Kymco agility 125

Status
Not open for further replies.
Cortez said:
:blink:
Uslijed silnih argumenata povlacim se iz rasprave.

hehe

a sta se ima raspravljat , bitno je da je bajker bude zadovoljan, a sigzran sam da oce ;)

taj malisan je vec dokazani model  (y)
 
Bajkeer said:
u srijedu ili četvrtak stiže agility 125 :mrgreen:,sad je na akciji i kupio sam ga za 12 somova :mrgreen:

čestitam.

agility je nadmasio sva ocekivanja, tako jeftin skuter, problema nula, zavrsna obrada na kymco razini, znaci vrhunska.
 
djenka said:
čestitam.

agility je nadmasio sva ocekivanja, tako jeftin skuter, problema nula, zavrsna obrada na kymco razini, znaci vrhunska.
po cemu ti to zakljucujes ?
 
maroje said:
po cemu ti to zakljucujes ?

Mislim da ekipu vise zanima po cemu ti zakljucujes da Kymco ne valja jer si tu ocito
jedini sa takvim misljenjem.
 
Cortez said:
Mislim da ekipu vise zanima po cemu ti zakljucujes da Kymco ne valja jer si tu ocito
jedini sa takvim misljenjem.
koja ekipa , o cemu ti .... svi znaju sta je kymco ! ZASAD BAREM !!!
 
Kako ga kakate, več sve smrdi.
Ovaj kymco od 500, uopče ne izgleda loše,,samo me cijena zanima :misli:
 
po mome mišljenju je kymco kvalitetniji od talijanske konkurecije (y),talijani se jedino mogu pohvaliti završnom obradom :jesus:
 
Bajkeer said:
po mome mišljenju je kymco kvalitetniji od talijanske konkurecije (y),talijani se jedino mogu pohvaliti završnom obradom :jesus:

a niti to vise nije na strani EU proizvoda, i to već dugo. Usporedi malo novije kymco skutere sa peugeotom i piaggiom npr. daleko kvalitetnije. I SYM ima daleko bolju zavrsnu obradu od europljana, ali oni malo kaskaju u dizajnu. Ociti primjer ti je yamaha x.max. skuter izgleda predivno sa par metara, ali kad se priblizis, sve nesto klepece, klima se, doima se jeftino. za razliku od njega, xciting ima zavrsnu obradu prve klase. ne kazem da je x-max los, dapace, ima masinu za pozeljeti, ali pricamo o zavrsnoj obradi.
 
veliki said:
Kako ga kakate, več sve smrdi.
Ovaj kymco od 500, uopče ne izgleda loše,,samo me cijena zanima :misli:

cijena je 40.950kn. JEdan jaaakooo dobar skuter od 50ccm manje nego sto dodje nexus 500 :) Ili 5* all inclusive godisnji od 2 tjedna na kubi  :mrgreen:
 
xciting je jako dobar maksi skuter ali ga je primjerenije usporediti s x9 ili atlantic-om. valja mu spomenuti i par mana:  :LOL:
- gotovo neupotrebljivi retrovizori;
- ogroman lijevi dekl (poklopac spojke i remena) koji zapinje pri silovitijoj vožnji:
- poveća potrošnja;
- lijen variomat pri nižim brzinama (kada sam ga vozio piaggio-vi quasari (250 ccm) su me brijali na semaforima;
- nešto manja snaga od piaggiovih 500-ki (barem verzija s karburatorom;
- "gumene" (slabo upravljive) kočnice.
no ipak vrline prevladavaju nad manama i vrijedi svaku kunu.  :wink:
 
Pec said:
xciting je jako dobar maksi skuter ali ga je primjerenije usporediti s x9 ili atlantic-om. valja mu spomenuti i par mana:  :LOL:
- gotovo neupotrebljivi retrovizori;
- ogroman lijevi dekl (poklopac spojke i remena) koji zapinje pri silovitijoj vožnji:
- poveća potrošnja;
- lijen variomat pri nižim brzinama (kada sam ga vozio piaggio-vi quasari (250 ccm) su me brijali na semaforima;
- nešto manja snaga od piaggiovih 500-ki (barem verzija s karburatorom;
- "gumene" (slabo upravljive) kočnice.
no ipak vrline prevladavaju nad manama i vrijedi svaku kunu.  :wink:

to je verzija 2005?

jer navodno su u verziji 2006 vec popravili retrovizore i jos malo doradili masinu (neznam tocno sta , ali navodno cisto malo da bude efikasnija  :misli: ) i tako..  :)
 
Pec said:
xciting je jako dobar maksi skuter ali ga je primjerenije usporediti s x9 ili atlantic-om. valja mu spomenuti i par mana:  :LOL:
- gotovo neupotrebljivi retrovizori;
- ogroman lijevi dekl (poklopac spojke i remena) koji zapinje pri silovitijoj vožnji:
- poveća potrošnja;
- lijen variomat pri nižim brzinama (kada sam ga vozio piaggio-vi quasari (250 ccm) su me brijali na semaforima;
- nešto manja snaga od piaggiovih 500-ki (barem verzija s karburatorom;
- "gumene" (slabo upravljive) kočnice.
no ipak vrline prevladavaju nad manama i vrijedi svaku kunu.  :wink:

na verziji 250 vec ove godine su bili novi retrovizori, klasicno postavljeni. estetski losije, ali funkcionalno daleko bolje rjesenje. u 2007 ce i na 500 biti novi. iako, ekipi se uglavnom vise svidja ovo nepregledno rjesenje, bilo je cak i problema :) na slici u katalogu je sa ogledalima dolje, i kad covjeku dodje nova verzija, zeli onu "sminkersku" :)

sto se tice snage, ne kuzim kako moze biti manja snaga. masina ima gotovo 10% vecu zapremninu nego piaggiova (463 vs 498ccm), a snaga je skoro jednaka (40KS), AFI verzija kymca ima 43KS (i ABS kao bonus)

 
Deklarirana snaga je vjerodostojna samo ona iz homologacijske papirologije i često je trgovci nabriju za nekoliko postotaka. Verzija s karburatorom mi se čini da je upravo na taj način dosegnula tih 40 konja. Druga mogučnost (osim normalno one da mene osjećaj vara) su moguči veliki gubitci snage od radilice do stražnjeg kotača. Na klasičnim variomatima ti gubitci su oko nevjerojatnih 20-tak posto. samo Suzuki burgman radi specifičnog električno upravljivog variomata i klinastog remena čija je baza od aluminijskih članaka ima te gubitke "samo" oko 10%. No ponavljam još jednom xciting je jako dobar skuter.
 
malo lakše sa vrijeđanjima, moderatori su se vratili
 
Nike said:
malo lakše sa vrijeđanjima, moderatori su se vratili
Dobro je da si se umiješao. :D
Uzavrela diskusija je došla do ruba incidenta.  :wink:
A sad još malo off-a. Čini li vam se istinom ono što neki naši "kolege" za skuteraše kažu da smo "skroz divlji"?  :misli:
 
Mlađi su, a i previše su bili na jednom drugom forumu
 
Status
Not open for further replies.