kymco grand dink 250?

bluedreamer

Member
Evo, postadoh ponosni vlasnik polovnog prije 2 tjedna. Dojmovi dosad odlični, osim problema sa strujom, ali to je u rješavanju...
Ima li netko ovdje da ima grand dinka?
Iskustva? Mišljenja?

Mario
 
Moj bratić ga je uzeo polovnog imo je oko 10milja km i napravio s njim još 20milja km i nikakvih problema nije imo naravno redovito ga je servisiro i to ti je to,pokazao se skroz ok skuterić (y)
 
bluedreamer said:
Evo, postadoh ponosni vlasnik polovnog prije 2 tjedna. Dojmovi dosad odlični, osim problema sa strujom, ali to je u rješavanju...
Ima li netko ovdje da ima grand dinka?
Iskustva? Mišljenja?

Mariojavascript:void(0);
thumb_up
redovan servis i imaš dobar skuter
 
Ja sam postao vlasnik svog na 24000 km, a bivšeg vlasnika poznam, i znam što je bilo sa skuterom od početka.  Sada je prevrtio 30.000 km.
Dojmovi:  motor je izvrstan, jako dobro vuče, udoban, ogroman prostor ispod sjedala...
Nedostaci gledani iz mog skromnog kuta te popravci:
- malo mi smeta što su retrovizori dosta nisko
- iako piše da se remen mjenja svakih 18.000 km, meni je puknuo na intervalu od 10.000 km (o tom sam događaju već ovdje pisao), a bivšem na cca 12.000 km; stoga preporučam mjenjati isti na 10.000 km
- bivšem vlasniku je otišao alternator, ali je to rješeno vrlo brzo - ponovo namotano
- sada mi je izgorila pregrada u ispuhu, to tek slijedi odlazak limaru na varenje
Ostalo sve za pohvalu.  Dobar je za vožnju na duže relacije, najugodnije se osjeća između 90 i 100 km/h na otvorenoj cesti, kroz gradsku gužvu se provlači dosta dobro (na dugme sklopiš retrovizore i puno si uži), potrošnja od 3-4.5 l/100 km.  3 sam uspio nagurati kad sam vozio (normalno) na otvorenoj cesti, do max 4.5 cijelo vrijeme kroz gradsku gužvu.  Slobodno se s njim može otići u trgovinu; ja dovučem do 4 ogromne vrećice: jedna ispod sjedala, jedna u koferu te dvije imeđu nogu.
Ogroman vjetrobran jako dobro štiti od vjetra i kiše.  Kočnice jako dobre (meni ne bi škodilo da su i nešto jače ali ne mogu se požaliti).

Ukratko dojmovi jednog vozača skromnog iskustva...
 
moj je tako reč nov 10 000 super se pokaza ali bi
možda ako skrpin lovu kupija petstoticu isto kimca :skuter:
 
GuardianAngel said:
Ja sam postao vlasnik svog na 24000 km, a bivšeg vlasnika poznam, i znam što je bilo sa skuterom od početka.  Sada je prevrtio 30.000 km.

  Lijepo je vidjeti zadovljnog covjeka :) Vecina vozaca Kymco skutera je zadovoljna, posto se zaista radio vrlo pouzdanim, prakticki nepoderivim makinama :)

GuardianAngel said:
- iako piše da se remen mjenja svakih 18.000 km, meni je puknuo na intervalu od 10.000 km (o tom sam događaju već ovdje pisao), a bivšem na cca 12.000 km; stoga preporučam mjenjati isti na 10.000 km

  Posto je remen potrosna roba, dosta ovisi o nacinu voznje, tj. o opterecenju koje dozivljava, da li se voze jedna ili dvije osobe, jedna vrecica ili pola trznice :) Da li je sistem peri deri, ili se dozira gas... :) 20.000 je zaista maksimum koji moze izvuci jedan remen. Vjeruj, kod drugih skutera, remeni se mijenjanju i cesce od tih 10.000 koje si naveo.
 
TALE said:
s čime čisite crnu plastiku koja izblidi od kiše i sunca  :misli: :misli:

Još izblidila nije...  Ne stoji na suncu, kad je kiša, pokriven je ceradom...uglavnom.
 
TALE said:
s čime čisite crnu plastiku koja izblidi od kiše i sunca  :misli: :misli:

Pošpricaj je sa sprejem za kruškot (plastika u autu) i sjajit će ti se koda je nova ,još je malo prođeš s krpom nakon toga i Bog bogova (y)
 
TALE said:
s čime čisite crnu plastiku koja izblidi od kiše i sunca  :misli: :misli:

Ja sam bivši vlasnik od ovog Guardianovog ;)
Motor je bio garažiran i poslije pranja (ne prečestog) šprican ovom tekućinom za kokpit vozila
Plastika je i danas kao nova, ali vidio sam i ja par ovih izblijedilih i nažalost mislim da nema trajnog lijeka :misli:
Dakle bolje spriječiti nego liječiti

Sad imam pravi željezni bajk i više ne koristi kokpit sprej :LOL:
:jesus:

Ali da sam bio zadovoljan s Kymcom - jesam  (y)
 
ni moj još nije izblidija ali računan bolje je spriječit
nego se kasnije zajebavat ai gadno izgleda :bonk: :bonk: :bonk:
                                          pozdrav i budučim
 
TALE said:
ni moj još nije izblidija ali računan bolje je spriječit
nego se kasnije zajebavat ai gadno izgleda :bonk: :bonk: :bonk:
                                           pozdrav i budučim

E, da  :LOL:  dobro si me sjetio: pozdrav i budućem, ma tko i gdje bio  :ugovor:
 
GuardianAngel said:
Ja sam postao vlasnik svog na 24000 km, a bivšeg vlasnika poznam, i znam što je bilo sa skuterom od početka.  Sada je prevrtio 30.000 km.
Dojmovi:  motor je izvrstan, jako dobro vuče, udoban, ogroman prostor ispod sjedala...
Nedostaci gledani iz mog skromnog kuta te popravci:
- malo mi smeta što su retrovizori dosta nisko
- iako piše da se remen mjenja svakih 18.000 km, meni je puknuo na intervalu od 10.000 km (o tom sam događaju već ovdje pisao), a bivšem na cca 12.000 km; stoga preporučam mjenjati isti na 10.000 km
- bivšem vlasniku je otišao alternator, ali je to rješeno vrlo brzo - ponovo namotano
- sada mi je izgorila pregrada u ispuhu, to tek slijedi odlazak limaru na varenje
Ostalo sve za pohvalu.  Dobar je za vožnju na duže relacije, najugodnije se osjeća između 90 i 100 km/h na otvorenoj cesti, kroz gradsku gužvu se provlači dosta dobro (na dugme sklopiš retrovizore i puno si uži), potrošnja od 3-4.5 l/100 km.  3 sam uspio nagurati kad sam vozio (normalno) na otvorenoj cesti, do max 4.5 cijelo vrijeme kroz gradsku gužvu.  Slobodno se s njim može otići u trgovinu; ja dovučem do 4 ogromne vrećice: jedna ispod sjedala, jedna u koferu te dvije imeđu nogu.
Ogroman vjetrobran jako dobro štiti od vjetra i kiše.  Kočnice jako dobre (meni ne bi škodilo da su i nešto jače ali ne mogu se požaliti).

Ukratko dojmovi jednog vozača skromnog iskustva...

Nije me bilo nekoliko dana, a vi se totalno raspričali, a dok sam svaki dan provjeravao poruke... ništa  :misli:  :mrgreen:

I meni smeta što su retrovizori nisko, zapravo u visini retrovizora automobila, pa zna bit nezgodno kad se uvlačiš, ali kako si i rekao postoji dugme za uvlačenje. Potrošnja mi je cca 4.5l, pa i malo više (možda zato što sam 100 kilaš :) ali to je i dalje ok s obzirom da dosta živahno vozim.
E, i meni je otišao alternator, isto namotano  (y) čuo sam da im je to mana...
Jesi li zadovoljan amortizerima? Vozio sam jednog novog dinka 250 (4000 km) i puno je ugodniji za vožnju od moga,  (moj se puno ljulja preko rupa)  ne znam jesu li mu amortizeri drukčije postavljeni, znam da ima 3 položaja, ali nemam ključ za to namjestit.... Jesi možda pomicao visinu amortizera?
Jesi li ti svoje amortizere mijenjao? Znaš li možda okvirnu cijenu?

E, i pozdrav kolega!!!! (y) (y)
 
alfred stokes said:
Nisu mjenjani amortizeri, a postavljeni su na najtvrđe ;)

Doduše nisam vozio ni jednog novog pa ne znam jel ima razlike

Moji su čini mi se na srednju vrijednost... Ima li svaki mehaničar potreban ključ za namještanje ili treba ić u ovlaštenog servisera?  :misli: :misli:
Navodno ima takav ključ u alatu koji dobiješ sa skuterom, ali ja ga nisam dobio kad sam kupio polovnjaka  :(
 
Kao što kaže Alfred, mnogo je tvrd :mrgreen:

Dosta je neugodan za preći preko šahti, rupa i sličnih prepreka, cijeli se strese, a suvozač pati...  Ponekad sam previše koncentriran na kvalitetu ceste (moram pribjegavati izbjegavanju rupa i šahti) nego na samu kvaliteti vožnje.
 
bluedreamer said:
Moji su čini mi se na srednju vrijednost... Ima li svaki mehaničar potreban ključ za namještanje ili treba ić u ovlaštenog servisera?  :misli: :misli:
Navodno ima takav ključ u alatu koji dobiješ sa skuterom, ali ja ga nisam dobio kad sam kupio polovnjaka  :(
Ja san imal ključ, dobio s alatom
Sad, jesam ga dal Guardianu ili je negdi doma nemam pojma :misli:
 
:misli:
Što si ga ostavio doma da mi malo po noći podesiš amortizere?  :wink: