Krute karike na lancu šta sad?

Tomos

New member
Zdravo!

Primjetio sam danas prilikom pranja lanca da su se dve karike dosta ukrutile, probao sam ih malo razgibat al đabe. Inače, prošo sam s njim oko 23000 km, podmazivo svakih 600-800 km, prao ivasolom svakih cca 2000-3000 km. Jel ima neko kaku ideju za to sredit? Osim kupovine novog. Jel bed da se s tim vozim još cca  7000 km jer bi  onda ionako trebo promjenit i lanac i zupčanike? :misli:
 
Što se mene tiče ako je krut gotov je, ja bi mjenjao a ti kako hoćeš, jga sad je šansa da pukne u vožnji puno veća  :wink:
 
Tomos said:
Zdravo!

Primjetio sam danas prilikom pranja lanca da su se dve karike dosta ukrutile, probao sam ih malo razgibat al đabe. Inače, prošo sam s njim oko 23000 km, podmazivo svakih 600-800 km, prao ivasolom svakih cca 2000-3000 km. Jel ima neko kaku ideju za to sredit? Osim kupovine novog. Jel bed da se s tim vozim još cca  7000 km jer bi  onda ionako trebo promjenit i lanac i zupčanike? :misli:

moj je savjet da ubuduće izbjegavaš korištenje ivasola, benzina, razrjeđivača i sličnih tekučina za pranje lanca jer oštečuje o-ringove.
Moja preporuka je da koristiš potrolej (za lampe) ili namjenski spray za čiščenje lanca.
 
Ne virujem da mi je lanac sa o ringom kad su karike zapekle....Ja bi to tuknija čekičem odozdo dok je na motoru...mora pustit. Normalno , posli oprat i namazat.
 
Japanska buba said:
Koliko se cesto opce dogada da lanac pukne?


Koliko cesto  :misli: :misli: :misli: Piatnje na koje nema odgovora .A dovoljno je da jedan put pukne i velika je mogucnost da zavrsi sa padom
 
meni se isto dogada da kad ga ocistim da svaka svoju politiku vodi...jedna okrenuta put gore druga prema podu al nisam dosad pridava vaznost tome jer ih mogu rukom bez problema ispravit  :? neznam ni sam ocu li minjat ili jos vozit tako  :misli:
 
Japanska buba said:
Koliko se cesto opce dogada da lanac pukne?

Koliko često :misli:, na gixeru soma vjeruj puca kao da je konac  :wink:

Još je zanimljiviji let kad pukne i zaglavi, jednom probao i nebi više  :mrgreen:
 
taj lanac je dao svoje...tu nema pomoci jer su centralni svornjaci ostali bez masti....te je unutra usla voda...i sad je to zahrdjalo....bez obzira radli se o obicnom lancu...ili onome sa o ringovima....ja bih to zamijenio....u svakom slucaju... (y)
 
KikiPula said:
moj je savjet da ubuduće izbjegavaš korištenje ivasola, benzina, razrjeđivača i sličnih tekučina za pranje lanca jer oštečuje o-ringove.
Moja preporuka je da koristiš potrolej (za lampe) ili namjenski spray za čiščenje lanca.
a koja je razlika između benzina i petroleja...
o-ringovi su otporni na masti i ostale frakcije nafte

ja bi taj lanac dobro okupao u benzinu a zatim u otopini benzina i ulja 30%(hipenol) i pustio da se osuši. s time ćeš dobiti da ulje prodre do nepodmazanih djelova..ako ne uspije pogledaj post gore
 
  Ivasol mi je preporučio čovjek koji radi s motorima i koji je napravio test s nekoliko otapala koje ljudi koriste u te svrhe (benzin,petrolej....) i ispalo je da se jedino u ivasolu o ringovi nisu raspali a vjerujem mu na riječ. Volim takve CSI pristupe. Tako da se ne bi usudio ostavit lanac cijelu noć na kupanju, možda u ulju, a i tehnički nemogu jer mi je motor jedino prijevozno sredstvo.

Nego glede tih karika, nije da su one skroz zapečene, s rukama ih nisam mogao ispravit ali nakraju sam ih uspio s kacavidom. Međutim još uvjek su dovoljo krute da ih nemoš rukom. I kad ih izravnam vrate se zgrčene kad pređu preko malog zupčanika. :misli:

Za novi lanac nemam dinara, a što se tiće pucanja-nadam se da neće.  U 90% vremena vozim penzionerski do 5000 rpm tako da ga baš ne maltretiram jako.

Uglavnom sad je opet čist ko suzica i namastit.







 
Koliko znam po manualu Suzuki preporuca za pranje kerozin koji je mozda najblizi petroleju
 
yatasaki said:
to i jest petrolej


Slican jest ali isti nije .Jbg sad si mi dao mislit meni donesu kerozin a petrolej iskreno nisam vidio godinama jer mi ne treba za nista  :misli: :misli:
 
vickodu said:
Koliko cesto  :misli: :misli: :misli: Piatnje na koje nema odgovora .A dovoljno je da jedan put pukne i velika je mogucnost da zavrsi sa padom

ili amputacijom noge  :?

tako da bolje ne pokušavat..

ali pranje lanca ivasolom bi nazvao krajnje glupim (sori, al odkud ti ideja???)

 
vickodu said:
Slican jest ali isti nije .Jbg sad si mi dao mislit meni donesu kerozin a petrolej iskreno nisam vidio godinama jer mi ne treba za nista  :misli: :misli:
avionski/helikopterski kerozin/petrolej je tamne boje
ima ga i prozirnog
za traktore je bio crvene ili ljubičaste boje (imam ga doma)
nemoj petrolej mješati sa avgasom koji je imao 110 oktana i više što su koristili klipni avioni, a dan danas postoje zabune radi tog
jer otto motori rade i pale na avgas dok za petrolej/kerozin trebaju biti dobro ugrijani i pomaknutog paljenja
ali zato stavi petrolej u diesela pa da vidiš (y)
 
 

    Jet A 1 fuel , iliti avio kerozin nema boje, proziran je ,a po sastavu je jako slican petroleju, samo je
     je malo rafiniraniji, procisceniji i natrpan raznoraznim aditivima protiv smrzavanja....
 
  od avgasa imamo avgas 100 , bezolovni koji je svijetloplave boje
                        i avgas 130 olovni koji se nekoristi vec puno godina i bio je crvenkaste boje
 
 

 
 
lemoo said:
 

    Jet A 1 fuel , iliti avio kerozin nema boje, proziran je ,a po sastavu je jako slican petroleju, samo je
     je malo rafiniraniji, procisceniji i natrpan raznoraznim aditivima protiv smrzavanja....
   
   od avgasa imamo avgas 100 , bezolovni koji je svijetloplave boje
                         i avgas 130 olovni koji se nekoristi vec puno godina i bio je crvenkaste boje
 
 

   
koja je oznaka onda za onaj tamni što se koristi u helihopterima
 
kerozin ima cetanski broj i vodi se pod diesele (da banaliziramo)

avionski benzin ima oktanski broj i vodi se pod benzin,

helikopter koristi ono gorivo kakav motor ima, ak je klipni avio benzin, ak je mlazna turbina onda kerozin.
 
Tomos said:
Zdravo!

Primjetio sam danas prilikom pranja lanca da su se dve karike dosta ukrutile, probao sam ih malo razgibat al đabe. Inače, prošo sam s njim oko 23000 km, podmazivo svakih 600-800 km, prao ivasolom svakih cca 2000-3000 km. Jel ima neko kaku ideju za to sredit? Osim kupovine novog. Jel bed da se s tim vozim još cca  7000 km jer bi  onda ionako trebo promjenit i lanac i zupčanike? :misli:

kupi lanac od mene. ima oko 1500km. 108 karika, 525 tip. Odlično stanje, DID original za hondu. Meni sad prekratak jer imam novu vilicu, pa ako te zanima i ima ti ga tko spojit natrag, javi. 200kn.