malossi kit 210 4t

GePeZe

Well-known member
...evo kako si reka da otovorin temu ako me zanima, :)  tako san i otvorija!
Da sad ne prican price sta san radija i kako (a mogu ako koga zanima) taj mi je kit ostavija povrsne dojmove :cry: , posto je to jedini (meni dostupan) kit te vrste na trzistu :evil:  zanimalo bi me par stvari o njemu.
Prvo, sta se sve moze kupit uz to srce od 210 ccm, ne prican sad o diskovima i vilicama :mrgreen: , nego o onome sta ide na makinju!
Da li postoje podaci o izmjerenoj snazi nakon montaze kopletnog kita
Kakav "redosljed" montiranja (pretpostavljan da se radi o nekompletnom kitu jer inace ne kuzin sta je redosljed montiranja) preporucije malossi
 
po papirima je za pola konja jaci nego 200ccm. dakle 21.5 konja

nerazumijem sta mislis pod tim da je nekompletan kit i sto mislis pod tim da mozes kupiti uz kit? ( ako nisu vilice, diskovi, variomat-malossi itd itd)

mozes kupit karike kad ti ove odu ako na to mislis. daj pojasni malo
 
ono šta je širenje kanala kod 2t, kod 4t je bregasta sa širim brijegovima

a u 209cc kitu dobiš samo cilindar. dakle skoro pa originalca :wink:
zato je taj kit ajmo reć nekompletan
 
jolly the roger said:
ono šta je širenje kanala kod 2t, kod 4t je bregasta sa širim brijegovima

a u 209cc kitu dobiš samo cilindar. dakle skoro pa originalca :wink:
zato je taj kit ajmo reć nekompletan

vidis nisam se sjetio bregaste, ali naravno samo u kombinaciji sa federima ventila jer bez njih je to bacen novac a performanse nevidljive
 
federi ventila ti trebaju samo ako se mašina jako brzo vrti(u odnosu na serijalu). malossijeva bregasta nije toliko ekstremna sa ubrzanjima ventila
 
jolly the roger said:
ono šta je širenje kanala kod 2t, kod 4t je bregasta sa širim brijegovima

a u 209cc kitu dobiš samo cilindar. dakle skoro pa originalca :wink:
zato je taj kit ajmo reć nekompletan

dobijes klip i cilindar

ali o ovoj temi znat ce najbolje Joke i Nike ajd malo se raspisite o mjerenju snage
 
...postoji bregasta a nisan siguran mislin da postoje i opruge, mene zanima postoji li auspuh, karburator ili bar kit za postojeci, postoji li faz lanac (jer je i za potrebe serijskog prelos a tek kad bi bile jace opruge i visa i"brza" bregasta), postoji li radilica koja bi bila u balansu s masom postojeceg klipa, pumpa ulja, i td...
I koliko snage ima kompletirano sve sta malossi ima za taj model!
 
jolly the roger said:
federi ventila ti trebaju samo ako se mašina jako brzo vrti(u odnosu na serijalu). malossijeva bregasta nije toliko ekstremna sa ubrzanjima ventila


nebi se bas slozio al ok. imao sam prilike voziti vxr koji ima bregastu i taj isti dok ju nije imao pa znam da to nije to. bez federa naravno.
ali ok.

radilica ne postoji, to nije toliko jaci kit da ti je potrebna radilica.
 
sven54 said:
jolly the roger said:
federi ventila ti trebaju samo ako se mašina jako brzo vrti(u odnosu na serijalu). malossijeva bregasta nije toliko ekstremna sa ubrzanjima ventila


nebi se bas slozio al ok. imao sam prilike voziti vxr koji ima bregastu i taj isti dok ju nije imao pa znam da to nije to. bez federa naravno.
ali ok.

radilica ne postoji, to nije toliko jaci kit da ti je potrebna radilica.

koja je to mjera za jakost kita?
Radilica sa klipnjacom i klipom je sustav protu utega cija inercija raste sinusoidalno a ako se izbaci iz balansa (npr. veci ili manji odnosno tezi klip) stvara vece vibracije po pitanju inercije 1. reda u ekstremitetima hoda i 2. i 3. u hodu.
To je jedan od razloga zasto na motoru stradaju svi lezaji, fazni lanac, svi gumingevinti izmedju rame i makinje!
Sta se tice bergaste, o tome cu kad se joke javi, jer uvjeravan da ako ne postoji kompletan kit za motor da je bregasta falivena a i ako mpostoji zanimaju mmempreformanse da znan koliko je dobra odnosno losa!
 
federa jos nema u prodaji
vidim svi se raspituju za federe na http://www.skutermoto.hr/forum

Joke kad bi to moglo doci imas kakvih informacija?
 
mjera za jakost kita?! hm pa ovako

pa ovisi o tome koliko ti se motor vise vrti sa kitom naspram serijale.
primjer:skuter 50ccm-stavis neki base kit i radilica nije prijeko potrebna jer moze izdrzati maksimalne okretaje na kojima radi base kit.
ako se uzme neki midrace kit obavezna je radilica sportska jer serijska nije u mogucnosti izdrzati te okretaje, recimo 11500-12000 rpm. naspram serijale koja se vrti do 8000rpm primjera radi. valjda sad kuzis!

a sto se tice bregaste, kazem jos jednom bez federa ventila uzalud.

moje osobno misljenje je da je bregasta (1400kn + federi 190kn-treba posebno naruciti iz st jer ih nema kod nas ) bacen novac. kada se pogleda ULOZENE PARE-DOBIVENE PERFORMANSE.

osjeti se to..ali jeli vrijedno 1500kn..moje misljenje da nije.
 
Meni jedino nije jasno zašto svi kupuju kit bez karburatora i CDI-ja. Jasno mi je da je Malossijev karburator nekima preskup, oko 2.200 kuna, koliko košta i sami kit, ali kako mislite dobit prave performanse ako ste imali VX ili VXR sa malim karburatorom. CDI je oko 1100 kuna. Ja mislim vespu sa 200 povećati na 210 i ne pada mi na pamet to napraviti bez karburatora koji košta jednako koliko i kit (2500 kuna).
 
Šta se iće bregaste, i ona je nekima skupa... Jebi ga. Takva je cijena i toliko joj košta izrada...
Prijenos košta oko 700 kuna (po meni nije skup), torque drive košta od 900-1300 kuna, ovisno o godini proizvodnje.
Svi imaju istu računicu: VX tvornički ide oko 115. VXR180 ide oko 125-130 i sada ako si dobio 5km na kitu, 10 km na prijenosu, 5km na remenici, to bi bilo već već 145-150, koliko motor ne ide, sa kolikom konačnom brzinom bi bili zadovoljni sa parama uloženim u bregastu?
p.s.
Opruge ventila su tek 6 mjeseci nakon izlaska bregaste najavljene da će možda ići u serijsku proizvodnju, ako bude dovoljno narudžbi...
 
sven54 said:
mjera za jakost kita?! hm pa ovako

pa ovisi o tome koliko ti se motor vise vrti sa kitom naspram serijale.
primjer:skuter 50ccm-stavis neki base kit i radilica nije prijeko potrebna jer moze izdrzati maksimalne okretaje na kojima radi base kit.
ako se uzme neki midrace kit obavezna je radilica sportska jer serijska nije u mogucnosti izdrzati te okretaje, recimo 11500-12000 rpm. naspram serijale koja se vrti do 8000rpm primjera radi. valjda sad kuzis!

a sto se tice bregaste, kazem jos jednom bez federa ventila uzalud.

moje osobno misljenje je da je bregasta (1400kn + federi 190kn-treba posebno naruciti iz st jer ih nema kod nas ) bacen novac. kada se pogleda ULOZENE PARE-DOBIVENE PERFORMANSE.

osjeti se to..ali jeli vrijedno 1500kn..moje misljenje da nije.

Slusaj pajdo!
Ne bi te tija vridjat ali takvo objasnjenje vrtnje je za pocetnike.
Nema tu okretaj vise okretaj nize, svako povecanje vrtnje sustava kakv je mehanizam za pretvorbu translacije u rotaciju izaziva udare u eksztremima odnosno djelovanje vec recene inercije prvog reda!
Ta inercija se eliminira ili jos jednim cilindrom ili kontrabalsnom osovinom, e sad postoje jos drugog i treceg reda, koje se djelomicno eliminiraju sa tri takve osovine ili 4 cilindra motorom.
Ukoliko je povecana masa klipa ili klipnjace a nije adekvatno povecana masa radilice motor u donjem ekstremu ima jace udare na temelji i centralni lezaj a ukoliko je klip laksi ima problema sa gornjim ekstremom sta je puno povoljnije jer ne postoji opterecenje pod ekspanzijom!

I za ostatak ekipe ta bregasta je totalno falivena, prizvod koji ne vridi pola para, ima prevelik kut preklopa, oko 20 stupnjeva vise nego na onoj od VX-a sta je nemoguce pokrpat i sa exupom a pogotovo ne bez njega, zato san pita da li postoji neki ispuh koji nudi malossi
Visa je za 05.mm i ima duznu spustnu stranu sta je ajde koliko toliko uredno napravljeno!
Kit je jako, jako neozbiljan i nepotpun, jedino ako ne spada u neku osnovnu klasu ali tada bi ja bez bregaste!
Drugi put cu vam napisat opsire jer sam se debelo susreta sa njim!
 
hrvatin said:
Kit je jako, jako neozbiljan i nepotpun
Izvini a reci mi šta je za tebe ozbiljan i potpun 4T kit (termo grupa) koji se uvijek sastoji samo od klipa i cilindra. Prelivnih kanala nema, znači cilindar je isti kao i tvornički, samo širi, a klip je od drugog materijala i lakši je od tvorničkog, a zna se koliko lakši klip znači...

I Malossi ne proizvodi ispuhe za 4T motore ispod 460 cc
 
postoje oprugari koji ti mogu napraviti opruge ventila bez po muke, pa ih se naruči(naravno prema potrebnoj sili)
a ako su samo povečali preklop i produljili ispuh uz neznatne promjene usisa onda su stvarno posrali sve
 
Nike said:
hrvatin said:
Kit je jako, jako neozbiljan i nepotpun
Izvini a reci mi šta je za tebe ozbiljan i potpun 4T kit (termo grupa) koji se uvijek sastoji samo od klipa i cilindra. Prelivnih kanala nema, znači cilindar je isti kao i tvornički, samo širi, a klip je od drugog materijala i lakši je od tvorničkog, a zna se koliko lakši klip znači...

I Malossi ne proizvodi ispuhe za 4T motore ispod 460 cc

Nisu tu samo opruge u pitanju, postoje i ventili, sicevi ventila, vodilice, obrada tlacne komore u predjelu glave...itd
Ma sve sta van ja ocu rec je to da malossi jos nije dorasta 4t :mrgreen: , zato san njega na drugoj temi i pita je li postoji koji novi kit u planu za skoru prizvodnju jer ovakav kit napravi malo dite, probuza postojeci cilindar, uzme klip od ZXR 900, narpavi redukcije za bolcen i sve skupa ga kosta 1000 kn a onaj klip je i jaci u predjelu plasta i stvara manji otpor trenja i prsteniovi mu vise traju...
I to je jos jedna zamjerka, prstenovi na kitu su ko od plastike, ja kad san slaga mootor potrosija san prstenove dok san ga ustela... :D ...a pazija san i na razradu, i na hladnu...sad da ne drzin propovidi...ne slagan od jucer motore...
 
Hrvatine mislim da si malo preozbiljno prišao forumu, kako sa tehničkim podacima koje večinska publika na forumu ne razumije tako i sa tvrdnjama koje podrivaju ozbiljnost jedne firme sa renomeom.
Ne rade tamo Stipe i Mate i šire cilindre turpijom, već rade ljudi kojima je to ljubav i posao, i čisto da znate većina podataka koje dobivaju djele se među firmama koje se bave tuningom, tako da večina proizvoda koje kupujete pod brandom Polini, Malossi, Top performance, Proma, ..... u stvari koriste potpuno istu tehnologiju izrade(isti pogoni).
Ti ovdje optužuješ i sudiš o kvaliteti proizvoda kojem na kutiji piše; "Samo za natjecateljsku upotrebu" i koji je jedini na tužištu.
Mislim da to sve govori i da bi trebali bit u najmanju ruku zahvalni što vam se išta uopće nudi da možete personificirat svoj skuter.
Ja ne podižem Shacal u nebesa ali sam jako, jako zahvalan što je ponudio svoj proizvod u trenutku kad to nitko nije imao.
Ti budi jak, hvala bogu imaš diljem Europe primjere za to, pa registriraj svoju djelatnost i ugrađuj klipove od ZXR-a, a ja ti želim uspjeh u tome.

Da razjasnimo još terminologiju tuninga;
- kit; cjelokupni sustav za pojačanje agregata
- termo grupa; cilindar, klip, glava
- zupčasti prenos; produženi ili sa smanjenim trenjem
- sistem rasplinjača; usisna grana, rasplinjač, dizne, igle, šiberi, filteri
- centralna jedinica; elektronika
- torque driver; "peglač" okretnog momenta, strmija remenica
- variomat; ali strmiji, veći, suhi
- ventili
- opruge ventila
- bregasta
- kvačilo; regulacija tvrdoče
- ispuh; samo za + 460 ccm.
- ulje; postoji i specijalno Malossi ulje primjereno termo grupi
 
joke said:
Hrvatine mislim da si malo preozbiljno prišao forumu, kako sa tehničkim podacima koje večinska publika na forumu ne razumije tako i sa tvrdnjama koje podrivaju ozbiljnost jedne firme sa renomeom.
Ne rade tamo Stipe i Mate i šire cilindre turpijom, već rade ljudi kojima je to ljubav i posao, i čisto da znate većina podataka koje dobivaju djele se među firmama koje se bave tuningom, tako da večina proizvoda koje kupujete pod brandom Polini, Malossi, Top performance, Proma, ..... u stvari koriste potpuno istu tehnologiju izrade(isti pogoni).
Ti ovdje optužuješ i sudiš o kvaliteti proizvoda kojem na kutiji piše; "Samo za natjecateljsku upotrebu" i koji je jedini na tužištu.
Mislim da to sve govori i da bi trebali bit u najmanju ruku zahvalni što vam se išta uopće nudi da možete personificirat svoj skuter.
Ja ne podižem Shacal u nebesa ali sam jako, jako zahvalan što je ponudio svoj proizvod u trenutku kad to nitko nije imao.
Ti budi jak, hvala bogu imaš diljem Europe primjere za to, pa registriraj svoju djelatnost i ugrađuj klipove od ZXR-a, a ja ti želim uspjeh u tome.

Da razjasnimo još terminologiju tuninga;
- kit; cjelokupni sustav za pojačanje agregata
- termo grupa; cilindar, klip, glava
- zupčasti prenos; produženi ili sa smanjenim trenjem
- sistem rasplinjača; usisna grana, rasplinjač, dizne, igle, šiberi, filteri
- centralna jedinica; elektronika
- torque driver; "peglač" okretnog momenta, strmija remenica
- variomat; ali strmiji, veći, suhi
- ventili
- opruge ventila
- bregasta
- kvačilo; regulacija tvrdoče
- ispuh; samo za + 460 ccm.
- ulje; postoji i specijalno Malossi ulje primjereno termo grupi

Istina joke citas me ko pricu prisa san ozbiljno, do jaja sta se kaze, ali ne vidin u tome nista lose, dapace, reka san davno i opet cu kome nije jasno bilo sta od onog sta prican nek pita i ako Bog da vrimena (a za to se uvik najde) sve cemo objasnit, nacrtat ako triba!
Zasto san ti ono gori podeblja, zato sta mi nije jasno da li taj kit koji je kako pise za netjecateljsku upotrabu doista samo 1.5 ks jaci od srijskog?
To mi onako zvuci dosta povrsno ako je!
Nadalje, sta se tice moje ideje o klipu od ZXR-a, ja san ubiti taj projekt razvija od samog pocetka do kraja, imam napravljen kompletan elaborat, sa svim specijalama, sve cjene po kojima moggu nac djelove i svo vrime koje mi triba da ga sprovedem u djelo!
Inace radi se o klipu od Z 1000 77.2 mm, ventilima od Z 1000 (ako se dobro sican usis 29 mm ispuh 25mm), vodilicama od istog motora, razracuna sam razvod, projektora bergastu osovinu sa prikladnim kutom preklopa, faz-lanac i vodilice su predvidjeni (triba ga kratit) od YZ250F, natezac lanca, napravljen razvod zupcanika za bregastu sa mogucnosti pomaka, prijenos pumpe povecan za 24 %, predvidjen hladnjak ulja, karburator od FZR-a 1000, auspuh sam vec napravio sa ex-up ventilom, elektronika od Nsr-a 125, pumpa vode na struju bez termostata sa termometrom za isklucivanje i ukljucivanje rada...i tako dalje!
Sad bi me neko pita pa zasto to odajen, pa mugo rec sve detalje, opet ce to malo njih moc sprovest u praksu, svi djelovi i strojna obrada kostali bi me oko 6000 kn, s tim da ce motor sigurno imat koju "djeciju bolest" pa san uzeja u obzir da ce mi tribat jos neki 6000 kn da to kompletiran i uklonim evetualne mane nakon stavljanja u rad!
Evo sad radin svaki dan i sparan za to, dobio sam od jednog zaljubljenika u motore tu u ZG garazu i iza Nove pocimnjem sa tim projektom, ja ocekujem izmedju 30 i 35 ks na radili pa cemo vidit!
Inac postoji cili program prerade prijenosa i ovjesa a o tome cemo jednom drugom prilikom!
Eto bude li bilo srice i volje, mozda kad bi se skupilo par ljudi koji imaju znanje, administrativnu podrsku i nesto novca za pokrenit biznis, mozda bi se stvarno dalo potuc malossi sa jednim hrvatskim proizvodom!
 
Izraz "samo za natjecateljsku upotrebu" koriste svi prodavači djelova za tunning jer se time štite od garancije(priznaju je, ali nemaju adekvatan sistem provjere istinitosti), a pogotovo od državnih zakona koji propisuju da svako vozilo sa izmjenjenim djelom mora za ić na cestu proć homologaciju.
Što se tiće snage termo grupe 210, najlakše bi bilo snagu izmjeriti na probnom stolu prije i poslije, ali bez dodatnih komponenti kita(rasplinjač, prenos, ...) to nebi bilo efektno. Moje mišljenje je da su več i tvornički Piaggiovi agregati dovedeni blizu maximuma iskoristivosti tako da je Malossiu ostavljeno malo mjesta za dodatno poboljšanje. O kvaliteti Piaggiovih agregata najbolje govori i njihova ugradnja u brojne duge marke skutera. Ne treba zaboraviti da je 2T Piaggio agregat od 180 ccm. u Malossi pojačanju imao 5 ccm. manje od originala, ali puno veču kompresiju, što je također čudno kao i "samo 1,5 ks viiše(ali to treba izmjeriti, službene podatke o snazi Malossi ne daje)
Toliko od mene.
Biti ću duže vrijeme odsutan pa vas sve pozdravljam

p.s. hrvatin puno sreće s tvojim projektom i redovito nas izvještavaj o napredovanju istog