Prije ove sezone na dvocilindrasa od 1000 ccm stavio novi lagani Shido lithion akumulator. Lagan, fensi, pismena garancija 3 g. sve divno i krasno do odlaska na Durmitor krajem rujna ove godine. Motor vani ispred apartmana. Temp 5 C u 18:00 kasnije i niza i ujutro vrlo tesko verglanje i paljenje i to nakon 900 km dva dana ranije.
Na to skoro i zaboravio kad krajem listopada odlazak u Baranju. Motor vani 2 noci na par stupnjeva iznad 0 C. Opet isti sindrom ali ovaj put totalni pad napona, sat se resetirao, ksenon ne radi. Nakon par kn gasenje i paljenje motora i opet sve ok. Iducu noc Zg, simptomi opet isti ali ksenon se vise ne pali to jest ne pali se do iza Karlovac.
Baterija u kutiju i natrag prodavatelju koji nakon 15 dana testiranja kaze sve je ok motor trosi struju, ja kazem ne jer motor nakon toga stoji preko mjesec dana u grijanoj garazi i pali normalno, ali kazu oni ne i ne, baterija je ok, evo mi smo je dopunili i sad je ok.
Dobro, sad ce balkanac napraviti svoj test i bateriju bez punjenja siknem u frizider i nakn 3 dana u motor. Ovaj ni da zavergla. Sad je aku ponovo kod prodavatelja i iscekujem njihov odgovor.
Negdi sam povrsno procitao da su ovi akumulatori osjetljivi na temperaturu? Ima li sta u tome ili je to jecija patka?