Kuka i prikolica na motoru

stsoso

New member
Da li itko zna što je kod nas potrebno za registrirati kuku i prikolicu na motoru, jeli tko ikada vozio motor za koji je bila zakačena prikolica????
Vidio sam da to postoji i htio bih tako nešto napraviti za moj motor.
 
I mene  :misli:, jer sam kupio na aukciji od ebay-a  vučnu kuku za moj stari BMW K100 RS is 1986 god. U kompletu sa instalacijom struje.
Ali htio sam da vidim da li je itko to vozio, vidio uživo ili zna nešto o tome. Kada dođe kuka stavit ću slike, a i otići ću na tehnički da vidim što se može napraviti po tom pitanju. Jer sam vidio negdje da motocikl sa vučnim vozilom ne smije biti duži od 4m. Što znači da bi se trebalo moći atestirati i registrirati bez problema.  Pa sad neznam, vidjet ćemo.
 
imaš ih kupiti gotovih mislim da su češke proizvodnje sa jednim kolom natrag ,vukla ih je ekipa na vespama
 
EL TORRO said:
naravno da se može , mz i jawa su to imali prije 30 godina


Mizi i jawa su imali bočne prikolice a kolega bi ju okačio otraga...
Moželi u HR tako?
U civilizaciji može.
 
Elias said:
Mizi i jawa su imali bočne prikolice a kolega bi ju okačio otraga...
Moželi u HR tako?
U civilizaciji može.
nemaš pojma ,jawa je to imala i to original varijantu sa jednim kotačem ,
 
mislim da nije pitanje kako atestirati prikolicu vec ce biti pitanje maksimalne brzine kretanja.
U Njemackoj je bilo ( ili je i dalje ) max. 60km/h bez obzira o kojem motociklu / prikolici je rijec.
Inace je kod automobila max. brzina kretanja dok se prikolica vuce 100km/h.
Sto ce vrlo vjerovatno biti pravilo i kod motocikala.

No tu se onda postavlja pitanje svrhe svega toga.
 
kronik said:
mislim da nije pitanje kako atestirati prikolicu vec ce biti pitanje maksimalne brzine kretanja.
U Njemackoj je bilo ( ili je i dalje ) max. 60km/h bez obzira o kojem motociklu / prikolici je rijec.
Inace je kod automobila max. brzina kretanja dok se prikolica vuce 100km/h.
Sto ce vrlo vjerovatno biti pravilo i kod motocikala.

No tu se onda postavlja pitanje svrhe svega toga.
svrha svega toga je što možeš pol kuče natovarit i na more ,
 
A mozes natovariti i lovca
 

Attachments

  • Hänger.jpg
    Hänger.jpg
    116.3 KB · Views: 529
EL TORRO said:
svrha svega toga je što možeš pol kuče natovarit i na more ,

meni bi bilo interesantnije onda uzeti neki kombi koji vuce prikolicu gdje se nalazi moj motor.

 
EL TORRO said:
  :misli: to imam al koji je tu gušt  :misli:

a koji je gust vuci prikolicu iza motora sa max. dozvoljenom brzinom kretanja od 100km/h?!  :misli:
a sve natovareno da jedva ide  :misli:..... gdje se motor ne ponasa "normalno"  :misli: , gdje kocenje nije kako bi trebalo biti zbog prevelike opterecenosti  :misli:,
gdje je potrosnja i guma i kocnica zasigurno povecana - da ne nabrajam dalje.

sa kombijem imam motor na cilju i radim jednodnevne izlete. i visednevni su moguci.
a ako sam malo i spretan u rukama mogu u kombiju napraviti i krevet pa kampirati negdje.
i ne samo krevet vec i ostale potrebne dodatke koji bi mi omogucili samostalnost kampiranja na "divlje".
 
niš za tebe je autobus je nemaš imalo avanturističkog duha ,  za nas ostale je prikolica super , zato i postoji više vrsta prijevoza dodataka pa svak bira kaj mu paše  (y)
 
Otislo se od teme.
Za vuci prikolicu motorociklu treba kuka. Kuka nema nigdje za kupiti ili skoro nigdje, znaci, kuku treba napraviti i onda je homologizirati.
Prikolica ima za kupiti, razlicitih.
 
Danas idem na tehnički pa ćemo vidjeti što tamo kažu  :wink:,

Ako netko slučajno naleti da se prodaje kakva prikolica za motor neka stavi link, gledao sam ih nekoliko po americi za $300-$600 ali je shipping oko $2500 :palacdolje: