Eladio
Active member
Cortez said::blink:
Uslijed silnih argumenata povlacim se iz rasprave.
hehe
a sta se ima raspravljat , bitno je da je bajker bude zadovoljan, a sigzran sam da oce
taj malisan je vec dokazani model
Cortez said::blink:
Uslijed silnih argumenata povlacim se iz rasprave.
maroje said::blahblah: :spam: dvi rijeci za tebe osijecaninu gilera nexus
Bajkeer said:u srijedu ili četvrtak stiže agility 125 ,sad je na akciji i kupio sam ga za 12 somova
po cemu ti to zakljucujes ?djenka said:čestitam.
agility je nadmasio sva ocekivanja, tako jeftin skuter, problema nula, zavrsna obrada na kymco razini, znaci vrhunska.
maroje said:po cemu ti to zakljucujes ?
koja ekipa , o cemu ti .... svi znaju sta je kymco ! ZASAD BAREM !!!Cortez said:Mislim da ekipu vise zanima po cemu ti zakljucujes da Kymco ne valja jer si tu ocito
jedini sa takvim misljenjem.
Bajkeer said:po mome mišljenju je kymco kvalitetniji od talijanske konkurecije ,talijani se jedino mogu pohvaliti završnom obradom :jesus:
veliki said:Kako ga kakate, več sve smrdi.
Ovaj kymco od 500, uopče ne izgleda loše,,samo me cijena zanima :misli:
Pec said:xciting je jako dobar maksi skuter ali ga je primjerenije usporediti s x9 ili atlantic-om. valja mu spomenuti i par mana:
- gotovo neupotrebljivi retrovizori;
- ogroman lijevi dekl (poklopac spojke i remena) koji zapinje pri silovitijoj vožnji:
- poveća potrošnja;
- lijen variomat pri nižim brzinama (kada sam ga vozio piaggio-vi quasari (250 ccm) su me brijali na semaforima;
- nešto manja snaga od piaggiovih 500-ki (barem verzija s karburatorom;
- "gumene" (slabo upravljive) kočnice.
no ipak vrline prevladavaju nad manama i vrijedi svaku kunu. :wink:
Pec said:xciting je jako dobar maksi skuter ali ga je primjerenije usporediti s x9 ili atlantic-om. valja mu spomenuti i par mana:
- gotovo neupotrebljivi retrovizori;
- ogroman lijevi dekl (poklopac spojke i remena) koji zapinje pri silovitijoj vožnji:
- poveća potrošnja;
- lijen variomat pri nižim brzinama (kada sam ga vozio piaggio-vi quasari (250 ccm) su me brijali na semaforima;
- nešto manja snaga od piaggiovih 500-ki (barem verzija s karburatorom;
- "gumene" (slabo upravljive) kočnice.
no ipak vrline prevladavaju nad manama i vrijedi svaku kunu. :wink:
Dobro je da si se umiješao.Nike said:malo lakše sa vrijeđanjima, moderatori su se vratili