miro said:ulje kuplungu? kaki je to Ducati? Made in Japan?
Koje si uzeo?Nero said:Samo vozim
Nove gume su jucer dosle!
rio said:Da, lepa prerada
Inace stavit zadnji viler sa 1098 na 999
je vrlo lako i jeftino..odn.jbga tesko je sad rec
sta je jeftino :misli: recimo do 500€ i manje
Iako napred vidim nakeda sa ohlinsom i monoblockom
umjesto oklopa
I spuh sa nekog jakog starog monster sastrane
Vec imam sve osim motora
miro said:@nero: 104 kh nije tipična Ducati težina
Ali da ti vilica propada do kraja... malo ipak čudno. Nije tu sporno kad je bila izmjena ulja, već što je s oprugama i koliko je ulja stavljeno, da ne fali? :misli: :misli: :misli: :misli:
ne znam, mislim što bi to značilo da se pretjeralo s kočnicom? Kako onda oni koji voze po stazi? Vjerujem da je nešto tehničke prirode u pitanju, neko neadekvatno repariranje vilice u obliku izmjene ulja ili ko zna što se još mrdalo po štapovima, a nije se trebalo. Jel to radio neko stvarno tko pozna tematiku ili neki tak-tak majstor? Vidi si to što prije, bilo bi glupa da ju par puta nabiješ pa izazoveš neko trajno oštećenje. :?Nero said:Mene isto cudi. Iako, uz moju paniku na downhill sekciji niz pazin, moguce da sam pretjera s kocnicom. Svakako cu otic do Radmana da mi malo pregleda i eventualno podesi ovjes.
Na ovaj sivi 999 sam davno naletija i izgleda mi super, al na svog bi isao samo s mono vilicom, nista vise. Zasad. To mi je najveca zamjerka na njemu. Uska straznja dupla vilica.