Kymco K-xct

Alex33 said:
Najbolje da ne ulazim u polemike,ali moram jednu stvar reći.Recimo xmax i downtown su tu negdje sa cijenama,ali DT nije ista klasa skutera kao xmax.Svatko tko je vozio oba skutera zna o cemu pricam.DT je veći i jaći.To što ljudi žive u zabludi da je to kinez,njihov problem.Tajvan je napredan npr. kao južna koreja,ali šta se tu sad može.Vrijeme će pokazati da su u krivu.Isto tako vjerujem da je xc400 veci i jaci od xmaxa.Tko je k-xctu konkurencija u Yamahi ja nemam pojma.Prosvijetlite me  :mrgreen:

prosvjetljenje stiže

DT ima 3 kile više plastika od XMaxa. ne kužim dal te 3 kile plastike vode DT u više i "skuplju" klasu :misli:

"svatko ko je vozio" je omiljena Jokina zabludarsko-očajnička poštapalica, ne znam da li ju smiješ bez plaćanja koristiti :mrgreen:


Kymco se sa ovim cijenama neće prodavati, Yamaha hoće

tu svaka argumentacija prestaje

pratim skutere oko 300-400 ccm, Kymco je bio u užem izboru za kupnju... sad više nije



Srki
 
Srki said:
prosvjetljenje stiže

DT ima 3 kile više plastika od XMaxa. ne kužim dal te 3 kile plastike vode DT u više i "skuplju" klasu :misli:

"svatko ko je vozio" je omiljena Jokina zabludarsko-očajnička poštapalica, ne znam da li ju smiješ bez plaćanja koristiti :mrgreen:


Kymco se sa ovim cijenama neće prodavati, Yamaha hoće

tu svaka argumentacija prestaje

pratim skutere oko 300-400 ccm, Kymco je bio u užem izboru za kupnju... sad više nije



Srki
potpis  (y)
 
Ne znam gdje je problem s ovim 'kineski'. Tajvanci sami sebe zovu kinezima, kinezi s kopna ih isto zovu kinezima, i gle čuda država im se zove službeno Republika Kina.
 
Imamo i Koreju,e sad koju bi ti?Onu južnu ili sjevernu?U južnoj su Kia,Chevrolet (bivši Daewoo) i Hyundai, a u sjevernoj?Kia jedina trenutno u Europi bilježi uzlet umjesto pad,i to dvocifreni.I šta sad?Tajvan je puno napredniji od same Kine po pitanju puno stvari,ali nebitno.Bitno je to da je Kymco nekad bio podružnica Yamahe,a sad rasturaju sa mašinama,dizajnom,mehanikom.Yamaha je dakako puno razvikaniji brend,ali ne mora zato biti i kvalitetniji.U Kymco tvornici se proizvode mašine za BMW scooter,zar to nije dovoljan dokaz kvalitete?Za nevjerne Tome,tu je testni skuter,pa dođite vidjeti,probati.Bez veze pljujete po nečemu šta niste u živo vidjeli i probali.Yamaha  (y) Kymco  :palacdolje: je,moš si mislit.
 
Šteki said:
Taj K-xct je nešto izmeu Downtowna i Xcitinga ili!?  :misli: Kud on spada?

Ili čak ispod Downa.....čini mi se manji...
K-xct je puno manji od DT-a a pogotovo od XC-a.Mislim da mu je taj K-kompakt a xct je xciting.Iskreno,neznam sa koijm skuterom druge marke bih ga usporedio.Za mene je to evolucija nekadašnjeg B&W.
 
Srki said:
skoro sam opal sa stolca kad sam cijene vidio :shock:

bokte još bu Joke ispal totalni pobjednik :mrgreen:

osobno, nisam siguran da je to Kymcu pametna strategija, bez obzira na argumentaciju o završnoj obradi
skuter nije Spejs Šatl da bi mikrometarski gapovi između sastavnih dijelova igrali ulogu u otporu komponenata pri maksimalnoj brzini od 3 maha
radi se o plastičnim govnastim prometalima na kojima nema ni jedan komad koji pojedinačno vrijedi više od 7 kuna
get real

E sad, ne kuzim, diskvalificiras Kymco samo zato jer za odredjenu cifru nudi realno vise (snage, opreme, detalja) nego drugi?

Zao mi je da tako gledas - a sto bi ti bio winning point - da nudi 40% vise snage, bolju opremu, bolju obradu... a za 20% manju cijenu? Ili cak i vise?

Ja osobno mislim da je Kymco i te kako na pravom putu, odlicne stvari radi uvijek, a sad definitivno odskace kvalitetom od ekipe s kojom se nasao u istom cjenovnom razredu...

Yamaha isto ima tvornice na tajvanu, i radi odlicne skutere i motocikle, i nitko ne osporava da je u stanju napraviti takav skuter - ali pitanje je koliku bi MPC imao takav skuter, znaci na istoj razini Downtowna ili K-XCT, sa masinom zadnje generacije (ne ove koje ugradjuje trenutne)? Ja sam siguran da bi ta cijena sigurno bila tocno ovh 20% vislja...

Da se razumijemo, bio bih jako sretan da je stvar ovakva kakvom ju ti prizeljkujes :)
 
gvo said:
Ne vidim kako je pljuvanje reći da je Kymco kineski proizvod, ali dobro (y)
Na ovaj način na koji si ti rekao,je posprdno.
Inače da je made in China to bi i pisalo,ali je made in Taiwan,dakle ipak iz nekog razloga nije china,mada me zabole dupe odakle je dok ide bolje od konkurencije  :mrgreen:
 
Alex33 said:
Imamo i Koreju,e sad koju bi ti?Onu južnu ili sjevernu?U južnoj su Kia,Chevrolet (bivši Daewoo) i Hyundai, a u sjevernoj?Kia jedina trenutno u Europi bilježi uzlet umjesto pad,i to dvocifreni.I šta sad?Tajvan je puno napredniji od same Kine po pitanju puno stvari,ali nebitno.Bitno je to da je Kymco nekad bio podružnica Yamahe,a sad rasturaju sa mašinama,dizajnom,mehanikom.Yamaha je dakako puno razvikaniji brend,ali ne mora zato biti i kvalitetniji.U Kymco tvornici se proizvode mašine za BMW scooter,zar to nije dovoljan dokaz kvalitete?Za nevjerne Tome,tu je testni skuter,pa dođite vidjeti,probati.Bez veze pljujete po nečemu šta niste u živo vidjeli i probali.Yamaha  (y) Kymco  :palacdolje: je,moš si mislit.

U onoj drugoj temi je netko napisao "Kymco je Honda". Evo:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,195248.msg3901628.html#msg3901628

Pa sada, je Kymco Honda ili Yamaha? :LOL:

Ne kužim zašto štovatelji Kymca guraju to da je Kymco ovo ili ono, ili pak da rade agregate, ili dijelove istih za neka BMW prometala, itd. - ja ne mogu zamisliti sebe da govorim Yamaha je Honda (ili nešto tome slično), da je neznam šta u pitanju, jer meni ime Yamaha (ili Honda, ili Kawa, ili Suzuki, uglavnom "4 Japanca") dovoljno govori, i nemam potrebu sebe i druge uvjeravati da je to u biti nešto bolje, samo je kao ime takvo. WTF!?

Možda sam ovakav ili onakav, ali Koreanac, Tajvanac i tome slično u moju garažu neče - nikada (to uključuje Kymco, Hyundai, Kiu i sl.).

Poštujem tuđi izbor, ali mislim da bi ipak trebalo malo stati na loptu kada se uspoređuje bilo koji Tajvanac/Koreanac/Kinez sa bilo kime od "Japanske četvorke".

:jesus:
 
Pa u tome i jeste stvar da Tajvanac nije Kinez,i obratno.Zato i jesu usporedbe.Inače Kia i Hyundai su kvalitetnije od pola europske ekipe ali to nije sada tema ovog topica.
To što ti nećeš vozila sa dalekog istoka (osim japanaca) je tvoje pravo izbora,eh da,u pravu si,ne treba ih uspoređivati jer što se tiče skutera koji su po klasama isti,Kymco je daleko ispred Yamahe trenutno.Konkretno tu mislim na DT i xmax.Poštujem ja Yamahu i te kako,ali dok ona i dalje prodaje tamo neki xmax sa slabijom mašinom od konkurencije,koja usput odavno ima klasu 300 pa i 350,onda o čemu pričamo?Yamaha protiv ostatka svijeta???WTF! :LOL:
Nego ni to nije tema ovog topica.Tko želi,neka se javi da se provoza  (y) i uvjeri u moje tvrdnje.Ljudi se uvijek jako ugodno iznenade kad vide i isprobaju Kymco modele. :jesus:
 
Alex33 said:
Pa u tome i jeste stvar da Tajvanac nije Kinez,i obratno.Zato i jesu usporedbe.Inače Kia i Hyundai su kvalitetnije od pola europske ekipe ali to nije sada tema ovog topica.
To što ti nećeš vozila sa dalekog istoka (osim japanaca) je tvoje pravo izbora,eh da,u pravu si,ne treba ih uspoređivati jer što se tiče skutera koji su po klasama isti,Kymco je daleko ispred Yamahe trenutno.Konkretno tu mislim na DT i xmax.Poštujem ja Yamahu i te kako,ali dok ona i dalje prodaje tamo neki xmax sa slabijom mašinom od konkurencije,koja usput odavno ima klasu 300 pa i 350,onda o čemu pričamo?Yamaha protiv ostatka svijeta???WTF! :LOL:
Nego ni to nije tema ovog topica.Tko želi,neka se javi da se provoza  (y) i uvjeri u moje tvrdnje.Ljudi se uvijek jako ugodno iznenade kad vide i isprobaju Kymco modele. :jesus:

(y)
 
Za tajvanca reći da nije kinez, ima smisla kao za srbina iz republike srpske reći da nije srbin. Ako se oni srame toga što su kinezi, nek registriraju firmu negdje drugo. :mrgreen:
 
Alex33 said:
Pa u tome i jeste stvar da Tajvanac nije Kinez,i obratno.Zato i jesu usporedbe.Inače Kia i Hyundai su kvalitetnije od pola europske ekipe ali to nije sada tema ovog topica.
To što ti nećeš vozila sa dalekog istoka (osim japanaca) je tvoje pravo izbora,eh da,u pravu si,ne treba ih uspoređivati jer što se tiče skutera koji su po klasama isti,Kymco je daleko ispred Yamahe trenutno.Konkretno tu mislim na DT i xmax.Poštujem ja Yamahu i te kako,ali dok ona i dalje prodaje tamo neki xmax sa slabijom mašinom od konkurencije,koja usput odavno ima klasu 300 pa i 350,onda o čemu pričamo?Yamaha protiv ostatka svijeta???WTF! :LOL:
Nego ni to nije tema ovog topica.Tko želi,neka se javi da se provoza  (y) i uvjeri u moje tvrdnje.Ljudi se uvijek jako ugodno iznenade kad vide i isprobaju Kymco modele. :jesus:

Ja bih jos dodao da za istu lovu (ili manju dok traje bozicna akcija) mozes dobiti i Beverly 350 koji ima vise snage, veci okretni moment, u istoj je grupi osiguranja i puuuuuno ce ga biti lakse prodati u HR jednoga dana.

X-Max 400 stize....istina vjerojatno ce mu nabiti cijenu do neba ali ipak...

Ne vidim neku srecu za Kymco u RH  :misli:
 
Maestral said:
Ja bih jos dodao da za istu lovu (ili manju dok traje bozicna akcija) mozes dobiti i Beverly 350 koji ima vise snage, veci okretni moment, u istoj je grupi osiguranja i puuuuuno ce ga biti lakse prodati u HR jednoga dana.

X-Max 400 stize....istina vjerojatno ce mu nabiti cijenu do neba ali ipak...

Ne vidim neku srecu za Kymco u RH  :misli:
Ma super je Beverly.Samo se ti vozi na njemu.Ja ga isprobao odmah kad je došao i to je za mene bez uvrede malo bolja bicikla  :LOL:
Ne sekiraj se ti za Kymcovu prodaju.Koliko je on "nepopularan" u HR super se prodaje.Ja recimo ne volim voziti ono što većina vozi,a i dizajn od Kymca je meni bolji.Naravno o dizajnu se ne raspravlja jer je stvar ukusa. (y)
 
biker4life said:
Poštujem tuđi izbor, ali mislim da bi ipak trebalo malo stati na loptu kada se uspoređuje bilo koji Tajvanac/Koreanac/Kinez sa bilo kime od "Japanske četvorke".

:jesus:

Stajanje na loptu bi znacilo sjesti i probati i Kymca i ostalo u klasi pa objektivno prosuditi
sto koliko vrijedi, po kvaliteti izrade i performansama. To je ono sto svi koji pljuju po kymcu
nisu nikad napravili.

Svi "znaju" da je X-max bolji od XY Kymca, a nisu ni X-maxa probali, a da ne spominjem nekog Kymca.
Druga kategorija je ekipa koja je probala nekog Kymca prije 15 godina i sad misli da je to "sve isto".

Ekipa koja kupuje skuter da bi ga sto bolje prodala, da, za vas je Beverly.
Neki skuter kupuju da bi ga vozili.
 
:police:

nego... sad kad smo razrješili porijeklo tajvanaca, ajde da se vratite naslovu teme.

meni radnika za plantažu bannana nikad dosta  8)
 
Ne kuzim ko je uopce spomenuo neko "pljuvanje" po Kymcu????

Jbte ko Joke ste se krenuli branit, a niko nikog ne napada

Samo smo dali svoje misljenje, argument "nisi probo pa moras sutit" mozda vredi za tartufe ili pecene skakavce a ne za plasticno prometalo

Moj argument je da za 40t kn dobijes jebeni motor sa 3000 km na cajgeru, a ne moped od 300 kubika sa 1 cilindrom i plasticnim kuferom

Svaka cast Kymcu, lijep je i super ide, al ces ga rabljenog prodat NIKAD

A ja cu za kinesko govno od Aprilije dobit pare sutra


I da, tocno je da Kymco treba bit 20posto bolji za 20posto manje para od Yamahe

Prodajne rezulate ima samo Yamaha (nazalost), Kymca nisam na cesti vidio vise od 1 godisnje, a na cesti sam stalno



Srki
 
Cortez said:
Stajanje na loptu bi znacilo sjesti i probati i Kymca i ostalo u klasi pa objektivno prosuditi
sto koliko vrijedi, po kvaliteti izrade i performansama. To je ono sto svi koji pljuju po kymcu
nisu nikad napravili.

Svi "znaju" da je X-max bolji od XY Kymca, a nisu ni X-maxa probali, a da ne spominjem nekog Kymca.
Druga kategorija je ekipa koja je probala nekog Kymca prije 15 godina i sad misli da je to "sve isto".

Ekipa koja kupuje skuter da bi ga sto bolje prodala, da, za vas je Beverly.
Neki skuter kupuju da bi ga vozili.

Dali ja pljujem po Kymcu time što kažem da ga necu ili ne zelim kupiti? Ja bih rekao - ne. Ne vidim kako se to može dovesti u korelaciju.

Dali sam ja igdje spominjao konkretno X-Maxa? Ne. Govorio sam o brandovima opčenito, mislim da je to bilo jasno.

Dali mislim da je "to-to" time što sam gledao ili probao neki 15 godina star Kymco? Ne. To se valjda samo po sebi da zaključiti iz mojih drugih postova. Za ovo zaključiti valjda bih trebao imati inteligenciju semafora, radilo se tu o Kymcu, Yamahi, Ferrariju ili necem desetom.

Dali sam ijedan skuter-motor kupio da ga nebih vozio, tj. preprodao? Hm, ne. - prosjek mi je oko, ako ne i preko 15.000 km godišnje na dva kotača, a sa autom još oko 25.000 km.

Uglavnom, neznam zasto si me bio citirao jer se ja ne nalazim u ovom tvom postu. :jesus:

I na kraju mogu reci - dali mislim da Kymco može koštati kao i neki japanac - mislim da je bezpredmetno o tome diskutirati. Stanje na cesti i prodajni rezultati govore sami po sebi. A dali Kymco vrijedi te novce? E to zavisi od pojedinca do pojedinca, jer svatko od nas ima specificne zelje, potrebe, ali i mogucnosti.

Dali bih ja osobno kupio Kymco? Nebih. Ne vidim zasto se netko nalazi uvrijeden radi toga. Meni je imidž prometala kojeg vozim bitan, i ako treba platiti cu i nešto više, samo zbog toga. :mrgreen:
 
Zahvaljujem se na vožnji,šta reči o ovom scooteru......perfekcija u svemu,čupa ko blesav,tako reči sam ide u zavoje....zanimljiva igračka...a zvuk koji daje mašina u vožnji,strava....