Evo slicna stvar je i ovde kao sto je Silvio reka.
Covik je pedantan za poludit i ova nije vidila ni kise ni prasine,to znam sigurno,a garaza mu je kao stan a ne garaza,poznat je medu motoristima tako da nema nikakvih skrivenih tajni i covik je prva liga.
On je i prvi vlasnik ove Hayabuse o kojoj smo prije pricali,inace kupi svaki novi model i onda to brzo proda,ova je jos i dugo bila kod njega.
Platija sam je istu lovu ko sta traze ovi drugi po njuskalu i oglasnicima.Dosa sam sa broda i u roku tri sata sam bija kod njega po motor.
Uglavnom kupija sam novi motor a puno jeftinije.
Mogu pitati prijatelja u Zg prodaje novu Busu 2010 mislim da motor ima 2500 km. Bili smo zajedno u Njemačkoj kaže prijatelj to je sve ,ali motor za put nije polomilo ga cijelog. Od kada smo se vratili s puta nije sjeo na motor. Zvat ću ga danas da kaže cijenu. Mislim da mi je rekao 20 % ispod cijene novoga.
Evo moja okrenula 90.000 km od toga mojih oko 65.000.
Od kvarova nisam imao ništa vanredno, sad nedavno mi je otišao senzor brzine, žica od indikatora ulja mi se precvikala pa je dodirivala masu (usro sam se kad mi je počela lampica od ulja svijetliti :shock.
Ako kupuješ 1999. i 2000., španer lanca MORA biti promijenjen, ali pošto je to već preko 10 godina, to je sigurno već riješeno inače nebi više bila u voznom stanju !
To bi bila jedina mana za koju znam.
E da, hoće ti puknuti zadnji kraj (meni se desilo, a nisam vozio nikakvu debelu iza sebe ), ali sam čuo da su od 2003., staviti taj zadnji koš, čelični !