Kratki osvrt na Shreka.
Motor je zapravo soft verzija hard endura,iako se vrlo lako da promjenit s par zahvata.No to onda mijenja stvari i više nebi bio toliko svestran.
Šok 1.=nakon par dana vožnje stanem dopunit rezervar ono 2,2 litre!!!
Šok 2.=Silaskom na makadam motor postaje pravi enduro stroj,sve sumnje padaju u vodu.To ideee!
Šok 3.=Shrek nema vibracija!!!Znači ko beverly 200!! totalni šok!
Upravljanje je na nivou bilo kojeg harda.Snaga na papiru ne odgovara osjećaju u vožnji.Zapravo bi se usudio reć da mu opće ne fali snage,...ma fali ali za kurčenje i šlajfanje u prazno.Na pameti morate imat da po njemu jaše konj od 95 kg.Ono što oduševljava je lakoća prolaza upravo zbog te "taman" snage.Na škakljivom rasutom stjenjaku i mokrom lišću i blatu ne ore ko konj i puno teže dovodi u glupu situaciju poznatiju kao "bokarenje"..Svako je brdo izvukao kao i veći drz400,ko mali turbo dizel,zakon.Doduše treba ga malo naučit jer zbog manje kubikaže ima specifičan okretni moment i način vožnje.No nakon toga mislim da bi ga pravi šofer vozio bolje negoli ja bilo koji hard.Ovjes je taman i može puno više od onog kako mi vozimo.Stand up pozicija taman.
Silazak na cestu ne umanjuje gušt jer imaš filing da voziš BMX biciklu.Sve do jedne granice od jedno 110 kmh,jer onda ipak skužiš da je motor od 250ccm.
Iz svega gore navedenog se možda da naslutiti da ću duže vrijeme zadržat motor,no obećavam da ću ga mjenjat za jači
..ego je čudna boljka.Ehh šta nije bar 450 ...Onda bi opet tražio 250 jer je sve preko zapravo višak..ahh.Čisto da se nešto dešava.