malossi kit 210 4t

joke said:
Ne treba zaboraviti da je 2T Piaggio agregat od 180 ccm. u Malossi pojačanju imao 5 ccm. manje od originala, ali puno veču kompresiju,
šta nije 172 napravljen kao pojačanje za 125cc agregate (runner, typhoon, sr125/150, skipper, sfera i slično)?
 
jolly the roger said:
joke said:
Ne treba zaboraviti da je 2T Piaggio agregat od 180 ccm. u Malossi pojačanju imao 5 ccm. manje od originala, ali puno veču kompresiju,
šta nije 172 napravljen kao pojačanje za 125cc agregate (runner, typhoon, sr125/150, skipper, sfera i slično)?

Ma to nema veze za koji je kit predvidjen kao ni to sta ima vecu kopresiju, motor od 20 ccm moze imat vecu kopresiju od onog od 20000 ccm jer je kopresija omjer, koliko se puta stlaci volumen kada je motor u DMT u volumen kada je motor u GMT!
I taj kit 172 je totalno razlicit pa fazi svih taktova od tvornickog tako da bi za objasnit cilu stvar opet triba napisat puste stranice!

@joke
...hvala na zeljama!
 
aj jebote naučite više koristit riješ KIT.... postoji KIT za termo grupu KIT za prinejos KIT za usis... itsd itd.. jebo vass SS
 
hrvatin said:
I taj kit 172 je totalno razlicit pa fazi svih taktova od tvornickog tako da bi za objasnit cilu stvar opet triba napisat puste stranice!

kaj LOL!?


ne znamkaj brijete...dat 2500 kn za pol konja je urnebesni idiotizam.. kupit cvaju 125... manje plačaš regu i to.. i to nabacat kombinacijom malossi i PM djelova.... majka isusova te nemre imat

samo termo grupa je glupo lol... ko da si kupim zvjer od kompa a grafička mi bude voodoo 2 =)
 
hrvatin said:
Ma to nema veze za koji je kit predvidjen kao ni to sta ima vecu kopresiju, motor od 20 ccm moze imat vecu kopresiju od onog od 20000 ccm jer je kopresija omjer, koliko se puta stlaci volumen kada je motor u DMT u volumen kada je motor u GMT!
I taj kit 172 je totalno razlicit pa fazi svih taktova od tvornickog tako da bi za objasnit cilu stvar opet triba napisat puste stranice!

@joke
...hvala na zeljama!

znam šta je kompresija, bez brige...i prividna i radna(kad se govori o 2t mašinama)
 
jolly the roger said:
joke said:
Ne treba zaboraviti da je 2T Piaggio agregat od 180 ccm. u Malossi pojačanju imao 5 ccm. manje od originala, ali puno veču kompresiju,
šta nije 172 napravljen kao pojačanje za 125cc agregate (runner, typhoon, sr125/150, skipper, sfera i slično)?
napravljen je (i zračni i vodeni) za sve skutere od 125-180 cc...
 
Nike said:
jolly the roger said:
joke said:
Ne treba zaboraviti da je 2T Piaggio agregat od 180 ccm. u Malossi pojačanju imao 5 ccm. manje od originala, ali puno veču kompresiju,
šta nije 172 napravljen kao pojačanje za 125cc agregate (runner, typhoon, sr125/150, skipper, sfera i slično)?
napravljen je (i zračni i vodeni) za sve skutere od 125-180 cc...

eto...i isti klipovi su ti na vodenom i zračnom... i ista radilica... i variomat...i dizna...
 
...kad ja nisan ima ta nova cuda u rukama da primirin!
Zanima me da li je ista tolerancija klip-cilidar kod zrakaca i vodenjaka i kolika je, posto kazete da je klip isti, ako je ista tolerancija, opet san razocaran u malossi :mrgreen:
 
gle.... scooteri sa 172 malossi cilindrom imaju 40+ konja... naravno to nije samo malossi garnitura... sa njom imaju oko 26 tak nekaj...

al uglavnom, bez diizanja kubikaže...eto =)

i k tome britanci još rađe uzimaju AC jer nema pumpuza vodu zakačenu za radilicu pa ima manje opterečenje i time pol konja više ima...dakle AC 172 JE JAČI od lc 172... + ne treba kupovati drugu struju kad afrkač.. AC je unlimited u vrtaljki... jebo LC i jebo 4t....

moram ktm moddat =)))
 
Skini i pumpu za ulje i dobiješ još :wink:
 
Tha Waynder said:
gle.... scooteri sa 172 malossi cilindrom imaju 40+ konja... naravno to nije samo malossi garnitura... sa njom imaju oko 26 tak nekaj...

al uglavnom, bez diizanja kubikaže...eto =)

i k tome britanci još rađe uzimaju AC jer nema pumpuza vodu zakačenu za radilicu pa ima manje opterečenje i time pol konja više ima...dakle AC 172 JE JAČI od lc 172... + ne treba kupovati drugu struju kad afrkač.. AC je unlimited u vrtaljki... jebo LC i jebo 4t....

moram ktm moddat =)))


Slusaj da se mene pita ja tebi ne bi da pricat o motorima ti si samo da vozis :mrgreen: , kad padnes sa zadnjeg da se dignes i od bisa ga napeglas na prvo :mrgreen:

Nije ti to bas tako jer najveci problem 2t motora ti je ubiti to zagrijavanje, zato je i manje iskoristiv od 4t jer stvara visak temperature svaki put kad klip krene iz GTM prema DTM dok u 4t se to dogadja jedanput u 2 takva djira.
E sad ta jebena energija se iznosi vanka iz cilindra preko tekucine ili preko zraka, a sema je u tome da tekucina pono bolje prima temperaturu od zraka, sta opet znaci da je cilindar hladniji!
A to sta je hladniji ti osigurava bolje brtvljenje izmedju klipa i cilindra u taktu u kojem prebaciva smjesu kroz prilive jer tada klip ima funkciju pumpe!
Kod zrakaca je fibra veca pa je cilindar rasireniji a zracnost veca i tu opet imas gubitke i ne samo radi brvljenja, nego zato sta se tako teze odvodi temperatura sa klipa jer izmedju klipa i cilindra sad opet ima tanki sloj zraka za kojegg smo utvrdili da lose prima temperaturu!
Sta se tice vedene pumpe, ona ce odvoji od motora i spoji na poseban elektro motor koji crpi stuju iz baterije koja se ne puni nego koristi svoj kapacitet!
Sta se tice snage, pa recimo samo da bi se iz 175 ccm trebalo dat izvuc 50 ks!
 
Nike said:
Skini i pumpu za ulje i dobiješ još :wink:

Trba pumpu ulja spojit na nogu :mrgreen: ko kad pumpas stramac, mislin da njemu ne bi bija problem jos i tu motoricku funkciju uklopit, jedino sta bi mu tribalo stavit i jedno na crsh bar nazat :mrgreen:
 
hrvatin said:
Tha Waynder said:
gle.... scooteri sa 172 malossi cilindrom imaju 40+ konja... naravno to nije samo malossi garnitura... sa njom imaju oko 26 tak nekaj...

al uglavnom, bez diizanja kubikaže...eto =)

i k tome britanci još rađe uzimaju AC jer nema pumpuza vodu zakačenu za radilicu pa ima manje opterečenje i time pol konja više ima...dakle AC 172 JE JAČI od lc 172... + ne treba kupovati drugu struju kad afrkač.. AC je unlimited u vrtaljki... jebo LC i jebo 4t....

moram ktm moddat =)))


Slusaj da se mene pita ja tebi ne bi da pricat o motorima ti si samo da vozis :mrgreen: , kad padnes sa zadnjeg da se dignes i od bisa ga napeglas na prvo :mrgreen:

Nije ti to bas tako jer najveci problem 2t motora ti je ubiti to zagrijavanje, zato je i manje iskoristiv od 4t jer stvara visak temperature svaki put kad klip krene iz GTM prema DTM dok u 4t se to dogadja jedanput u 2 takva djira.
E sad ta jebena energija se iznosi vanka iz cilindra preko tekucine ili preko zraka, a sema je u tome da tekucina pono bolje prima temperaturu od zraka, sta opet znaci da je cilindar hladniji!
A to sta je hladniji ti osigurava bolje brtvljenje izmedju klipa i cilindra u taktu u kojem prebaciva smjesu kroz prilive jer tada klip ima funkciju pumpe!
Kod zrakaca je fibra veca pa je cilindar rasireniji a zracnost veca i tu opet imas gubitke i ne samo radi brvljenja, nego zato sta se tako teze odvodi temperatura sa klipa jer izmedju klipa i cilindra sad opet ima tanki sloj zraka za kojegg smo utvrdili da lose prima temperaturu!
Sta se tice vedene pumpe, ona ce odvoji od motora i spoji na poseban elektro motor koji crpi stuju iz baterije koja se ne puni nego koristi svoj kapacitet!
Sta se tice snage, pa recimo samo da bi se iz 175 ccm trebalo dat izvuc 50 ks!

nemoj ti meni sijat oko tuninga piaggia 125+ 2stroke...

uostalom ove mašine od 40+ konja su za drag race only na santa pod racingu i tome slično...

zrak je zakon... ja za 15 min izvadim klip i skoplim sve nazad.... na LC za 15 min sam tek oklope skinuo =)

dodatni el motori? e... ekipa buši ramu da bude lakša... kakvi el motori..svaka deka se miče...

50 ks? kad PSN to postigne tu će se na forumu prvo objavit...
 
pumpa za ulje.... to se skida ono..ne znam..serijski... skuter svaki čim mi dođe domaprvo to izvadim..doslovce izbijem šarafcigerom i kombinirkama.. jebo to... mješavina fino i amen...
 
Tha Waynder said:
hrvatin said:
Tha Waynder said:
gle.... scooteri sa 172 malossi cilindrom imaju 40+ konja... naravno to nije samo malossi garnitura... sa njom imaju oko 26 tak nekaj...

al uglavnom, bez diizanja kubikaže...eto =)

i k tome britanci još rađe uzimaju AC jer nema pumpuza vodu zakačenu za radilicu pa ima manje opterečenje i time pol konja više ima...dakle AC 172 JE JAČI od lc 172... + ne treba kupovati drugu struju kad afrkač.. AC je unlimited u vrtaljki... jebo LC i jebo 4t....

moram ktm moddat =)))


Slusaj da se mene pita ja tebi ne bi da pricat o motorima ti si samo da vozis :mrgreen: , kad padnes sa zadnjeg da se dignes i od bisa ga napeglas na prvo :mrgreen:

Nije ti to bas tako jer najveci problem 2t motora ti je ubiti to zagrijavanje, zato je i manje iskoristiv od 4t jer stvara visak temperature svaki put kad klip krene iz GTM prema DTM dok u 4t se to dogadja jedanput u 2 takva djira.
E sad ta jebena energija se iznosi vanka iz cilindra preko tekucine ili preko zraka, a sema je u tome da tekucina pono bolje prima temperaturu od zraka, sta opet znaci da je cilindar hladniji!
A to sta je hladniji ti osigurava bolje brtvljenje izmedju klipa i cilindra u taktu u kojem prebaciva smjesu kroz prilive jer tada klip ima funkciju pumpe!
Kod zrakaca je fibra veca pa je cilindar rasireniji a zracnost veca i tu opet imas gubitke i ne samo radi brvljenja, nego zato sta se tako teze odvodi temperatura sa klipa jer izmedju klipa i cilindra sad opet ima tanki sloj zraka za kojegg smo utvrdili da lose prima temperaturu!
Sta se tice vedene pumpe, ona ce odvoji od motora i spoji na poseban elektro motor koji crpi stuju iz baterije koja se ne puni nego koristi svoj kapacitet!
Sta se tice snage, pa recimo samo da bi se iz 175 ccm trebalo dat izvuc 50 ks!

nemoj ti meni sijat oko tuninga piaggia 125+ 2stroke...

uostalom ove mašine od 40+ konja su za drag race only na santa pod racingu i tome slično...

zrak je zakon... ja za 15 min izvadim klip i skoplim sve nazad.... na LC za 15 min sam tek oklope skinuo =)

dodatni el motori? e... ekipa buši ramu da bude lakša... kakvi el motori..svaka deka se miče...

50 ks? kad PSN to postigne tu će se na forumu prvo objavit...

Ajde spavat naljutit ces me jos pa cu ti napisat pot od 5 strana!
Odsadn cu samo ovim pritit ljudima...hehe :mrgreen:
Ekipa koja busi ramu ne zna sta radi, tezise mora bit nisko i onda ide na ruku, a ekipa kad se uvati brusilice i busilice misli da je boga za muda uvatila!
A to satsavljanje u 15 min, kad si smotan ja TAMicu prminen klip za toliko...hehe...di ti se zuri!
 
Ovaj ja sa mimo vx seriski i krenio sam u tuning! prvo nisam razmišljao o malossi 209 neko o cilindru od vxr-a(aluminiski)!
To je diglo motoru pun kurac snage ali to opet nije to! uz to mora iči obavezno malossi multivar, zbog boljeg rasporeda okretaja! Poslije toga sam nabio duži prijenos od vxr-a i tu je motor bio jeben na startu, u kraju po uri 145! Onda je na red došla bregasta! sa njom sam dobio samo momenta i bolje ubrzanje sa 70 jer ona radi kao i turbina, što više okretaja to bolje! To je tad bilo to ali sve je išlo uz precizno štelanje u servisu! Dad sam vidio da motor na startu vrti malo previše i nisam znao šta cu pa sam se raspitao i rekli kvačilo! probao deltu staviti i motor se preporodio!

Tak da još jednom velim za vx je najbolje : 200 ccm, multivar, prijenos od vxr-a(može i malossi), Bregasta, delta!

E i šro kaže moj prijatelj geno, na to big još najbolje sjela glava od vxr-a, zbog večih kanala, a i to još malo polirati!


To je to! Ima još tu puno caka i dijelova, karburator i tak ali sve to može nadoknaditi seriski!


Ja bih kupio veči ali nije bilo više para!

I na sve ovo jedan deakkkkkkkkkkkk!
 
hrvatin said:
Ekipa koja busi ramu ne zna sta radi, tezise mora bit nisko
pa upravo zato se rama olakšava...ako gore imaš veliku masu(rama), i dole isto veliku masu(mašina) onda će težišter biti negdje di se te 2 sile uravnotežuju. a ako smanjiš masu rame onda se težište pomiče na dolje, prema mašini

ali na drag race to i nije toliko bitno (jer nema zakretanja motora oko osi koja spaja dodirne površine guma i asfalta) koliko i omjer snaga/masa
 
jolly the roger said:
hrvatin said:
Ekipa koja busi ramu ne zna sta radi, tezise mora bit nisko
pa upravo zato se rama olakšava...ako gore imaš veliku masu(rama), i dole isto veliku masu(mašina) onda će težišter biti negdje di se te 2 sile uravnotežuju. a ako smanjiš masu rame onda se težište pomiče na dolje, prema mašini

ali na drag race to i nije toliko bitno (jer nema zakretanja motora oko osi koja spaja dodirne površine guma i asfalta) koliko i omjer snaga/masa

Ne spsta se tezise na nacin da se olaksava rama (busi brusi) nego na nacin da se pusta rezevoar nize, sic, volan, kiler, baterija...a naravin li ti ja dijagram sila koje utjecu po rojeni pravca i nacina gibanja na raspored masa izgubit ces se!

...a ovome gore pajdi sta je slaga vx-a, begasta ne radi ko turbina (boli me stomak od smijanja), ciaj malo postove, objsnija san ti sve ranije, neman volje ponovo pisat!