Kymco Xciting 250/500 - General Topic

Malo da oživimo temu!!!!
Konkretno izluđuje me bocni nogar, crkla mi lampica od njega u satu ,a nebi baš kopao po satu iz znanih razloga ..da ne shebem nešto više e sad što uciniti (neka zujalica ili dodatno svjetlo). Najveca glupost je da nisu napravili da kad je spušten bocni nogar  ne možeš ni alnasovat, ovako sam vec 2 puta uspio oslabit akumulator i onda shvatim u cemu je stvar, al je i presaugo. Oklop dolje je dosta širok pa se dobro ni nevidi nogar.
 
Nije to bezveze napravljeno.
Pogotovo na skuterima koji nemaju ručnu/parkirnu kočnicu.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Zahvaljujem na savjetima za gume.
Ja sam motor kupio sa Dunlop scoot smart i one su bile okej.
Onda po preporuci servisera stavio Savu i meni se motor okej vozio ali se guma poderala u 3 mjeseca vožnje.
Ispred imam opet Dunlop Scoot smart a iza onda sad ili Michelin ili Metzeler.
 
Sa Michelin C.G. nećeš pogriješiti i kada ju potrošiš više nećeš postavljati pitanje, koju gumu da stavim?
 
johnny6 said:
Zahvaljujem na savjetima za gume.
Ja sam motor kupio sa Dunlop scoot smart i one su bile okej.
Onda po preporuci servisera stavio Savu i meni se motor okej vozio ali se guma poderala u 3 mjeseca vožnje.
Ispred imam opet Dunlop Scoot smart a iza onda sad ili Michelin ili Metzeler.

Evo ti onda još jedan savjet; mjenjaj servisera.  :mrgreen:
 
Imao Savu i City Grip,

U pocetku drze jednako, brusio plastike u zavojima,
Ali Save nestane jako brzo, a na kraju uopce ne drzi.

City Grip traje rekao bih cak i duplo duze od Save, a vozi se bilo kisa ili suho

Stradko said:
Sa Michelin C.G. nećeš pogriješiti i kada ju potrošiš više nećeš postavljati pitanje, koju gumu da stavim?

(y)
 
Naručio danas Michelin City Grip.Nakon nje ide Metzeler.
Nije mi se dalo sam zezat sa naručivanjem i poštarinama,pa sam uzeo u ovlaštenom sa montažom.
Lani su mi kod montiranja majstori ogulili felgu pa ovaj put idem u ovlašteni montirat,nadam se da su sposobniji.
 
Da bar imam.Čuvao u novčaniku popis sa cjenama al sam ga pred par mjeseci bacio.
Ja vać bio nabavio djelove u Italiji,ali išli ja i brat pitat u ovlašteni,a znamo da je inače skup,da vidimokoliko košta.
Ostali smo oba paf kad nam je rekla cjene.
Imam i malog Peopla od 50ccm onaj prvi model.Taj model ima odvojen sic za vozača i suvozača.
Samo vozačev sic dođe 800kn a to je kao neka akcijska cjena jer im je jedan ostao na stanju.Preskupo po meni.
Inače jako susretljivi djelatnici i imaju puno stvari i djelova ali definitivno preskupo.
 
nije ništa bolje (jeftinije)kod drugih primjer kod motora, motorčića, skutera . .  sve je puta dva (naj manje) odnos s autima. .  zašto je to tako  :misli: pa mi smo posebna vrsta bolesnika :LOL:

no, tu nije kraj kraj krajeva! kad ti u servisu zbog neznanje mjenjaju sve po redu  :( pa kvar od 100 kn pretvori se u tisuću ,uz naravno valjane argumente od strane istog. . .  pa ti vozi :021:

mnogi otvaraju servise u konobama garažama s dva okast ključe upitnim znanje i puno blagoslova sumljivih ljudi...  opa a di ja ode :misli:

nisu oni napravili prometala da se mi navozamo . .  :misli: nego da oni zarade :shock:
 
alo alo  svi se kupate :misli:  imali koji kymco s 100000 km ili bar 50000 km  . . . koliko se uopće mogu vrtit "balinjere" na radilici npr.  . . jeli nego radio generalku
 
Sezona,turisti gužva  :angry:
Evo ja prošao prvih 10000km na xcitingu sad ima 34000km i još nije bilo problema sa mašinom.
Do kraj sezone bi trebao bit na nekih 40000-42000km ako sve bude po planu.  :021:
 
Evo moj je na 47000 km ,sve otprilike ok , pitanje za znalce ,nije famozna membrana ali mi nece povremeno dizat obrtaje kad dam ful gas ide ono 100kmh ali postepeno, pustim i naglo dodam gas ide dalje bez problema. Tako nekad i od samog starta nece da povuce pa ga pecam na gasu dok neuhvati . Nekad danima ide ok ,a nekad u pm nemoš nikog obic. Rastavljao karb membrana ok naizgled sve radi.
 
derba said:
Evo moj je na 47000 km ,sve otprilike ok , pitanje za znalce ,nije famozna membrana ali mi nece povremeno dizat obrtaje kad dam ful gas ide ono 100kmh ali postepeno, pustim i naglo dodam gas ide dalje bez problema. Tako nekad i od samog starta nece da povuce pa ga pecam na gasu dok neuhvati . Nekad danima ide ok ,a nekad u pm nemoš nikog obic. Rastavljao karb membrana ok naizgled sve radi.

meni je membrana bila bahato probušena pa skoro da nisam osjetio ,nisam prezahtjevan pacijent pa možda zbog tog . . .
malo bolje opiši što se događa točno?  imali gušenja ,trzanja ,trokiranja i sl  . .  ili jednostavno neće,tj sporije ubrzaje . . .  jeli sve u dobrom stanju tj u servisnim mjerama . .  npr remen ,kugle ,vodilice ,sam variomat . . pa čak i kumplug može bit šporak oštećen . . . uglavnom pomoglo bi ako odrediš osnove: gušenje, trokiranje(prekid struje) trzanje . . .  i još membrana ne mora biti probušena a zna zahebat ,ne ude dovoljno elastična više pa šteka
 
S mehanicke strane prijenosa sve uredno ,novi remen ,rolice a i komplet kvacilo sam promijenio. Jedino što mi je zapelo za oko je klipic na kojem je membrana ,inace je svagdje gdje sam vidio taj klipic siv tj.od aluminija ,a moj je crn i na njemu ima riseva koji su sivi! Probao sam to malo polirat i naravno ništa nisam dobio. Jednostavno nekad nece a nekad hoce .Nisam ni ja zahtjevan po pitanju gasa ali kad kreneš u pretjecanje a on nece a lik ti da desni žmig hmmm, ili u zavoju kad treba izvuc ,nezgodno je kad zašteka. Nema trzanja,gušenja niti ostalih klasicnih simptoma ,jedino sam danas primjetio da mi kmh nepokazuje više kako treba tj isto blesira,ali mislim da to nema nikakve veze sa ubrzanjem.
 
ti risevi na klipiću karba su zbog loše obrađenih rupa difuzora ,znam o čemu pričaš . .  . crn boja u biti to je zaštita zbog kliznosti ,dužeg vijeka . . . a risevi su poderani zbog loše obrade rubova
kod sebe skinuo karb obradio bridove difuzora (rupa koju otvar klipić ) s finim vodobrusom papir ,pazeći da ne oštetim kliznu površinu ,prije nego sam stavio novi s membranom koja se neda odvojit i kupuje se u kompletu . .  . da se naći za 5-600kn
možda ipak zapinje u datom momentu ,ako imaš koga pa provaj .  . 
provjeri filter zraka ,zna praviti probleme ako je puno šporak . .  može biti špric dizna zbog svoje membrane ....  bacam na karburator ,no nemora biti . moraš se igrat ili nekog udobrovoljit
 
Filter je isto novi, ma uložio dosta s obzirom da ga nisu mazili prije. I ja kontam da je do karba ,vjerojatno nešto zapinje u datom trenutku, al bar da hoce zaštekat za stalno pa da znam što je vec ovako me zeza kad mu dođe . Dat cu ga nekom pa nek se igra dok neriješi.
 
Pozdrav,

Imam problem.
Čim upalim Xciting 500 temperatura se u roku 5 sekundi digne do pola i tako ostane.
Prije bi trebalo cca 3-4 min da se zagrije do pola.
Gdje bi mogao bit problem?
 
mogao bi biti u samom satu ili davaču(vater temperatur senzor)  teperature,koji je zavidan negdje na kućištu termostata .  trebalo bi izmjeriti otpore na hladno pa  na toplo ako ima odstupanja do njega je . .  TEMP 50c = 133,9-178,9 OMA  TEMP 100C 26-29.3 OMA