Ležajevi u zadnjem kotaču...

Kaskader said:
novi ležaj je bolji od starog ležaja :starac:


oš da te prijavim ovoj lokalnoj bandi, vam se priča o ležaju a ne o ležaju 



:wink:
 
niksa said:
Bitnije ti je da ti je lezaj "RS" to bi u prevodu znacilo za ima onu zastitu od prasine i vode. Daaaavno se to izvodilo sa filcom, a danas motori imaju nesto kao semering, ali bez federa unutra. Samo ti kupi SKF-ov ili KOYO lezaj s RS oznakom i neces imat problema. C3 je dobrodosao, ali nije nuzno
  (y) provjereno
 
Tomy B. said:
2cdawg: idu u zadnji kotač, nigdje u mašinu

pa znam, kaj sam krivo reko?
 
cdawg said:
pa znam, kaj sam krivo reko?

ništa krivo nije rečeno, al ste napisali da ga nikad nebi stavili na motor pa reko da napomonem da ide u zadnji kotač, a ne u mašinu jer nisam bio siguran da ste me dobro shvatili
 
niksa said:
Bitnije ti je da ti je lezaj "RS" to bi u prevodu znacilo za ima onu zastitu od prasine i vode. Daaaavno se to izvodilo sa filcom, a danas motori imaju nesto kao semering, ali bez federa unutra. Samo ti kupi SKF-ov ili KOYO lezaj s RS oznakom i neces imat problema. C3 je dobrodosao, ali nije nuzno

takve i imam koji imaju metalne prstene sa svake strane.

ma samo me zanimalo koliko je bitna ta oznaka C3, nisam točno znao što je to, pa reko da pitam nemogu ništ izgubit.

sam još vremena uhvatit i starog da nekak iskemijamo kak to izbit sve van i to je to.

BTW: ak netko ima iskustva kak izbit te ležajeve van nek napiše neku sitnicu ak mu se da, ja malo probavo al nije išlo pa nisam tjeo baš puno udarat da nešt ne sjebem
 
niksa said:
jednostavno. Skines kotac, polozis ga na pod, ali stavis neku gumu ili tapet ispod da ga ne ostetis, uznes okruglu zeljeznu sipku promjera 15-20 mm, provuces tamo di prolazi osovina i lupas cekicem po lezaju dok lezaj ne ispadne (to radis ravnomjerno. okolo po lezaju da ga ne zakosis, da ne zapne). Za stavit nove lezaje dobro ocisti felgu, dobro zagrij onaj dio di lezaj dolazi (onim fenom za skidanje boje - 10-tak min) i onda ubaci lezaj. Morao bi lako upast.

Tako. S tim da bi ležaj trebao lagano ići u felgu, ja nisam imao
potrebu grijati.  (y)
 
niksa said:
ovo sam napisao IZ ISKUSTVA. Kako u koju felgu... u neke ulazi ko u sir, a u neke kao da imas posla s lezajima radilice u aluminijskom deklu  :( Samo mala napomena, ako je felga bojana (plastificirana) grijanjem neces ostetit boju (ako je tvornicka).
Je, ali mu je još bolje felgu ugrijat fenom a ležaj stavit u zamrzivač jedno po ure da se dobro ohladi i onda ležaj praktički upadne sam od sebe u ležište.Ako neide onda ga sa starim ležajem nabiješ ili ključem od gedora koji odgovara vanjskom promjeru ležaja i niukojem slučaju novi ležaj nabijati udarcima po sredini jer ga budeš sjebao  (y)
 
niksa said:
ovo sam napisao IZ ISKUSTVA. Kako u koju felgu... u neke ulazi ko u sir, a u neke kao da imas posla s lezajima radilice u aluminijskom deklu  :( Samo mala napomena, ako je felga bojana (plastificirana) grijanjem neces ostetit boju (ako je tvornicka).

Ok, to je to. Ja inače svakodnevno izbijam/nabijam ležaje
u kotače i vadim ih, već sam se ispraksirao. Doduše, nisu
kotači motocikala, no ista stvar  (y)
 
pokušavao sam tak kak ste opisali al ga nemogu izbit van.

između ležajeva ima neka cijev kroz koju prolazi osovina (neznam kak je na drugim motorima) al ju nemogu dovoljno izmaknut u stranu da imam dobar oslonac na unutarnjem prstenu pa da mogu po tome tuće.
 
Tomy B. said:
pokušavao sam tak kak ste opisali al ga nemogu izbit van.

između ležajeva ima neka cijev kroz koju prolazi osovina (neznam kak je na drugim motorima) al ju nemogu dovoljno izmaknut u stranu da imam dobar oslonac na unutarnjem prstenu pa da mogu po tome tuće.
A jebga probaj fenom ugrijat felgu ali nema ti druge nego izbijat,probaj kakvom kacavidom.Kad izbiješ prvoga onda drugi ide bez problema  (y)
 
Tomy B. said:
pokušavao sam tak kak ste opisali al ga nemogu izbit van.

između ležajeva ima neka cijev kroz koju prolazi osovina (neznam kak je na drugim motorima) al ju nemogu dovoljno izmaknut u stranu da imam dobar oslonac na unutarnjem prstenu pa da mogu po tome tuće.

Ta cijev je distanca. Moraš malo opaliti jače, vjerovatno su
ju uklještili ležaji. Obzirom da ionako bacaš stare ležaje, ne
brini. Kad budeš stavljao nove, onda između čekića i ležaja
komad Al ili drveta ako ne bude išlo lagano, i obavezno tuci
po vanjskom obodu ležaja, ne unutarnjem.
 
ja sam mijenjao na vf- u jedan, baš na zadnjem kotaču, malo je imao lufta, dok je drugi bio ko novi. Kupio sam u onoj trgovini preko puta bastiona, nekih 50 kuna, detalja se ne sjećam, ali kad sam mu rekao za što, on je rekao ne ovi ( kakve ima u trgovini),već ovi, samo ti to moram naručiti. stiglo za 2 dana.  :mrgreen:
 
pa pitaj ćaću kak promjenit i nabit novi, on to mora znat, ak zapne, zovi mene, ja sam ih promjenio stotine - u plamenu!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: Pa čak i na motoru! :mrgreen:
 
evo ja sam baš svoje jucer promjenio, išlo mi je bez problema... samo sam drzao ležajeve u 30min u hladnjaci i išli su u felgu bez problema.


FAG 6204 1kom, FAG 6004 2kom =150kn
 
silvije said:
A jebga probaj fenom ugrijat felgu ali nema ti druge nego izbijat,probaj kakvom kacavidom.Kad izbiješ prvoga onda drugi ide bez problema  (y)
a zato je panj prije par dana odo sa fenom po dvorištu :rofl:
 
darQ said:
a zato je panj prije par dana odo sa fenom po dvorištu :rofl:

bla bla bla...


prvo sam probo pa onda pito ođeka.