali tako to ja vidim .
 
OldBoy said:
    ...što je na njemu prerada? Možda se premalo razumijem u motore?

Naljepnice, folija na prednjim svjetlima i bojan zadnji blatobran. To ja vidim.