Malaguti Madison 3 - ne vuče

OldBoy

New member
    ...piaggio mašina 125 ccm, prošao 20.000 km. Pali dobro, u leru radi dobro, motor radi bez nekih dodatnih zvukova, ne dimi, ne troši ulje.

    Odjednom je počeo slabije vući i rečeno mi je da bi mogla biti membrana karburatora. Skinuo sam ga i pregledao. Membrana u odličnom stanju. Očistio ga, vratio nazad, očistio filter za zrak, motor ide još sporije. Prije je bez problema išao 105 km/h, sada jedva nakupi 60tak. Pri kretanju sa punim gasom zavrti se do 6.700 o/min, pa u vožnji lagano padne do 5.500 i onda vrlo polagano se penje do nekih 6.800.

    Kad ga dignem na nogare i dam puni gas, dođe do 6.500 i uz dosta muke i sporo pri otvorenom gasu popne se do 9.500.

    Što bi moglo biti?
 
Kad se elektroluxov usisavač zaštopa i slabije vuče promjeniš vrećicu, očistiš filter i teraj dalje, valjda je i kod MalaGutniGa isto tako  :mrgreen:  :LOL:

 
:lolcry:    :naklon:    :LOL:


Aj sad zaozbiljno, morti se zaštopo katalizator  ;)

Popusti auspuh pa probaj, nekosta te nista, to je meni davno na nexusu bilo  (y)
 
Pa da, skines taj lonac ili sto vec kad neznam kako on ima te cijevi, ako nista gore ga na cilindru popustis na sarafima i ko ga jebe, malo ce da prdi bucnije jelte al bar ce gasa primat  :mrgreen: 
 
KING RR said:
Pa da, skines taj lonac ili sto vec kad neznam kako on ima te cijevi, ako nista gore ga na cilindru popustis na sarafima i ko ga jebe, malo ce da prdi bucnije jelte al bar ce gasa primat  :mrgreen:

    ...probat ću, nek stane kiša  (y)
 
Ja bi za pocetsk izvadio filter zraka i otkopco auspuh, ako i dalje nema snage nije to dvoje,l  :mrgreen:  dalje mi pada na pamet samo neka zajebancija oko variomata i to je sve, ako nije ni to popizdio bi i zavaljo ga nekom drugom nek se on jebe stim  :mrgreen: :LOL:
 
    ...filter zraka sam detaljno oprao i propuhao kad sam sinuo karburator da vidim membranu, i on je garant čist. Maloprije sam skinuo skroz auspuh i probao po svojoj ulici. Jebeno galami, al ide još lošije neg s loncem gore.

    Preostaje variomat. Rolice sam mjenjao prije nekih 1.500 km kada sam mjenjao remen.

   
 
Kakva ti je svićica?

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Kakva ti je svićica?

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

    ...nisam gledao, al mogao bi se, bez obzira kakva je, baciti u trošak i uzeti novu. I to prije nego počnem roštati po variomatu, tako da i tu mogućnost odbacimo.

    Il kud ćeš veće radosti da ispadne kako me je svjećica jebala  :mrgreen:.

    Sutra ujutro idem do autokreše  (y)
 
    ...promijenio svjećicu. Fakat je bila gadna  :mrgreen:. Ali opet isto. Ne vuče...

     
   

    ...jel ima u ZAGREBU neki dobar majstor za skutere? Da zna, da je pošten, i da nije skup?
     
 
Jel ti Samobor daleko? Miro koji je radio u Elodi je fenomenalan majstor i čovjek. Moja đamaha u tuđe ruke više ne ide... (y)

Inace radi i piaggio...

Btw, meni ovo zgleda da nekaj sa smjesom ne valja, si ziher da je membrana ok?
 
Denisxxx said:
Jel ti Samobor daleko? Miro koji je radio u Elodi je fenomenalan majstor i čovjek. Moja đamaha u tuđe ruke više ne ide... (y)

Inace radi i piaggio...

Btw, meni ovo zgleda da nekaj sa smjesom ne valja, si ziher da je membrana ok?

    ...potpuno. Smjesa nije valjala zadnji par tisuća jer je od vibracija ispao šaraf za regulaciju smjese, ali motor je i bez njega išao dobro. Prilikom pregleda membrane (izgleda kao nova, bez ikakve rupice) uočeno je da ga nema, i stavljen je čitav originalni set (šaraf igličastog završetka, opruga, mali gumeni o-ring, i podloška), skinut sa karburatora nekog kawasakija (keihin kao i na mom malagutiju). Samobor mi je daleko.

    Idiotski je da samo u vukojebinama ima majstora. Berač u Draganićima, Žac u Šašinovcu, ovaj tvoj u Samoboru. Ne paše mi nekoga moliti da me tako daleko odveze ostaviti skutera, i onda još jednom za otići po njega. To je jebeni cijeli dan u zbroju.
 
Denisxxx said:
A gle, to ti je ionak u konacnici piaggio masina, pa ga frkni onda u neki njihov servis  :wink:

  ...znaš kako to izgleda tamo?

    Ostavite motor tu kod nas, otvorit ćemo radni nalog. A onda tjedan dana dok ga uzmu na red. I normativ, i PDV i kurci palci, možda se i djelovi čekaju, ja deset dana (možda i više) bez motora, a radim s njime. Sranje.

    Paše mi majstor koji otvori, pogleda, odem po dijelove, on sastavi, ja platim i dalje šljakam.

 
 
Jeba ga ti, nemre biti prenos ako se motor ne vrti. pusti prenos na miru.
Prvo jos jednom pazljivo pregledaj membranu.
Koliko je star motor?
Jesi li ikada mijenjao pumpu goriva? On ima vakuumsku ispod rezervara...ak se ne varam?


 
Triba vidit jednu stvar a to je ,dali on ide skoro normalno nekih par sto metara da bi nakon toga usporio.Zna se dogodit da mu ne radi "pumpa" goriva koja se nalazi u podu (ispod lijevog stopala) i ne šalje dovoljno goriva. Tada radi na minimumu normalno i u to vrijeme napuni karburator i ide normalno ali samo par stotina metara. Kad ,skoro,isprazni karb počne iči onoliko koliko mu dozvoljava količina goriva koja "prolazi" do karba. Isto može bit i zbog zaštopanog filtera goriva.   
Druga solucija je zatvoren auspuh .To možeš provat ako staviš ruku iza ispušne cjevi i osjetiš dali je "udarac" čist i odlučan ili je nakako "ljigav".To može bit zaštopan prolaz  ,bilo prljavštinom ,gareži, ili nečim drugim ,naprimjer, komadičima metala u auspuhu ,pogotovo ako "šuška" kad ga malo protreseš.
    Treče ,mogu bit i ventili (nisi napisao dali je 2 ili 4 takta) koji nisu nikad naštelani (a to je kod naših "majstora" jako česta pojava).
 
    ...fala barba. Auspuh ne klapa i ne šuška nikako kada ga prodrmam. Ovo da krene dobro, pa se zaguši sam nekako i ja napisao u početku. Probat ću to sa napajanjem goriva pregledati. Motor je 4-taktni, 2009. Evo i slika.