Alex33 said:Najbolje da ne ulazim u polemike,ali moram jednu stvar reći.Recimo xmax i downtown su tu negdje sa cijenama,ali DT nije ista klasa skutera kao xmax.Svatko tko je vozio oba skutera zna o cemu pricam.DT je veći i jaći.To što ljudi žive u zabludi da je to kinez,njihov problem.Tajvan je napredan npr. kao južna koreja,ali šta se tu sad može.Vrijeme će pokazati da su u krivu.Isto tako vjerujem da je xc400 veci i jaci od xmaxa.Tko je k-xctu konkurencija u Yamahi ja nemam pojma.Prosvijetlite me
potpisSrki said:prosvjetljenje stiže
DT ima 3 kile više plastika od XMaxa. ne kužim dal te 3 kile plastike vode DT u više i "skuplju" klasu :misli:
"svatko ko je vozio" je omiljena Jokina zabludarsko-očajnička poštapalica, ne znam da li ju smiješ bez plaćanja koristiti
Kymco se sa ovim cijenama neće prodavati, Yamaha hoće
tu svaka argumentacija prestaje
pratim skutere oko 300-400 ccm, Kymco je bio u užem izboru za kupnju... sad više nije
Srki
K-xct je puno manji od DT-a a pogotovo od XC-a.Mislim da mu je taj K-kompakt a xct je xciting.Iskreno,neznam sa koijm skuterom druge marke bih ga usporedio.Za mene je to evolucija nekadašnjeg B&W.Šteki said:Taj K-xct je nešto izmeu Downtowna i Xcitinga ili!? :misli: Kud on spada?
Ili čak ispod Downa.....čini mi se manji...
Srki said:skoro sam opal sa stolca kad sam cijene vidio :shock:
bokte još bu Joke ispal totalni pobjednik
osobno, nisam siguran da je to Kymcu pametna strategija, bez obzira na argumentaciju o završnoj obradi
skuter nije Spejs Šatl da bi mikrometarski gapovi između sastavnih dijelova igrali ulogu u otporu komponenata pri maksimalnoj brzini od 3 maha
radi se o plastičnim govnastim prometalima na kojima nema ni jedan komad koji pojedinačno vrijedi više od 7 kuna
get real
Na ovaj način na koji si ti rekao,je posprdno.gvo said:Ne vidim kako je pljuvanje reći da je Kymco kineski proizvod, ali dobro
Alex33 said:Imamo i Koreju,e sad koju bi ti?Onu južnu ili sjevernu?U južnoj su Kia,Chevrolet (bivši Daewoo) i Hyundai, a u sjevernoj?Kia jedina trenutno u Europi bilježi uzlet umjesto pad,i to dvocifreni.I šta sad?Tajvan je puno napredniji od same Kine po pitanju puno stvari,ali nebitno.Bitno je to da je Kymco nekad bio podružnica Yamahe,a sad rasturaju sa mašinama,dizajnom,mehanikom.Yamaha je dakako puno razvikaniji brend,ali ne mora zato biti i kvalitetniji.U Kymco tvornici se proizvode mašine za BMW scooter,zar to nije dovoljan dokaz kvalitete?Za nevjerne Tome,tu je testni skuter,pa dođite vidjeti,probati.Bez veze pljujete po nečemu šta niste u živo vidjeli i probali.Yamaha Kymco alacdolje: je,moš si mislit.
Alex33 said:Pa u tome i jeste stvar da Tajvanac nije Kinez,i obratno.Zato i jesu usporedbe.Inače Kia i Hyundai su kvalitetnije od pola europske ekipe ali to nije sada tema ovog topica.
To što ti nećeš vozila sa dalekog istoka (osim japanaca) je tvoje pravo izbora,eh da,u pravu si,ne treba ih uspoređivati jer što se tiče skutera koji su po klasama isti,Kymco je daleko ispred Yamahe trenutno.Konkretno tu mislim na DT i xmax.Poštujem ja Yamahu i te kako,ali dok ona i dalje prodaje tamo neki xmax sa slabijom mašinom od konkurencije,koja usput odavno ima klasu 300 pa i 350,onda o čemu pričamo?Yamaha protiv ostatka svijeta???WTF!
Nego ni to nije tema ovog topica.Tko želi,neka se javi da se provoza i uvjeri u moje tvrdnje.Ljudi se uvijek jako ugodno iznenade kad vide i isprobaju Kymco modele. :jesus:
Alex33 said:Pa u tome i jeste stvar da Tajvanac nije Kinez,i obratno.Zato i jesu usporedbe.Inače Kia i Hyundai su kvalitetnije od pola europske ekipe ali to nije sada tema ovog topica.
To što ti nećeš vozila sa dalekog istoka (osim japanaca) je tvoje pravo izbora,eh da,u pravu si,ne treba ih uspoređivati jer što se tiče skutera koji su po klasama isti,Kymco je daleko ispred Yamahe trenutno.Konkretno tu mislim na DT i xmax.Poštujem ja Yamahu i te kako,ali dok ona i dalje prodaje tamo neki xmax sa slabijom mašinom od konkurencije,koja usput odavno ima klasu 300 pa i 350,onda o čemu pričamo?Yamaha protiv ostatka svijeta???WTF!
Nego ni to nije tema ovog topica.Tko želi,neka se javi da se provoza i uvjeri u moje tvrdnje.Ljudi se uvijek jako ugodno iznenade kad vide i isprobaju Kymco modele. :jesus:
Ma super je Beverly.Samo se ti vozi na njemu.Ja ga isprobao odmah kad je došao i to je za mene bez uvrede malo bolja biciklaMaestral said:Ja bih jos dodao da za istu lovu (ili manju dok traje bozicna akcija) mozes dobiti i Beverly 350 koji ima vise snage, veci okretni moment, u istoj je grupi osiguranja i puuuuuno ce ga biti lakse prodati u HR jednoga dana.
X-Max 400 stize....istina vjerojatno ce mu nabiti cijenu do neba ali ipak...
Ne vidim neku srecu za Kymco u RH :misli:
biker4life said:Poštujem tuđi izbor, ali mislim da bi ipak trebalo malo stati na loptu kada se uspoređuje bilo koji Tajvanac/Koreanac/Kinez sa bilo kime od "Japanske četvorke".
:jesus:
Cortez said:Stajanje na loptu bi znacilo sjesti i probati i Kymca i ostalo u klasi pa objektivno prosuditi
sto koliko vrijedi, po kvaliteti izrade i performansama. To je ono sto svi koji pljuju po kymcu
nisu nikad napravili.
Svi "znaju" da je X-max bolji od XY Kymca, a nisu ni X-maxa probali, a da ne spominjem nekog Kymca.
Druga kategorija je ekipa koja je probala nekog Kymca prije 15 godina i sad misli da je to "sve isto".
Ekipa koja kupuje skuter da bi ga sto bolje prodala, da, za vas je Beverly.
Neki skuter kupuju da bi ga vozili.