Da, procitao sam ceo topic a i nesto sam uspeo skontati na spanskom forumu (zahvaljujem google translateu).
Svestan sam da ako hocu bolje performanse moram i izduv i malossi.
Izduv hocu promeniti iz jednog jedinog razloga a to je da me bolje cuju vozaci jer se i ovde u Skoplju jako malo obraca paznju na motore pa cak se i cesto namerno oduzima prednost.
Pre nego sto sam promenio izduv na XJR-u nisu me puno zarezivali ali nakon sto sam narucio dva custom made sve se promenilo.
Ne samo da me cuju nego se i cesto maknu u strani bez da se ja uguravam, a izduv nije previse glasan nego je dubok i rezak pa zvuci bas kao ozbiljna masina sto i XJR jeste, ali dok te ne vide nista od strahopostovanja.
Sa skuterima je situacija uzasna kao sto sam rekao pa zato zelim promeniti izduv.
Sto se tice performansi meni je i ovako dobro ali kada neko sedne iza mene onda se stvari menjaju.Ok tezina radi svoje jer ja sa svojih 115-20 kg i + suvozac od recimo 60 kg je vec troje
Videcu odnosno razmislim jos malo za varijator jer i onako xciting miruje ovih dana(mada ne vozim ga samo kada ima snega ili poledice).
Ja tipujem na J Costu i pored svih nazovi pocetnih bolesti, a kako vidim sada i DrPulley radi rolnice za J Costu, pa verujem da traju duze, a i nije mi nesto prevelik trosak 30-40 eura na 7-8 hiljada km koliko kazu da traju original J Costa rolnice.
Kada se govori o odrzavanju i eventualnim problemima ja sam remen promenio iako nije bio potrosen ni do pola(na 18.500 km)sto ukazuje o kvaliteti delova koji Kymco ugradjuje.
Jedino imao sam problem sa CELP koji je poceo svetliti nakon sto sam promenio prednu zaruljicu i ceprkao oko instalacije, a javljao je Idle Air Bypas Valve gresku, te nakon resetiranja je greska nestala.
Verujem da se pojavila ili radi mog ceprkanja po instalacijama ili radi nagle promene temperature od 7-8 celzijusa.
Sada po ovom hladnom vremenu malo teze upali, ali upali.
Verovatno je i vreme da se karburator ocisti, ali to kada vreme bude bolje, a i svecica je za zamenu pa moguce da zato malo teze upali na hladnom, a kada je unutra(cuvam ga u ulazu unutra) onda upali iz prve.
Kako god ja sam prezadovoljan Xcitingom i jedino mi smeta to sto ima male tockove i je prilicno tezak i zna da zadnja guma(Diablo Scooter ) malcice prokliza na mokrom.
Imao sam i proklizavanje pre koji mesec nakon kise verovali ili ne na pravcu dok je tocak bio 1/3 na isprekidanoj liniji i mislim valjda nece da me baci te stisnem malo jace kocnicu jer se upalilo zuto a nisam hteo da prolazim na polu zuto crveno i fijuuu..
Srecom nije bilo auta a ja Bogu hvala ne ogreban jer nisam skocio sa motora(nisam ni imao vreme) i ostao u sedistu te je motor klizao, a ja samo tupnuo kacigom o asfalt.
Neverovatno ali nisam bio ogreban niti milimetar, na svu srecu.
Vozim motor od mladjih dana i najvece probleme imao sam upravo na zebrama zutom te crvenom bojom na raskrsnicama.
Ja se raspisao
Pozdrav i svako dobro