Lithium Ionski akumulator

Ja imam Shido, 2 godine vrti bez problema, nabavljeno u yamaha-trogir, kontaktiraj clana foruma picoda.
 
Ja imam taj JMT. Iz njemačke naručen. Misli da je 14najstica i cijena je bila 115€ na vrata, ako se ne varam. Uspija san je sjebat, jer san ostavija svitla (i ključ) u motoru. Na kraju san kupija i c-tek Li-on punjač za soma kuna i vratija bateriju u život. Sad opet radi ka puška.
 
Dosta hvale taj JMT, ima i ispravljac u sebi pa kazu da moze i sa obicnim punjacem radit. Ima i kod Durbahn u Hamburgu Li Ion nekakve koji su kazu jako dobri.
 
Ne znam to za normalni punjač, a budući nisan tija riskirat, kupih odgovarajući.
 
Pa da, sigurnije svakako. Mislim da tih punjaca ima za malo manje nego CTek. Ctek je dobar ali i malo skup.
 
Tisuću kn ravno. Strefilo me. Računa san, ako moran uzet novi aku, na isto će mi doć. Na kraju san dobro i napravija jer san i u mali motor ubacija Li-on aku, pa neka se krčka.
 
cosmic said:
Ne znam to za normalni punjač, a budući nisan tija riskirat, kupih odgovarajući.
A kako ti puni bateriju kad voziš?
 
koss said:
Ne trebaš ništa brinuti.
Puni isto.  :)
LiPo baterije se pune drukčijom metodom od NiMH baterija. Dok su ovi tradicionalni pulsnog tipa, LiPo punjači pune konstantnom strujom sve dok se ne ostvari Max napon po ćeliji (4.2V mislim), nakon čeka nastavlja držat tu voltažu, ali smanjuje struju.

Kažu da je korištenje NiMH ili NiCd punjača na LiPo baterijama štetno. E sad jeli to patka da bi prodali skupe LiPo punjače jelenima ka Šta san ja, neman pojma.
To bi moga objasnit neko ala Džoli...
Zadnje Šta mi triba je da mi motori planu, skupa sa garažom.




Edit


Sa JMT-ove stranice

*** IMPORTANT ***

Please note that only suitable battery chargers are used, such as the JMP 800, JMP 4000 or the corresponding workshop equipment. Please ensure that a compatible charger is used as a wrong charger will invalidate the 2 year warranty.

For fast charging, we recommend the JMP 30000 workshop unit. With this a lithium-ion battery can be charged up to 90% within 6 minutes. For the maximum recommended charging currents please refer to the technical data below.

In no case must chargers be use that have a de-sulphate mode for deeply discharged batteries (i.e showing 10 volts or less) These chargers use an output of more than 14.9 volts before they begin the actual charging cycle.
The maximum charging voltage of 14.9 volts must not be exceeded in any case, as in extreme circumstances there can be a danger of explosion.

Although this lightweight battery is extremely suitable for everyday use, it should be noted that the starting capacity is reduced at temperatures below zero degrees Celsius.
 
Za lipo baterije,lipo punjaču.Svi ostali su štetni za tu vrstu baterija (y)
 
A kako se puni dok je u motoru? Kako ta vrsta punjenja nije stetna ni za nimh ni za lipo?
 
prpa said:
Za lipo baterije,lipo punjaču.Svi ostali su štetni za tu vrstu baterija (y)

Punjač za mobitel. :misli:
 
cosmic said:
LiPo baterije se pune drukčijom metodom od NiMH baterija. Dok su ovi tradicionalni pulsnog tipa, LiPo punjači pune konstantnom strujom sve dok se ne ostvari Max napon po ćeliji (4.2V mislim), nakon čeka nastavlja držat tu voltažu, ali smanjuje struju.

Kažu da je korištenje NiMH ili NiCd punjača na LiPo baterijama štetno. E sad jeli to patka da bi prodali skupe LiPo punjače jelenima ka Šta san ja, neman pojma.
To bi moga objasnit neko ala Džoli...
Zadnje Šta mi triba je da mi motori planu, skupa sa garažom.

Može biti.
Ja imam na dva motora i rijetko ih nadopunjavam, jedanput preko zime, ali koristim onaj Lidlov punjač.
Uglavnom baterije su zakon.
A ovo kako puni ove i one preko motora isto bi mogao neko stručan objasniti.
Biće nije isto dok se ujedno pune i troše od onoga kad se samo pune  :misli: Sa strujom sam na Ti.  :mrgreen: