Michelin Pilot Power - proklizava?

Fanatic

New member
Prosle godine ugradio sam gore navedenu gumu i odusevila me svojim performansama  :misli: :mrgreen:
Znaci sve 5, drzi se ko luda i na mokrom i na suhom, daje osjecaj povjerenja ono 100 % itd itd....

Napravio sam sa njima oko 3000 km prosle godine i motor na zimski san spremio....

Ove godine je guma katastrofa  :shock: :shock: :shock: :shock:
Gume proklizavaju u blagom nagibu, kod kocenja, kod ubrzavanja.... mislim strasno....

Ima li tko slicna iskustva? smeta li gumi stajanje preko zime ili nesto slicno? ....

I nije to samo kod mene, prijatelj je kupio istovrmeno iste gume kao i ja, i tu smo negdje sa kilometrazom i njemu ista stvar (yamaha r6 )

.... zbunj
 
jel pritisak u gumama kak treba?koliko si napravio kilometara nakon zime?
 
možda pomogne dooobro zagrijavanje gume i brušenje iste po nekom grubljem asfaltu, probaj nać tek asfaltiranu cestu i oderi je  (y)
ako ne pomogne, mijenjaj je nakon što je zapališ na nekom susretu  :mrgreen:
 
Razlika moze biti zbog:

-drugacija podloga po kojoj se vozi
-krivi tlak
-temperatura guma, ali i ceste
-feeling vozaca koji se moze promijeniti nakon nevozenja od par mjeseci
-neke gume bitno izgube svojstvo i prije nego se fizicki potrose. Neke manje, neke vise, ali rijetko koja drzi pred kraj kao i kad je bila nova
-razno  :mrgreen:


Michelin PP nisu gume na koje se ljudi zale pa je situacija dosta zanimljiva
 
MALI BERO said:
jel pritisak u gumama kak treba?koliko si napravio kilometara nakon zime?
To cu sutra provjeriti za pritisak, ali bas da je tolko losa radi pritiska neznam..
Nakon zime cca 500 (samo) ....


legajuana said:
možda pomogne dooobro zagrijavanje gume i brušenje iste po nekom grubljem asfaltu, probaj nać tek asfaltiranu cestu i oderi je  (y)
ako ne pomogne, mijenjaj je nakon što je zapališ na nekom susretu   :mrgreen:

yep i to mi je palo na pamet, to cemo isto sutra  :mrgreen:

 
baš me zanima,nek se javi zapruđanec,njemu smo prije Umaga stavili prednju PP sa cca 6000km i DOT 07,guma nije vožena ove godine
 
3alfa3 said:
Razlika moze biti zbog:

-drugacija podloga po kojoj se vozi
-krivi tlak
-temperatura guma, ali i ceste
-feeling vozaca koji se moze promijeniti nakon nevozenja od par mjeseci
-neke gume bitno izgube svojstvo i prije nego se fizicki potrose. Neke manje, neke vise, ali rijetko koja drzi pred kraj kao i kad je bila nova
-razno  :mrgreen:


Michelin PP nisu gume na koje se ljudi zale pa je situacija dosta zanimljiva

yep, to je bio i razlog zasto sam ih i uzeo uopce....tako da netreba odmah gumu krivit niti je ne krivim, mozda je do vozaca  :mrgreen:
 
Kad si stavio novu gumu lani? Ako je to bilo na ljeto, velika ti je razlika u držanju ceste na +35 i na +18 stupnjeva. Ja imam zadnju PP koju sam lani stavio i prednju koju sam namontirao prije dva tjedna. Isto kao kod tebe sad mi osjetno više proklizava ali mislim da će se to popravit sa višim temperaturama.
 
Fanatic said:
To cu sutra provjeriti za pritisak, ali bas da je tolko losa radi pritiska neznam..

Pazi ovo:

napumpam gumu (potpuno hladnu) na 2.9 bara kad je u garazi 16C. Ne diram motor 1 dan, ali u medjuvremenu u garazi temperatura naraste na 20-21C, a tlak u gumi 2.94 bara.
A sad zamisli razliku ovisno o temperaturi gume u voznji koja moze biti blaga, srednja, zestoka...
 
po meni odlicna guma,imam je na motoru vec 11-12 tisuca km,a kad pocme proklizavat,samo odem do vulkanizera,namjestim pritisak i nema vise klizanja....btw pritisak provjeri kod nekog vulkanizera jer imaju tocnije,bazdarene manometre za razliku od onih na benziskim stanicama koji su ko zna kad provjeravani.
 
caras said:
pritisak provjeri kod nekog vulkanizera jer imaju tocnije,bazdarene manometre za razliku od onih na benziskim stanicama koji su ko zna kad provjeravani.

Dobar je i onaj digitalni djepni za smijesne novce, samo ga prekontroliras 2-3 puta godinsnje kod nekoga kome vjerujes vise  :D
 
Fanatic said:
To cu sutra provjeriti za pritisak, ali bas da je tolko losa radi pritiska neznam..
Meni razlika od 0.3 bara (2.4 naspram 2.7) TOTALNO promjeni ponašanje i osjećaj u vožnji...
 
Fanatic said:
Prosle godine ugradio sam gore navedenu gumu i odusevila me svojim performansama  :misli: :mrgreen:
Znaci sve 5, drzi se ko luda i na mokrom i na suhom, daje osjecaj povjerenja ono 100 % itd itd....

Napravio sam sa njima oko 3000 km prosle godine i motor na zimski san spremio....

Ove godine je guma katastrofa  :shock: :shock: :shock: :shock:
Gume proklizavaju u blagom nagibu, kod kocenja, kod ubrzavanja.... mislim strasno....

Ima li tko slicna iskustva? smeta li gumi stajanje preko zime ili nesto slicno? ....

I nije to samo kod mene, prijatelj je kupio istovrmeno iste gume kao i ja, i tu smo negdje sa kilometrazom i njemu ista stvar (yamaha r6 )

.... zbunj

Ja ih imam na motoru nekih 1500 km i koliko sam skužio guma se možda malo sporije grije pogotovo na nedovoljno zagrianom asfaltu,tako mi je i samom nekoliko puta znala proklizit ali kad se dobro zagrije drži super. Mislim da ju trebaš probat malo bolje zagrijat po mogučnosti na nekom grubljem asfaltu i sigurno če doći na svoje. :misli:
 
moover said:
Meni razlika od 0.3 bara (2.4 naspram 2.7) TOTALNO promjeni ponašanje i osjećaj u vožnji...
I kod mene je bila velika razlika u vožnji kad sam malo ispustio gume.imao sam osječaj kao da se vozim na praznoj gumi. :(
 
apsolutno nikad ne kontroliram pritisak u gumama (ako mi izgleda prazna ju napumpam na bengi, iako mi se to još nikada nije desilo :LOL: )
ne kužim zakaj se stvaraju tolke fame oko toga po cestovnoj vožnji :misli:
npr, trenutno imam race gumu i vulkanizer mi je preporučio čim manji pritisak (mislim da je napumpao 1,6) kako bi se lakše zgrijala i ja to ne mislim mijenjati
on zna kak se ja vozim, zna moj motor, a ja se neću praviti pametan jer mi se motor odlično ponaša
 
MOONSHIELD said:
apsolutno nikad ne kontroliram pritisak u gumama (ako mi izgleda prazna ju napumpam na bengi, iako mi se to još nikada nije desilo :LOL: )
ne kužim zakaj se stvaraju tolke fame oko toga po cestovnoj vožnji :misli:
npr, trenutno imam race gumu i vulkanizer mi je preporučio čim manji pritisak (mislim da je napumpao 1,6) kako bi se lakše zgrijala i ja to ne mislim mijenjati
on zna kak se ja vozim, zna moj motor, a ja se neću praviti pametan jer mi se motor odlično ponaša
(y) (y) (y) (y) :mrgreen:
 
MOONSHIELD said:
apsolutno nikad ne kontroliram pritisak u gumama (ako mi izgleda prazna ju napumpam na bengi, iako mi se to još nikada nije desilo :LOL: )
ne kužim zakaj se stvaraju tolke fame oko toga po cestovnoj vožnji :misli:
npr, trenutno imam race gumu i vulkanizer mi je preporučio čim manji pritisak (mislim da je napumpao 1,6) kako bi se lakše zgrijala i ja to ne mislim mijenjati
on zna kak se ja vozim, zna moj motor, a ja se neću praviti pametan jer mi se motor odlično ponaša
od sada cu i ja ovako  :mrgreen:
 
MALI BERO said:
baš me zanima,nek se javi zapruđanec,njemu smo prije Umaga stavili prednju PP sa cca 6000km i DOT 07,guma nije vožena ove godine

Zadovoljan je kaze da je sve ok do Umaga i po mokrom natrg isto tak negdje je bila slinava cesta al nije bilo problema (y)
 
hrle said:
Zadovoljan je kaze da je sve ok do Umaga i po mokrom natrg isto tak negdje je bila slinava cesta al nije bilo problema (y)

kak se on vozi nebi imal problema ni s kuhanom bukovinom na felgama  :jesus: :jesus:
 
sid said:
kak se on vozi nebi imal problema ni s kuhanom bukovinom na felgama  :jesus: :jesus:

meni je pričao u Umagu da je letio i zalijegao ko lud (y)