Kymco Xciting 250/500 - General Topic

a ha..jer meni se prije izmjene baterije ( kada mi nije htio upaliti ) prilikom svakog davanja kontakta kazaljke okrecale do kraja i vracale..zato te pitam. Zar je moguce da na ebayu nema nove table  :?
 
Ima ali koliko je sigurno da će ti odgovarati ne znam? Moj je 2005-ta carb i baš nema ponude na ebayu jer vani voze uglavnom inection tako da je drugačija mapa....Zato sam dvoumio oko kupovine na ebayu a ovdje imam garanciju tako da  je ipak presudila kupovina kod zastupnika. Tebi nije riknula tabla sigurno nego je samo plovak u pitanju jer obzirom da je kazaljka uvijek na dnu mora goriti i rezerva jer  pokazuje da je prazan rezervar. Isto tako ako je netko skidao oklope možda je oštetio spojeve žica... prvo sve provjeri dobro da ne bacaš novce...
 
Da,rezerva uvik gori. Tablu bi najvise pokusao rijesit zbog displeya na kom se ne vidi nista ili se brojevi jako slabo vide
 
Da, procitao sam ceo topic a i nesto sam uspeo skontati na spanskom forumu (zahvaljujem google translateu).
Svestan sam da ako hocu bolje performanse moram i izduv i malossi.
Izduv hocu promeniti iz jednog jedinog razloga a to je da me bolje cuju vozaci jer se i ovde u Skoplju jako malo obraca paznju na motore pa cak se i cesto namerno oduzima prednost.
Pre nego sto sam promenio izduv na XJR-u nisu me puno zarezivali ali nakon sto sam narucio dva custom made sve se promenilo.
Ne samo da me cuju nego se i cesto maknu u strani bez da se ja uguravam, a izduv nije previse glasan nego je dubok i rezak pa zvuci bas kao ozbiljna masina sto i XJR jeste, ali dok te ne vide nista od strahopostovanja.
Sa skuterima je situacija uzasna kao sto sam rekao pa zato zelim promeniti izduv.

Sto se tice performansi meni je i ovako dobro ali kada neko sedne iza mene onda se stvari menjaju.Ok tezina radi svoje jer ja sa svojih 115-20 kg i + suvozac od recimo 60 kg je vec troje :)

Videcu odnosno razmislim jos malo za varijator jer i onako xciting miruje ovih dana(mada ne vozim ga samo kada ima snega ili poledice).
Ja tipujem na J Costu i pored svih nazovi pocetnih bolesti, a kako vidim sada i DrPulley radi rolnice za J Costu, pa verujem da traju duze, a i nije mi nesto prevelik trosak 30-40 eura na 7-8 hiljada km koliko kazu da traju original J Costa rolnice.

Kada se govori o odrzavanju i eventualnim problemima ja sam remen promenio iako nije bio potrosen ni do pola(na 18.500 km)sto ukazuje o kvaliteti delova koji Kymco ugradjuje.

Jedino imao sam problem sa CELP koji je poceo svetliti nakon sto sam promenio prednu zaruljicu i ceprkao oko instalacije, a javljao je Idle Air Bypas Valve gresku, te nakon resetiranja je greska nestala.
Verujem da se pojavila ili radi mog ceprkanja po instalacijama ili radi nagle promene temperature od 7-8 celzijusa.
Sada po ovom hladnom vremenu malo teze upali, ali upali.

Verovatno je i vreme da se karburator ocisti, ali to kada vreme bude bolje, a i svecica je za zamenu pa moguce da zato malo teze upali na hladnom, a kada je unutra(cuvam ga u ulazu unutra) onda upali iz prve.
Kako god ja sam prezadovoljan Xcitingom i jedino mi smeta to sto ima male tockove i je prilicno tezak i zna da zadnja guma(Diablo Scooter ) malcice prokliza na mokrom.

Imao sam i proklizavanje pre koji mesec nakon kise verovali ili ne na pravcu dok je tocak bio 1/3 na isprekidanoj liniji i mislim valjda nece da me baci te stisnem malo jace kocnicu jer se upalilo zuto a nisam hteo da prolazim na polu zuto crveno i fijuuu..
Srecom nije bilo auta a ja Bogu hvala ne ogreban jer nisam skocio sa motora(nisam ni imao vreme) i ostao u sedistu te je motor klizao, a ja samo tupnuo kacigom o asfalt.
Neverovatno ali nisam bio ogreban niti milimetar, na svu srecu.
Vozim motor od mladjih dana i najvece probleme imao sam upravo na zebrama zutom te crvenom bojom na raskrsnicama.

Ja se raspisao :)

Pozdrav i svako dobro
 
daj najprije riješi jeli i ili  carb pa onda dalje pitaj i skitaj ,ovako nema smisla . .  imaš kvar a ti bi frizirao . . najprije riješi kvar pa onda ,ali prije svega "otkrij" jeli karb ili  i  . . .  po svemu je i  kazaljke plešu ima sondu . . . piše  i  :misli: :D
 
Jeste, ima karburator :) Zavirio sam ispod sedista, nije bilo komplikovano.

Kako ne volim da mi motori stoje neispravni ili polu ispravni, te je bilo par suncanih dana, promenjena ozloglasena membrana, ociscen karb i motor ide za svih 249cc :)
Na svu srecu u gradu ima par odlicno snabdevenih moto prodavnica pa sam membranu nasao isti dan.

Varijator ostaje da narucim preko neta ili ja dopeljam, jer uvoznika za J costu ovde nema, dok onaj za Polini prodaje samo nalepnice, a uvoznik Malossija ima bukvalno sve sto proizvodi, ali ne bi Malossi.

I koja je razlika izmedju "obicnog" i xcitinga 250i?
Na netu nalazim informacije kako je injection dodan 2009 godine, a model I (ne RI) je pre toga, pa mi nije jasno.





 
Pozdrav  :021:

Kod mene za vikend pala prva vožnja na Xcitingu 500.
Upalio isprve sa starim akomulatorom koji je 5 mjeseci stajao na mjestu  (y)
Napravio 200km u dva dana.

Ima dva problema.
U garaži ispod motora mala fleka ulja.kaplje očito negdje točno nakraju donje plastike, i nosači za kofer oni aluminijski koji su ulovljeni kod amortizera pukli.
Jedan je puknuo na samom vrhu na spoju sa amortizerom a u drugom se slomio šaraf ispod kofera. :angry:
Dali se mogu kupit samo ti nosači ili to ide u kompletu sa još nečim?

Ima i par slika :)
 
Imam doma i mali original vizir,ali ovaj je zakon.
Muče me sad ti nosači za kofer.
Oba su mi se slomila a nisam još našao nove.
Ako netko zna di ima neka viče.
Znači traže se dva nosača kofera koji se šarafe na vrh amortizera za Xciting 500. :D
 
Nisu pukli od trpanja.kufer služi samo za ostavljanje kacige i rukavica kad negdje parkiram.
Jedan nosač je pukao na spoju tamo di se šarafi na amortizer a na drugom je pukao šaraf.vjerojatno od vibacija.
Jako loše kvalitete su nosači,od nekog čudnog materjala.Taj šaraf mi se znao odšarafit i prije od vibracija a ovaj put je pukao.
 
imaš uzorak ,nađi nekog cijevara nek ti savije . . .  biće bolje nego original ..  na mom imam od givija ,nikad problem osim možda inbus šaraf na samoj ploči se mola ,pa stavio loktajt sad ok
 
Pozdrav ljudi!
Vec par dana ,,na rate,,  citam ovu temu jer uskoro planiram kupovinu Xcitinga. I svaka vam cast,stvorili ste pravu malu enciklopediju ovdje  (y) Imam dosta pitanja s kojima bih vam dosadjivao,ali cu poceti samo sa jednim. Od koje godine se proizvodi model sa duplim farovima (ali ne ovaj najnoviji od 400 kubika,nego onaj prije njega) ? Jer negdje kod vas procitah da je poceo 2011,a na oglasima ga gledam i 2008 godiste,pa cisto da provjerim.
Hvala unaprijed :)
 
oldalone said:
imaš uzorak ,nađi nekog cijevara nek ti savije . . .  biće bolje nego original ..  na mom imam od givija ,nikad problem osim možda inbus šaraf na samoj ploči se mola ,pa stavio loktajt sad ok

Kad bi kod nas bilo ljudi koji se time bave ja bi ima to dao.
Imamo nekoliko njih koji mogu napravit nove ili zavarit ove moje ali se gospodi to neda radit.
Oni uzimaju samo velike poslove :palacdolje:
Na kraju ću morat nove kupit,makar kofer i bez ovih nosača normalno stoji.onaj gornji nosač je dovoljno čvrst.
Problem je jedino ako nekog tupana vozim pa se nagne na kofer.
 
s vremenom zna puknit ako  nema onog ispod . .  .  a nemo virovat da nema neko ko može zavarit
 
Xciting 250 mi je treći kymco i prva veća havarija na kimkačima za sada  :?
Uglavnom...30 000 km je točno na satu sada, redovito servisirano sve.
Pukao je jedan šaraf koji drži magnet podrobilo stator, magnet oštećen...kaže serviser da to još nije vidio
Stator i magnet novi nisu baš najjeftiniji djelovi  :LOL:
Uz to je bio i redoviti servis na repertoaru + registracija + akumulator....za uvod u sezonu
:shocked:

Uglavnom...skuter je konačno složen....a nakon jedne ebay zavrzlame zbog koje je popravak potrajao više od 3 mjeseca imam viška stator za 250-cu sa karburatorom, pa da prijavim ovdje jer nije baš dio koji se često mijenja
Nov, zapakiran....pa ako slučajno nekome treba ili znate nekoga tu sam :mrgreen:
 
mislim da bi trebao naći kupca relativno brzo za stator alternatora jer imaju manu vezano uz njega . . :wink: naime probije namotaj . . . :shock:  no nikad čuo da se odvida šaraf koji drži stator . .  :misli:
od se nalazi u ulju,osiguran s spec. ljepilom . .  kad sam svoj stator skidao nisam mogao odšarafiti bez udarne kacavide :x a ponovo sam osigurao s nekim loktajt ljepilom pa ako se odvida imaš kupca  :LOL: