Lithium Ionski akumulator

Nemoj mjenjati struju, vec, kada je hladno, ostavi 3 minuta upaljena svjetla prije startanja, kako bi se baterija malo zagrijala.
 
djuka007 said:
Pa kako bi ga drugacije punio kad se vozim????
Sta bi trebalo mijenjati struju na motoru zbog akumulatora???
Ali kod mene nije problem punjenje vec praznjenje na niskim temperature.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

pa napisao si da svoga nisi punio,valjda si mislio da govorim o punjacu.Nemas sto mijenjati struju na motoru,nego provjeriti s koliko volti puni.Praznjenje,u tvom slucaju je prebrzo,znaci aku nema kapacitet i ne valja. Moze biti da je dosao losije kvalitete ili ga je alternator sjeba.Ni prvi ni zadnji
 
djuka007 said:
Pa kako bi ga drugacije punio kad se vozim????
Sta bi trebalo mijenjati struju na motoru zbog akumulatora???
Ali kod mene nije problem punjenje vec praznjenje na niskim temperature.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Ne baš promjeniti struju ali malo je ''podesiti'' bi trebalo pogotovo ako se mijenja tip akumulatora zbog različitih unutarnjih otpora, zdravo seljački na motor ide tip akumulatora koji je tvornica predvidjela, a ne kaj nam se svidi  :wink:
 
jel ti ima aku bms ?Trebalo bi na njemu pisati,to je elektronika koja nadzire punjenje i cuva ga od prepunjavanja.
 
a danas od trgovaca mozes svasta ocekivati :mrgreen:
 
malo sam pogledao te akue,imaju bms, izgledaju odlicno.Mozda je ovom riknuo bms pa ga udesilo,ali imas garanciju i što te libo (y)
 
Mislim da me ne kuzite. Dakle motor pali dobro mjesecima, dođe jednu noc na nisku temp, nastaje problem. Kasnije taj dan i jos cca mjesec dana sve ok. Tada 3 noci na niskim temp al ne ispod 0 vec par iznad, isti problem sva 3 jutra to jest 2 jer jedno se nisam vozio.
Nakon toga mjesec i po sve ok ali motor je u garazi na cca 20 C.
Za svaki slucaj posaljem ga prodavatelju koji tvrdi da je sve ok ali ga dopuni za svaki slucaj i utvrdi, naravno bez da je vidio motor, a kamo li testirao da je problem u motoru. Vrati mi bateriju, a ja je stavim u frizider tako dobro napunjenu, da stvarno utvrdim u cemu je problem. Napominjem otisla je u frizider bez spajanja na motor. Nakon 3 dana frizidera motor NE MOZE UOPCE zaverglati.
Naravno da je akumulator kupljen prema motoru i da mu odgovara.
Moje pitanje je bilo da li opcenito temperatura smeta ovim akumulatorima ili sam samo ja te srece da sam dobio neki ljetni kabrio model?
 
ne smeta,imas tamo na shido-vim stranicama parametre praznjenja itd.Prije ce mu smetati toplina nego zimetina,dapace ,toplina ce mu smanjiti vijek .Odlicni akumulatori ali izgleda da je tvoj kabriolet,kako si napisao
 
djuka007 said:
Prije ove sezone na dvocilindrasa od 1000 ccm stavio novi lagani Shido lithion akumulator. Lagan, fensi, pismena garancija 3 g. sve divno i krasno  do odlaska na Durmitor krajem rujna ove godine. Motor vani ispred apartmana. Temp 5 C u 18:00 kasnije i niza i ujutro vrlo tesko verglanje i paljenje i to nakon 900 km dva dana ranije.
Na to skoro i zaboravio kad krajem listopada odlazak u Baranju. Motor vani 2 noci na par stupnjeva iznad 0 C. Opet isti sindrom ali ovaj put totalni pad napona, sat se resetirao, ksenon ne radi. Nakon par kn gasenje i paljenje motora i opet sve ok. Iducu noc Zg, simptomi opet isti ali ksenon se vise ne pali to jest ne pali se do iza Karlovac.
Baterija u kutiju i natrag prodavatelju koji nakon 15 dana testiranja kaze sve je ok motor trosi struju, ja kazem ne jer motor nakon toga stoji preko mjesec dana u grijanoj garazi i pali normalno, ali kazu oni ne i ne, baterija je ok, evo mi smo je dopunili i sad je ok.
Dobro, sad ce balkanac napraviti svoj test i bateriju bez punjenja siknem u frizider i nakn 3 dana u motor. Ovaj ni da zavergla. Sad je aku ponovo kod prodavatelja i iscekujem njihov odgovor.
Negdi sam povrsno procitao da su ovi akumulatori osjetljivi na temperaturu? Ima li sta u tome ili je to jecija patka?
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=253942.100#lastPost 
u ovoj temi lb spominje isto takav tip akumulatora a imate skoro iste motore(V motori,velike kubikaze),mozda ti on moze pomoc ako ga ima "par godina"  (y)
 
Često sam nailazio na preporuke koje sugeriraju kratko paljenje svjetala kod temperatura ispod +4 kako bi se baterija probudila...
 
LIon baterije u kratkim opzivima struje mogu dati i do 30 puta svoj kapacitet. Na niskim temperaturama se to jako puno smanjuje.
 
Imam u smartu akumulator kojem smetaju promjene vanjske temperature.
 
Ninja said:
Imam u smartu akumulator kojem smetaju promjene vanjske temperature.

Kakvo auto, takvi i akumulator.;D

using  tapatapa

 
A dobar je, dobar.Nikam bez smarta ...;)
 
Mali update...akumulator mi se ispraznio...WTF  :misli: :punk:
Stavio ga sinoc na punjac i dns ok...vidjeti cemo kasnije kad ga upalim.
Zar se moze tako lako isprazniti???