Michelin Pilot Power - proklizava?

imao do sada na motoru 4 seta...odlicna guma....puno bolja na mokrome od recimo...bt 016.....guma je ..mozemo reci najpotpunija svojoj klasi....jedina zamjerka je sto preko bijelih crta jednostavno.....leti... :mrgreen:
Kad bude para bilo...definitivno se vracam na tu kombinaciju.... (y)

Btw....obavezno kontroliraj pritisak...pogotovo nakon duzeg stajanja i nekoristenja motora.....To je radnja koju bi svatko trebao obavljati DNEVNO...dakle prije svake voznje...a ne jednom godisnje.... :shock: :shock: :shock: :shock:
 
tutankamon said:
meni je pričao u Umagu da je letio i zalijegao ko lud (y)

subjektivan dojam  :LOL: :LOL: :LOL:
 
bmw m 5 said:
imao do sada na motoru 4 seta...odlicna guma....puno bolja na mokrome od recimo...bt 016.....guma je ..mozemo reci najpotpunija svojoj klasi....jedina zamjerka je sto preko bijelih crta jednostavno.....leti... :mrgreen:
Kad bude para bilo...definitivno se vracam na tu kombinaciju.... (y)

Btw....obavezno kontroliraj pritisak...pogotovo nakon duzeg stajanja i nekoristenja motora.....To je radnja koju bi svatko trebao obavljati DNEVNO...dakle prije svake voznje...a ne jednom godisnje.... :shock: :shock: :shock: :shock:

i Pilot road 2 CT isto pati od na crte i zebre  :shock:
 
bmw m 5 said:
imao do sada na motoru 4 seta...odlicna guma....puno bolja na mokrome od recimo...bt 016.....guma je ..mozemo reci najpotpunija svojoj klasi....jedina zamjerka je sto preko bijelih crta jednostavno.....leti... :mrgreen:
Kad bude para bilo...definitivno se vracam na tu kombinaciju.... (y)

Btw....obavezno kontroliraj pritisak...pogotovo nakon duzeg stajanja i nekoristenja motora.....To je radnja koju bi svatko trebao obavljati DNEVNO...dakle prije svake voznje...a ne jednom godisnje.... :shock: :shock: :shock: :shock:
sorry...nisam mogla odoljeti....ali otkud tebi ta info :LOL: :LOL: :LOL:
sid said:
i Pilot road 2 CT isto pati od na crte i zebre  :shock:
to je točno :?
 
taj pilot power nakon određene kilometraže drastično gubi svojstva, imao sam ga i točno se tako ponašala guma, do jedno 3-4 tisuće super i onda svakim kilometrom sve gore...
 
ja sam čisto zaboravio da napred i ja imam PP, isto kupio rabljenu prošle godine (za 200 kuna), nemam pojma kolko km i koji dot, ali novija od 2008. nije sigurno, a km s mojima sada valjda ima i prek 10 tisuća, ali drži odlično, iako ću je mijenjati uskoro jer je po sredini pri kraju, a treba i na tehnički
frend ima na hornetu original ugradnja, od 2007., još su solidne iako imaju prek 10000..
 
MALI BERO said:
baš me zanima,nek se javi zapruđanec,njemu smo prije Umaga stavili prednju PP sa cca 6000km i DOT 07,guma nije vožena ove godine
ko bomba  (y)

vise sam imal pouzdanja u prednju (Michelin PP) nego u zadnju (Dunlop) (y)

opcenito mi je cudno to sa njegovim gumama, da su pustale, gubile grip, jer su moja iskustva s PP odlicna, jako brzo zagrijavanjue, odlican grip, po mokrom savrsene  :misli:
 
ajd da se ukljucim imam na fz6s gore pp2ct gume presle 8tk i prednja bude jos najmanje 5 zadnja jos mozda 2tkm..uglavnom motor je bil vozen autocestom na 200 i to dobra 3 sata uz stajanje za benz, plus staza marof 2X i guma drzi iako moram reci da na bijelim crtama sad vec klizi prije je i tu dobro drzala i trenutno zadnja nova vec ceka u garazi! gumi nije potrebno zagrijavanja koliko je bilo potrebo bidgestoneu...ja zamjeru na njih nemam ali se drasticno pozna kad je prva guma ispod 2.3 tad motor siri putanju na zavoju kad se digne na 2.5 prednja na cesti je sve ok. iako mislim da je sve ovisno koji motor je a i stil voznje ja ga u prvoj nikad ne otvaram ful vec tam negdje u 2 od 50 na dalje pa to puno pridonosi malo potrosnji gume...evo ako kome pomaze ja ostajem i dalje na pp2ct!
 
Incredible said:
taj pilot power nakon određene kilometraže drastično gubi svojstva, imao sam ga i točno se tako ponašala guma, do jedno 3-4 tisuće super i onda svakim kilometrom sve gore...
Vidiš, ja sam 2 seta promijenio i ništa slično nisam doživio.  :misli:
 
fazer7 said:
ajd da se ukljucim imam na fz6s gore pp2ct gume presle 8tk i prednja bude jos najmanje 5 zadnja jos mozda 2tkm..uglavnom motor je bil vozen autocestom na 200 i to dobra 3 sata uz stajanje za benz, plus staza marof 2X i guma drzi iako moram reci da na bijelim crtama sad vec klizi prije je i tu dobro drzala i trenutno zadnja nova vec ceka u garazi! gumi nije potrebno zagrijavanja koliko je bilo potrebo bidgestoneu...ja zamjeru na njih nemam ali se drasticno pozna kad je prva guma ispod 2.3 tad motor siri putanju na zavoju kad se digne na 2.5 prednja na cesti je sve ok. iako mislim da je sve ovisno koji motor je a i stil voznje ja ga u prvoj nikad ne otvaram ful vec tam negdje u 2 od 50 na dalje pa to puno pridonosi malo potrosnji gume...evo ako kome pomaze ja ostajem i dalje na pp2ct!
po HR bijelim crtama sve gume pustaju  :wink:

i napomena, ja sam prical o PP, ne o pp2ct
 
Hrvoje said:
Vidiš, ja sam 2 seta promijenio i ništa slično nisam doživio.  :misli:
meni su bile super te gume al taj veliki pad me neugodno iznenadio, to nisam doživio ni na jednoj gumi ni prije ni kasnije :neznam:
 
Incredible said:
taj pilot power nakon određene kilometraže drastično gubi svojstva, imao sam ga i točno se tako ponašala guma, do jedno 3-4 tisuće super i onda svakim kilometrom sve gore...
bas suprotno....ta michelin drzi isto...od prvog kilometra....pa do trenutka kad izvire konci.....Meni je drzala bezprijekorno svih 5000 km...i mislim da je ta kilometraza gornja granica za svaki r motor novije generacije....voznja iznad te klilometraze postaje lutrija.....sa svakom hypersportskom gumom..... :wink:
 
bmw m 5 said:
bas suprotno....ta michelin drzi isto...od prvog kilometra....pa do trenutka kad izvire konci.....Meni je drzala bezprijekorno svih 5000 km...i mislim da je ta kilometraza gornja granica za svaki r motor novije generacije....voznja iznad te klilometraze postaje lutrija.....sa svakom hypersportskom gumom..... :wink:
bas tak  :wink: jedino sam skuzil da se pojedinci zale na PP2CT  :misli:
 
bmw m 5 said:
bas suprotno....ta michelin drzi isto...od prvog kilometra....pa do trenutka kad izvire konci.....Meni je drzala bezprijekorno svih 5000 km...i mislim da je ta kilometraza gornja granica za svaki r motor novije generacije....voznja iznad te klilometraze postaje lutrija.....sa svakom hypersportskom gumom..... :wink:
ha gle, tebi je suprotno meni je tak i kaj bumo sad...
 
bmw m 5 said:
bas suprotno....ta michelin drzi isto...od prvog kilometra....pa do trenutka kad izvire konci.....Meni je drzala bezprijekorno svih 5000 km...i mislim da je ta kilometraza gornja granica za svaki r motor novije generacije....voznja iznad te klilometraze postaje lutrija.....sa svakom hypersportskom gumom..... :wink:
veliš i sam da drži do kraja dok konci ne izvire van
ako tebi na 5000 km vise van konci onda ili ju pališ ili ti proklizava konstantno..
kontradiktorno malo
 
Zapru said:
bas tak  :wink: jedino sam skuzil da se pojedinci zale na PP2CT  :misli:
istina.....obicna PP je za divno cudo prihvatljivija od PP2CT Mislim da je jos uvijek najbolji izbor za svakodnevnu upotrebu....kao i za one koji su zahtijevniji vozaci....Treba vidjeti ovu novu"one" seriju....koja slovi za najlaksu gumu na trzistu...... 8)
 
bmw m 5 said:
istina.....obicna PP je za divno cudo prihvatljivija od PP2CT Mislim da je jos uvijek najbolji izbor za svakodnevnu upotrebu....kao i za one koji su zahtijevniji vozaci....Treba vidjeti ovu novu"one" seriju....koja slovi za najlaksu gumu na trzistu...... 8)
frend ju je imal, i veli da drzi ko cianofix samo da je koma sto se tice potrosnje (po ravnom ju nije vozio vise od 130, peglao ju je samo po zavojima, ...) a skinuo ju je nakon cca 3.500 km  :shock:
 
MOONSHIELD said:
veliš i sam da drži do kraja dok konci ne izvire van
ako tebi na 5000 km vise van konci onda ili ju pališ ili ti proklizava konstantno..
kontradiktorno malo
...cuj...motor od 225 kila....v2 koncepcija....134 ks....jednostavno se potrosi....kako rubovi...tako i sredina(ona posebno)....Nikad mi na tom motoru nisu gume trajale vise od 5000 tkm....(govorim o michelin PP)....bridgestone bt 016 trajale su jedva 4000 tkm....Neznam sta da ti kazem...trose se nenormalno....koliko god ti oprezan bio.....i pazio ih... :?
 
Incredible said:
taj pilot power nakon određene kilometraže drastično gubi svojstva, imao sam ga i točno se tako ponašala guma, do jedno 3-4 tisuće super i onda svakim kilometrom sve gore...

onda odes na grobnik poderes rubove do kraja i stavis novi set. :wink: