Ležajevi u zadnjem kotaču...

Tomy B.

Member
pošto malo "runi" jedan ležaj planiram proimjenit oba pa imam jedno pitanje

sad trenutno su u felgi ležajevi 6303ZC3, znam da moraju ići 6303 al me znaima dali treba opet stvaljat ove koji podnose velike režime vrtnje  (mislim da to znači ova oznaka C3)?

opseg zadnje gume je 2.05m. ak se vozim 300 km/h prelazim 5000m u minuti i kotač napravi 2439,02439 okr/min i moje mišljenje da nema potrebe za idu meki posebni ležajevi
 
Tomy B. said:
pošto malo "runi" jedan ležaj planiram proimjenit oba pa imam jedno pitanje

sad trenutno su u felgi ležajevi 6303ZC3, znam da moraju ići 6303 al me znaima dali treba opet stvaljat ove koji podnose velike režime vrtnje  (mislim da to znači ova oznaka C3)?

promjer zadnje gume je 2.05m. ak se vozim 300 km/h prelazim 5000m u minuti i kotač napravi 2439,02439 okr/min i moje mišljenje da nema potrebe za idu meki posebni ležajevi

Ne promjer nego opseg
 
Enduro fan said:
al ta krama ide 300 :LOL:

a što me ovakvi postovi živciraju...

jel se kužiš šta u te ležajeve?

ak ne idi u birtiju otvori neku temu pa tipkaj
 
samo ti fino stavi ove koje moras stavit.. Ipak su kvalitetniji i sa razlogom su metnuti.. Imas kod mene za kupit 6303 od vise proizvodjaca, ali ja to nikad ne bi stavio na motor... Mozda bi, ali samo privremeno.
 
cdawg said:
samo ti fino stavi ove koje moras stavit.. Ipak su kvalitetniji i sa razlogom su metnuti.. Imas kod mene za kupit 6303 od vise proizvodjaca, ali ja to nikad ne bi stavio na motor... Mozda bi, ali samo privremeno.


jel znate možda koliko max okretaja može podnijet 6303(CN) a koliko 6303C3?
 
Tomy B. said:
jel znate možda koliko max okretaja može podnijet 6303(CN) a koliko 6303C3?

tesko ces saznat takvo sto... Probaj naci na sajtu od nekog proizvodjaca lezajeva, ali sumnjam da su dali takav info..
CX (poljski), WHX (kineski, ali jako dobri), FKL (Srpski, takodjer ok lezajevi), TIMKEN, SKF.....
 
Možda buš i mene steral u birtiju al mi nije jasno da zbog uštede parsto kuna (ako) možeš ugrozit svoj život (a i bratov iako mislim da ste u kompi s ovom kemijom)
 
A razlika je valjda 50 kuna ili manje. Osobno ne bih o tome mislio ni dvije sekunde.
 
C3 nije broj koji govori o max okretajima lezaja nego je to temperaturna tolerancija. Sumnjam da ce ti se C3 lezaj uspjet pregrijat u kotacu
 
gigi said:
Možda buš i mene steral u birtiju al mi nije jasno da zbog uštede parsto kuna (ako) možeš ugrozit svoj život (a i bratov iako mislim da ste u kompi s ovom kemijom)


a tek mene :mrgreen:


Tomy B. said:
ak se vozim 300 km/h

al se ti tolko ne vozis

stavi bilo kaj


al zakaj ne stavis ono kaj pise da treba :misli:

usparat ces???

pazi da ne usparas na krivom mjestu
 
C3 je zračnost u ležaju - npr zbog širenja materijala uslijed temperature koja se razvija od trenja pomičnih i nepomičnih dijelova u ležaju. No ona je puno bitnija kod ležajeva unutar motora nego kod ležaja kotača.
 
sad mi je jasnije što znači to C3

našao na stranici SBC Bearing da ležaj 6303 može do 15 000 okr/min, a ako je u ulju do 18 000

znači ak je mala zračnost ležaj se pregrijava sve se širi pa ležaj zariba il šta već, a moje mišljenje je da nema šanse da ga pregrijem


2cdawg: idu u zadnji kotač, nigdje u mašinu

2spidzarezkavabajkerzarezgigi: znam da nebi trebo uopće razmišljat o tome, al "vrijeme" me natjeralo
 
Kaskader said:
C3 je zračnost u ležaju - npr zbog širenja materijala uslijed temperature koja se razvija od trenja pomičnih i nepomičnih dijelova u ležaju. No ona je puno bitnija kod ležajeva unutar motora nego kod ležaja kotača.


očito da nemoram toliko paziti na zračnost, al me zanima dali postoji mogućnost da mi se taj ležaj sje.e sam tak
 
Tomy B. said:
2spidzarezkavabajkerzarezgigi: znam da nebi trebo uopće razmišljat o tome, al "vrijeme" me natjeralo

(y) vrijeme

onda se nadam da bude uskoro "vremena" za zamjenit to originalnim djelovima
 
speed attack said:
(y) vrijeme

onda se nadam da bude uskoro "vremena" za zamjenit to originalnim djelovima

mislim da će ići ovi obični jer ih imam na tavanu, pa onda provjera kak rade nakon prve vožnje, pa ak bude sve u redu opet nakon jedno 500 km, a ak ne onda se bacam u trošak.
 
Tomy B. said:
sad trenutno su u felgi ležajevi 6303ZC3, znam da moraju ići 6303 al me znaima dali treba opet stvaljat ove koji podnose velike režime vrtnje  (mislim da to znači ova oznaka C3)?

C3 je povećana zračnost, kao što su već neki rekli. I kod mene u kotaču su
ležaji sa C3 oznakom, valjda je bitno onda. Obzirom da nije frka nabaviti takav
ležaj, onda kupi C3  (y)
 
Stari moj, ono kaj je gore ugrađeno to i zamjeni istim takvim i nebuš imal nikakve probleme i voziš se bez straha!  (y)
 
Tomy B. said:
opseg zadnje gume je 2.05m

:misli: zvuči mi nevjerojatno....valjda optička varka, baš ću probat izmjeriti...

edit: vršio sam neka mjerenja rukama :mrgreen: budući da mi nije bajk pri ruci, probao sam rukama virtualno obujmiti/projicirati kotač, a čovjekove ispružene ruke odgovaraju njegovoj visini (ja sam cca 197) i sve u svemu poklapa se...