Majstor za cvaje

Ja bi na tvom mjestu otišao k doktoru da mi promijeni terapiju, ti i dalje ne kužiš da s tim motorom nema jeftine vožnje, na kraju budeš spiskal to malo love kaj imaš a i dalje bude groblje za guranje po garaži. Da ga i složiš kojim čudom u radno stanje, kolika bude vrijednost tog motora? 600 eura? Najbolje ti je da ni ne pitaš za savjete, dobil si dosta korisnih ali ih ignoriraš, najbolje da slušaš srce i napraviš kak misliš da je najbolje. Kupnja motora ionak nema veze s pameću 😁.
 
Ne znam stvarno ,u današnje doba svedostupne tehnike i informacija,koliko moraš biti tup (bez uvrede) da ne želiš uvažiti dobronamjerne savjete.Mani se toga dečec,jednostavno preskoči i potraži nešto prikladnije.Bilo kakav 50kubični skuter u ispravnom stanju ili neki od 125 kuba će ti donijeti puno više veselja i uživanje nego da ovome pokušavaš donijeti fenixa.Ali ne ,ti ćeraš po svome .Pogiedaj malo studioznije oglase ,može se pronaći dobrih i ispravnih strojeva ,istina starije proizvodnje ,ali svrha im je kao i namjena ista.Ali ,tebi je izgleda ispod časti voziti nešto takvo a kamoli poslušati savjet.Ipak sretno.Trebat će ti.👍🤣
 
  • Like
Reactions: enduro and Nino777
Mislim nekako da si ti uvjeren (ili te je vlasnik uvjerio?) da ces ovo sastaviti sa malo alata i bez ulaganja dovesti u vozno stanje. Poslusaj ekipu tu i ne kupuj ovo jer ni za jos 1000€ ulaganja neces imati motor koji ces moci voziti. Nadji radije za parsto eura vise nesto drugo u voznom stanju.
 
  • Like
Reactions: Kawah
E

E sad je problem kad sam spustio na 400e je reka da sam rjesavam papire, i mislio sam ok da cu to lako rjesit al mi ne zeli poslat adresu od tog drugog lika dok ne kupim motor kako on kao nebi treba riskirat? Al onda realno mogu ja kupit motor i doc vlasniku samo da mi on kaze kak se njemu neda zezat stim i onda imam guzicu... Nisam pametan kak da ovo izvedem onda, da samo njemu kazem da on to rjesi pa mu dam 500e ili nesto drugo.
Ja ga bez riješenih papira ne bi kupio. Sa riješenim papirima bih dobro razmislio da li bi mu dao 400 eura za taj motor. Sve se da složiti, ali je pitanje koliko to košta. magnet je ispucao, pitanje je trenutka kada će se raspasti, a bobinu nije poslikao. pitanje je šta još nije ispravno, tipa kočnica, bendiksa, instalacije, itd... Tako da je moguće veliko novčano ulaganje da se motor dovede u ispravno stanje. Kakvo je stanje guma, kočionih diskova i pločica, lanca i lančanika, filtera zraka, sajle kvačila i gasa, karburator ako nije dugo radio sigurno treba temeljito čišćenje, itd...
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
Organiziraj se i dovuci ovoga iz Njemačke:
noviji je, ima mašinu Rotax 123 sa "N" blokovima, nešto između klasičnog R123 i R122.
Vidi se da se vodila briga o ovom motoru, na slici su mijenjali zupčanike balansne osovine.
 
  • Like
Reactions: Kawah and ODST
Ne slušaj ih, zavidni su.🤔
slažem se, vintage aprilije su jako tražene među šeicima u Dubaiju i najbolje da to pošalješ specijalistu u Italiju na totalnu restauraciju i onda u London na aukciju.
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
Koliko vidim, magnet je napukao, to će se razljetiti prvom prilikom na cvajinim okretajima...
 
  • Like
Reactions: enduro
Kad se samo sjetim, takav motor sam poklonio nekim mulcima, da uče i igraju se i nisam mogao spavati od osjećaja da sam ih navukao na nešto loše !
 
Ne znam stvarno ,u današnje doba svedostupne tehnike i informacija,koliko moraš biti tup (bez uvrede) da ne želiš uvažiti dobronamjerne savjete.Mani se toga dečec,jednostavno preskoči i potraži nešto prikladnije.Bilo kakav 50kubični skuter u ispravnom stanju ili neki od 125 kuba će ti donijeti puno više veselja i uživanje nego da ovome pokušavaš donijeti fenixa.Ali ne ,ti ćeraš po svome .Pogiedaj malo studioznije oglase ,može se pronaći dobrih i ispravnih strojeva ,istina starije proizvodnje ,ali svrha im je kao i namjena ista.Ali ,tebi je izgleda ispod časti voziti nešto takvo a kamoli poslušati savjet.Ipak sretno.Trebat će ti.👍🤣
Ok buraz
Organiziraj se i dovuci ovoga iz Njemačke:
noviji je, ima mašinu Rotax 123 sa "N" blokovima, nešto između klasičnog R123 i R122.
Vidi se da se vodila briga o ovom motoru, na slici su mijenjali zupčanike balansne osovine.
Ma da i ja sam skuzio da sam malo pre optimistican bio haha, mislio da ako rjesim mašinu da je onda gotov a zaboravio na sve ostalo :) Ovaj sta si naveo izgleda dobro, mislim gledacu ja i dalje al trenutacno stanje trzista je ocajno, prije godinu dvije sam gledao motore u stvarno dobrom stanju za ok pare a sad ljudi traze po 2k e za krosove 85cc... Al hvala na pomoci decki
 
Organiziraj se i dovuci ovoga iz Njemačke:
noviji je, ima mašinu Rotax 123 sa "N" blokovima, nešto između klasičnog R123 i R122.
Vidi se da se vodila briga o ovom motoru, na slici su mijenjali zupčanike balansne osovine.
e a ovo sta je napiso je to starter motor treba zamijenit ili dole paljenje?
 
Da neotvaram temu. Yamahu YZ85, motor je prošao 60r/h u našim rukama od kupovine i namjeravamo je još jako dugo voziti! Dali je uopće potrebno svakih 50-60 r/h mjenjati klip i karike, svaki terći puta i celindar? Kako se zna kada je vrijeme zamjena, dali se može vidjeti da se izmjeri kompresija? I nakraju od koga da kupim klip i karike: zmjenske Jkopic il orginal?