KTM:ROZA EKIPA - HUSABERG FRIENDLY

Nije baš tako,upalio je iz treće ,četvrte sa benzinom koji je prastar [emoji41] a već je 11 godina kod mene pa znam da nije svakih 50 h nešto[emoji9]
I da,pali na botun iz prve,tj. bar je palio iako nisam to koristio za hladno paljenje [emoji6]

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

 
Malo pomoći oko kvačila, EXC 250 2011, cvajo.

Motor na satu ima 150rh, zato mi i je malo čudno, a možda sam i u krivu.

Jučer mi je u vožnji počelo klizit kvačilo. Nije jako, ali se osjetilo. Nije problem u tome, da je proklizilo, oke, znam da moram mjenjat, ali smo ubrzo stali, 10tak minuta pauze, krenem i sve je dobro, niti k od klizanja, nakon nekoliko minuta opet počinje. Stali smo još jednom i ista stvar, čim se motor malo ohladio, krenuli smo natrag, prvih par minuta ništa, a onda opet počne.

P.S. ulje sam promjenio prije 10tak, možda 12rh, motul transoil expert koji koristim već jako dugo na svim enduro/cross motorima i nikad problema

Bi to bili simptomi gotovih lamela ili ? Da ne uzimam bezveze, ako je moguće nešto drugo, ako nije, odmah i preporuka, cijeli set ili samo lamele?  :misli:
 
Prvo u mjenjac ide Top Speed 15w-50, lamele se premjere, nista napamet i da riknule su...

i da, uzima se set..
 
Prijavak nove vozilice  :021: Exc 450 :021:


Za sad mogu reći da voli grubu igru, proizvodi puno više modrica po kvadratnom centimetru u jedinici vremena od 690 :mrgreen:


P.S.
Molim Ormara da svejedno preventivno osigura zamjensko vozilo za mene za Benduro.
Za iznimno malo vjerojatan slučaj kvara naravno  :mrgreen:
 

Attachments

  • 20190317_105359_forum.jpg
    20190317_105359_forum.jpg
    1.4 MB · Views: 219
  • 20190317_113059_forum.jpg
    20190317_113059_forum.jpg
    1.4 MB · Views: 205
davor_77 said:
Ne tresi se, KTM se ne kvari. Samo redovno održavanje.
Ma to je samo da preduhitrim isvedicevu zajedljivu primjedbu [emoji6]

Iako mjesto na prikolici će mi vjerojatno zatrebati.
 
Originalni bočni nogar za hard enduro, paše na sve modele...

https://www.motori.hr/forum/index.php?topic=261631.new#new
 
Evo kaže mate serem, pričam gluposti, ne poskupljuje ktm svake god, to je normalno..

Hoće za par god bit kao za gorivo, psihološka granica, za hard enduro 100 cigli...  :LOL:

Kupiš hard enduro motor za 90 000 i onda ga bacaš i lomiš po šumi. Top.  :shocked:
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-06-21 at 09.26.13.png
    Screen Shot 2019-06-21 at 09.26.13.png
    119.4 KB · Views: 161
Imam jedan problemčić, više neku radoznalost, ako ste mi voljni malo pomoći savjetom. Mijenjao sam kompletan set kvačila na EXC 300 2015, DDS kvačilo jel.
Prilikom izmjene sam primjetio oznake X, Y, Z, moje je bilo stavljeno na Y, kasnije kad sam malo pretraživao po netu, ispada da dolaze tvornički na Y oznaci.

Nemam neki problem s kvačilom, možda sam osjetio prilikom prve vožnje da je u jednom trenu, na samom početku, kvačilo malo kliznulo ( teško mi je zapravo tvrdit sa sigurnošću, ipak je teren bio dosta blatnjav ) i to me navelo da se malo više informiram o oznakama. Ja sam vratio na Y kao što je i bilo, a ispostavilo se pretražujući internet, da su to oznake kojima možemo kompenzirati kod potrošnje kvačila, odnosno, kako se kvačilo troši, mijenjajući pozicije zapravo rješavamo problem početnog klizanja kod potrošenog kvačila pa sve dok se zaista ne potroši do kraja.

Mene interesira na koju oznaku bi trebalo staviti kad se radi o KOMPLETNO NOVOM setu, uzeo sam čak i onaj Belleville Spring i washer nov. Ako nema nekog pravila, kako onda isprobati i znati koja je ispravna oznaka?
 
Uzarija se youtube pretrazivajuci sad ce dezurni znalci  :LOL:👍