Tha Waynder said:
gle.... scooteri sa 172 malossi cilindrom imaju 40+ konja... naravno to nije samo malossi garnitura... sa njom imaju oko 26 tak nekaj...
al uglavnom, bez diizanja kubikae...eto =)
i k tome britanci jo rađe uzimaju AC jer nema pumpuza vodu zakačenu za radilicu pa ima manje opterečenje i time pol konja vie ima...dakle AC 172 JE JAČI od lc 172... + ne treba kupovati drugu struju kad afrkač.. AC je unlimited u vrtaljki... jebo LC i jebo 4t....
moram ktm moddat =)))
Slusaj da se mene pita ja tebi ne bi da pricat o motorima ti si samo da vozis
, kad padnes sa zadnjeg da se dignes i od bisa ga napeglas na prvo
Nije ti to bas tako jer najveci problem 2t motora ti je ubiti to zagrijavanje, zato je i manje iskoristiv od 4t jer stvara visak temperature svaki put kad klip krene iz GTM prema DTM dok u 4t se to dogadja jedanput u 2 takva djira.
E sad ta jebena energija se iznosi vanka iz cilindra preko tekucine ili preko zraka, a sema je u tome da tekucina pono bolje prima temperaturu od zraka, sta opet znaci da je cilindar hladniji!
A to sta je hladniji ti osigurava bolje brtvljenje izmedju klipa i cilindra u taktu u kojem prebaciva smjesu kroz prilive jer tada klip ima funkciju pumpe!
Kod zrakaca je fibra veca pa je cilindar rasireniji a zracnost veca i tu opet imas gubitke i ne samo radi brvljenja, nego zato sta se tako teze odvodi temperatura sa klipa jer izmedju klipa i cilindra sad opet ima tanki sloj zraka za kojegg smo utvrdili da lose prima temperaturu!
Sta se tice vedene pumpe, ona ce odvoji od motora i spoji na poseban elektro motor koji crpi stuju iz baterije koja se ne puni nego koristi svoj kapacitet!
Sta se tice snage, pa recimo samo da bi se iz 175 ccm trebalo dat izvuc 50 ks!