cuj, xmax 125 dodje isto kao i K-Xct...
Istina je da je X.Max 1000 kuna jeftiniji, ali k-xct ima 40% jaci pogonski stroj, a detalji, komponente i zavrsna obrada na k-xct su objektivno podosta ispred svega sto se nudi u klasi 40.000 kn -
seeing is believing - pogledaj pa prosudi...
do prije nekoliko godina kymco je bio brand koji je za manje novca od konkurencije nudio uvijek vrlo kvalitetne skutere, sa mozda nesto konzervativnijim dizajnom i performansama, i glavni je forte bila cijena...
sad se trend promijenio - vec je Downtown redovito bio istaknut kao skuter s najboljom zavrsnom obradom i najboljim performansama u klasi 35-40.000 kn, a k-xct je jos doradjeniji - farovi, obloge, boja, brzinomjer... sve je jos za jednu klasu finije... definitivno konkurencija sad gleda u ledja kymcu u nekim stvarima, sad drugi kasne i sustizu kymco u rjesenjima i performansama...
iskreno, bilo bi nam lakse prodavati sa starom filozofijom (jeftino a kvalitetno, pa makar i malo mozda neatraktivno), no kymcosi imaju svoju filozofiju, a kad pod prstima osjetis sve ove skutere nove generacije, skuzis...
Bio je jedan prijatelj s jednim slavnim skuterom drugog premium branda isprobati K-XCT 300, i napravio sam par slika side by side (brzinomjer, straznji kraj s farovima, prednja maska, kotac s kocionim klijestima, auspuh...) - da to postam, bilo bi nepristojno...