KTM 790 Duke

Ja nisam netko tko sumnja u kinesku kvalitetu, većina naše tehnike dolazi od tamo, i večinskom dijelom nema probleme.

Osobno ako mi crkne TV, perilica ili frižider, nije me previše briga. Mada i tu gledam da je elektronika korejska ili japanski, jer natezanje s garancijama i servisima troši vrijeme i živce. Da mi crkne nešto što sam platio 8000E, osobito ako nemam drugi motor u garaži, malo bih se više sekirao.
Vjerovatno postoji jako dobar razlog zašto taj motor ne drži cijenu kao polovni.
 
Razumijem te ali trenutačno toliko stvari dolaze iz Kine da možeš birati korejski TV, frižider ili perilicu ali određeni broj dijelova će sigurno biti iz Kine. Neka platina, motor, štogod. Ono 100% Made in negdje zaboravi.
Pa vidi se po cijenama da nešto ne štima, zbog toga pitam. Dali je to nužno do kvalitete sklapanje, lošeg engineeringa ili nekog dobavljača ne znam.
Što je to meni najveći zajeb da se KTM ne oglasuje. U D jedan BMW zbog relaja anlasera izgorio i odmah idu svi GS-ovi u radionicu.
 
po meni mos kupit motor emocijom ili razumom

ak kupiš razumom bit ćeš jadan svaki put kad voziš, ak kupiš emocijom bit ćeš jadan samo dok ne voziš
tvoja kilometraža može varirati

za indikacije ili nuspojave javite se najbližem serviseru ili barmenu
 
Nije mi jasno, cudite se kao da je ktm ikad valjao 😆 i lc4 su bili extra pouzdani 😆

Ktm je trkaci stroj za cestu
 
Mt09 je najkompletniji naked u toj klasi.
E sad, 3 cilindra i to, ako baš mora bit 2 cilindra.
890 duke, ima nepodesiv ovjes.
Duke R ok, ali košta.
Mt09 ih šije i u ubrzanju i krajnjoj brzini.
A u sp verziji ima i ohlinsa.
 
Mt09 je najkompletniji naked u toj klasi.
E sad, 3 cilindra i to, ako baš mora bit 2 cilindra.
890 duke, ima nepodesiv ovjes.
Duke R ok, ali košta.
Mt09 ih šije i u ubrzanju i krajnjoj brzini.
A u sp verziji ima i ohlinsa.
Je..
I izgleda ko abortirani kiborg sklepan od recikliranog gvozdja i kinder jaja..
Ajde sinko..
A Triumph radi sto, cokolade?
Al treba platit jbg.
 
  • Like
Reactions: Octane
Zadnji i predzadnji modeli mt09 se daju vidjet.
Prvi je bio malo profulan.
790 i 890 su oba fulana.
E sad 990,ali treba stvarno gurnut duboko ruku u džep. Za tu klasu.
Ali ni 990 ne uzima mt09 puno.
Za izvest razliku, treba imat dosta hrabrosti.
Triumph je precjenjen, to je činjenica.
 
A što se tiče kvaliteta, sve su to sklepancije kod kojih motor nosi pomoćne ramove, a ne ram nosi motor kao nekad.
Kad padneš, dođeš kariolom, potrpaš taj otpad lopatom u kariolu i peavac jakuševac.
S tim glupostima je počeo prvi benvej u gs.
 
  • Haha
Reactions: diesel power
Slažem se da su i 790/890 Duke i MT-09 granični šte se izgleda tiče, ni vrit ni mimo. Inače više mi se sviđa klasični izgled, možda XSR900.
 
  • Like
Reactions: s2r
Triumph je precjenjen, to je činjenica.
Nek si ti meni objasnio..
Sa 10 metara se vidi da je zavrsna obrada drugi svemir naspram yamahe. Al djaba tebi drva pilat iza kuce kad ces ih bacit u Savu..,.
 
nije se triumpf nikad hvalio zavrsnom obradom, ali materijalima, da.
ali kako su ti materijali skupljeni na rpu, to uvijek japanci najbolje urade.
 
A u ku..c.
Kum je prvo kupio cooper s-a, a sad i ktm-a. Vrijeme je da počne koristiti internet 😁
 

Attachments

  • IMG_20240722_064958.jpg
    IMG_20240722_064958.jpg
    5.3 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: BeLa-Vg and dalja46