mijenjač

flugo

New member
mozda sam fulao dio foruma al sredit ce to moderatori
Naime pukla mi je osovina na koju dolazi pogonski lancanik,znaci na izlazu iz getribe.
nasao sam polovnu getribu za nekih 150€ pa me zanima dal je to ok cijena,naravno ako je getriba u ok stanju.
i dal imam potrebu mijenjat cijelu getribu ili bi bilo moguce promjenit samo tu pogonsku osovinu.
Pretpostavljm da bi,koliko se ja kuzim u tehniku ali mi je preporuceno zamijenit komplet getribu..
hvala (y)
 
Getriba od čega? ( auta, tranvaja, barke?) . Po profilu voziš ''svašta''.    :mrgreen:   
Ma koji motor?
 
To te ja pitam.
Možeš mjenjat samo osovinu ali svejedno moraš raskapat sve. Ako to nisi prije radio, zajebano je, potraži pomoć, da se ne na čudu sa hrpom puzli.
 
pa mislim da necu sam ici u popravak toga.ionako sam mislio masinu dat generalno sredit.
sve mi se cini da cu uzet komplet getribu sa zupcanicima i bok.
ne cini mi se nesto prenapuhana cijena  :misli:
 
promijeni cijelu getribu...sa zupcanicima...vec kada dobijas cijelu....nebi bilo lose promijeniti i vilice....kada je vec sve vani..da nebi poslije izbacivao iz brzine....i zasto je to puklo ??? To se bas ne desava cesto...netko je vjerojatno pokusavao dizati na zadnji... a sam po sebi supertenere je poprilicno tezak.... :mrgreen:. Nikad se nezna ako je jos nesto dobilo po repu kad je to puklo.... :misli:
 
pa nije bacalo iz brzine do sada a zakaj je puklo.nemam pojma,mozda je neko stvarno vjezbao malooo na zadnji :mrgreen: :misli:..
prednji lancanik je bio ZAVAREN na osovinu :shock:
 
flugo said:
pa nije bacalo iz brzine do sada a zakaj je puklo.nemam pojma,mozda je neko stvarno vjezbao malooo na zadnji :mrgreen: :misli:..
prednji lancanik je bio ZAVAREN na osovinu :shock:
Taj koji je vario zupćanik na osovinu je KONJ koji je tim varenjem promjenio strukturu materijala u osovini te je samim time došlo do pucanja,još ako je lanac bio malo prenategnut,nemamo šta prićati.
 
A konj il ne jeb..ga,
sad cu puknut novu getribu i slozit to kak se spada pa sam miran.
a ljubi svasta rade i zajebavaju se sa svojim glavama u ovom slucaju sa mojom.pa nije to bas zajebancija,zamisli da ti to pukne pri vecoj brzini,namota lanac zablokira kotac i kaj onda?
nahebes zbog 150€..

 
flugo said:
A konj il ne jeb..ga,
sad cu puknut novu getribu i slozit to kak se spada pa sam miran.
a ljubi svasta rade i zajebavaju se sa svojim glavama u ovom slucaju sa mojom.pa nije to bas zajebancija,zamisli da ti to pukne pri vecoj brzini,namota lanac zablokira kotac i kaj onda?
nahebes zbog 150€..
Toćno tako prijatelju,to bi bilo ljes!
 
Možeš promjenit samo osovinu .Ako ti je pukla prije semeringa ,onda nema problema.Čak i ako ti je pukla unutar semeringa,vjerovatno je pukla prije ležaja i isto nebi trebalo bit problema.Ja sam mjenjao ležajeve na toj osovini jer se jedan onaj vanjski kao malo čuo ,i pošto je bilo pod garancijom smo sve mjenjali.Moraš otvorit getribu isve rastavit da bi došao do te osovine.
 
odnesi kod majstora nek vidi što triba a što netriba mijenjat jer to nije posao za svakoga  (y)
ako već imaš dvije getribe kompletne uspoređuj i stavljaj dijelove koji su manje oštećeni
 
osovina je pukla poslije semeringa.nesto malo ispod matice kojom se steze lancanik ali nema tu pomoci osim mijenjanja.naravno kod majstora,samo se nadam da me nece oderat ko zeca :misli:
moram koji dan uhvatit vremena pa zvrcnut kojeg,neznam dal da skidam masinu dolje ili da odfuram komplet motor..
 
Furaj cijeli motor, ako nisi siguran da ćeš poslje znat pokapčat sve žice i cijevi.
To sa zavarenim zupčanikom sam već vidio na par motora. Od cimanja se izližu zubi na osovini, pa onda ''majstori'' to sve zavare. Dalje je priča poznata...
Pa eto upozorenja za one koji kupuju starije enduro motore: to bi trebali obavezno pogledati.
 
ma sa tim zicama i crijevima se hebem vec par dana,obiljezavam i slikam tak da nece bit problema oko toga valjda..  :misli:
ionako ga je vec pola rastavljeno tako da ga mogu komplet renovirat..farbanje rame...itd itd.. (y)
kad uhvatim vremena stavit cu koju sliku gore da vidite kako napreduje posao.
bas sam se jucer sjetio izjave tu nekog sa foruma:eek:bozavam serafat po motoru,jos kad bi znao kaj radim bilo bi puno zanimljivije :mrgreen: :mrgreen:
 
flugo said:
ma sa tim zicama i crijevima se hebem vec par dana,obiljezavam i slikam tak da nece bit problema oko toga valjda..  :misli:
ionako ga je vec pola rastavljeno tako da ga mogu komplet renovirat..farbanje rame...itd itd.. (y)
kad uhvatim vremena stavit cu koju sliku gore da vidite kako napreduje posao.
bas sam se jucer sjetio izjave tu nekog sa foruma:eek:bozavam serafat po motoru,jos kad bi znao kaj radim bilo bi puno zanimljivije :mrgreen: :mrgreen:
Samo ti to skini sam. Majstori uzimaju i po 1000 kuna samo za skidanje mašine  :palacdolje:
 
ko je taj koji uzima 1000 kn SAMO za skidanje masine.?? Ja uzimam toliko za SKIDANJE i KOMPLET otvaranje sa popravcima......i montazom....Lipi moj...malo si pretjerao.... :x
 
bmw m 5 said:
ko je taj koji uzima 1000 kn SAMO za skidanje masine.?? Ja uzimam toliko za SKIDANJE i KOMPLET otvaranje sa popravcima......i montazom....Lipi moj...malo si pretjerao.... :x
Zato jer radiš u FUŠU, ja uzimam i manje  (y) (y) ! pitaj malo po servisima, skidanje,popravak,montaža - 2000 kuna na više  :mrgreen:
 
huh..bome ako toliko deru za skidanje masine,skidam sam :jesus:.
a eto ako ima i tu na forumu,a ne sumljam da ima,neki dobar majstor nek mi se javi pa da ugovorimo neki poslic oko reparacije masine
 
Nije baš direktno vezano za temu, al ovo je najbliža tema onomu šta me zanima koju sam našo.

Znači, kad motor stoji na štenderu i u leru je, daš malo gasa i kolo se zavrti, zavrti se "ljeno" al se zavrti, zašto je to tako? :misli:

Meni je jedino logično objašnjenje da se zbog strujanja ulja u getribi okretaji prenose dalje na zupčanike koji dalje zavrte kolo, zato se to ne događa kad kolo nije slobodno. Dal sam u pravu?