Kymco K-xct

Alex33

Member
Konačno je stigao.Evo par fotki:









Model 125 košta 34995kn a model 300 je 40995kn. :021: :wink:
 
ljacmi said:
Koliko za model 125  :misli:  Uf kam je ovo prešlo . :misli:

:shock:

fakat...još će ispast da je Yamaha jeftina  :mrgreen: s obzirom na cijene predviđam im "sjajnu" prodaju  (y)
 
jedimaster said:
:shock:

fakat...još će ispast da je Yamaha jeftina  :mrgreen: s obzirom na cijene predviđam im "sjajnu" prodaju  (y)

cuj, xmax 125 dodje isto kao i K-Xct...
Istina je da je X.Max 1000 kuna jeftiniji, ali k-xct ima 40% jaci pogonski stroj, a detalji, komponente i zavrsna obrada na k-xct su objektivno podosta ispred svega sto se nudi u klasi 40.000 kn - seeing is believing - pogledaj pa prosudi...

do prije nekoliko godina kymco je bio brand koji je za manje novca od konkurencije nudio uvijek vrlo kvalitetne skutere, sa mozda nesto konzervativnijim dizajnom i performansama, i glavni je forte bila cijena...

sad se trend promijenio - vec je Downtown redovito bio istaknut kao skuter s najboljom zavrsnom obradom i najboljim performansama u klasi 35-40.000 kn, a k-xct je jos doradjeniji - farovi, obloge, boja, brzinomjer... sve je jos za jednu klasu finije... definitivno konkurencija sad gleda u ledja kymcu u nekim stvarima, sad drugi kasne i sustizu kymco u rjesenjima i performansama...

iskreno, bilo bi nam lakse prodavati sa starom filozofijom (jeftino a kvalitetno, pa makar i malo mozda neatraktivno), no kymcosi imaju svoju filozofiju, a kad pod prstima osjetis sve ove skutere nove generacije, skuzis...

Bio je jedan prijatelj s jednim slavnim skuterom drugog premium branda isprobati K-XCT 300, i napravio sam par slika side by side (brzinomjer, straznji kraj s farovima, prednja maska, kotac s kocionim klijestima, auspuh...) - da to postam, bilo bi nepristojno... :) :)
 
milanche said:
daj te slike,to nas zanima a ne klafranje u prazno  :mrgreen: :mrgreen:

a jebate led, zalegao sam pisem iz kreveta, tko ce sad sjedati za desktop :)

nepristojno bi bilo prema stovanoj konkurenciji :)
 
Evo ga testni prije puta:



I na Učki  :mrgreen:



Tko hoće provozat,neka se slobodno javi tu na forum na PM!
 
djenka said:
cuj, xmax 125 dodje isto kao i K-Xct...
Istina je da je X.Max 1000 kuna jeftiniji, ali k-xct ima 40% jaci pogonski stroj, a detalji, komponente i zavrsna obrada na k-xct su objektivno podosta ispred svega sto se nudi u klasi 40.000 kn - seeing is believing - pogledaj pa prosudi...

do prije nekoliko godina kymco je bio brand koji je za manje novca od konkurencije nudio uvijek vrlo kvalitetne skutere, sa mozda nesto konzervativnijim dizajnom i performansama, i glavni je forte bila cijena...

sad se trend promijenio - vec je Downtown redovito bio istaknut kao skuter s najboljom zavrsnom obradom i najboljim performansama u klasi 35-40.000 kn, a k-xct je jos doradjeniji - farovi, obloge, boja, brzinomjer... sve je jos za jednu klasu finije... definitivno konkurencija sad gleda u ledja kymcu u nekim stvarima, sad drugi kasne i sustizu kymco u rjesenjima i performansama...

iskreno, bilo bi nam lakse prodavati sa starom filozofijom (jeftino a kvalitetno, pa makar i malo mozda neatraktivno), no kymcosi imaju svoju filozofiju, a kad pod prstima osjetis sve ove skutere nove generacije, skuzis...

Bio je jedan prijatelj s jednim slavnim skuterom drugog premium branda isprobati K-XCT 300, i napravio sam par slika side by side (brzinomjer, straznji kraj s farovima, prednja maska, kotac s kocionim klijestima, auspuh...) - da to postam, bilo bi nepristojno... :) :)

sve 5 stari , i meni je drago da Kymco dobre skutere radi...no...za ljude u Europi on je "kinez" i toga sindroma su se jedino mogli riješiti kako kažeš "završnom obradom"...i sve je to odlično dok cijena nije otišla u nebo...mogu imat završnu obradu i od zlata ali dok su skuplji od Talijana i Japanaca jednostavno šanse u tržišnoj utakmici nemaju  :wink:
 
skoro sam opal sa stolca kad sam cijene vidio :shock:

bokte još bu Joke ispal totalni pobjednik :mrgreen:


osobno, nisam siguran da je to Kymcu pametna strategija, bez obzira na argumentaciju o završnoj obradi

skuter nije Spejs Šatl da bi mikrometarski gapovi između sastavnih dijelova igrali ulogu u otporu komponenata pri maksimalnoj brzini od 3 maha

radi se o plastičnim govnastim prometalima na kojima nema ni jedan komad koji pojedinačno vrijedi više od 7 kuna

get real


Srki
 
Najbolje da ne ulazim u polemike,ali moram jednu stvar reći.Recimo xmax i downtown su tu negdje sa cijenama,ali DT nije ista klasa skutera kao xmax.Svatko tko je vozio oba skutera zna o cemu pricam.DT je veći i jaći.To što ljudi žive u zabludi da je to kinez,njihov problem.Tajvan je napredan npr. kao južna koreja,ali šta se tu sad može.Vrijeme će pokazati da su u krivu.Isto tako vjerujem da je xc400 veci i jaci od xmaxa.Tko je k-xctu konkurencija u Yamahi ja nemam pojma.Prosvijetlite me  :mrgreen:
 
Taj K-xct je nešto izmeu Downtowna i Xcitinga ili!?  :misli: Kud on spada?

Ili čak ispod Downa.....čini mi se manji...