Prosli put smo imali jedno izljetanje, sad dva pada, bez posljedica. Nisu to brzine, a i trava je blizu. Al naviknes se. Patike se malo poderu sa strane . A zapinje obuca i na velikim motorima...
Ako nekog interesira, od nekih preinaka mogu nabrojiti:
1. Sve tvornicke srafe treba propisno prisrafati, staviti kvalitetne srafe i podlozne plocice
2. zavarene limove koji drze kocnice poravnati-pripasati ( na svima su cudno svinuti pa se bas ne moze postelati )
3. lanac otpustiti ( na svima je zadnji lancanik malo u exscentru pa to napinje i otpusta lanac kad se kotac vrti )
4. na prednjoj osovini, izmedju lagera hoce biti prekratka cijev, pa kad se dobro zategne podosta blokira lagere
5. skinuti oklope i poodrezati ( na nekim modelima odsrafati ) granicnike volana ( nema dosta "ajnšlaga" )
6. njezno povecanje ispuha ( za naprednije ) na motoru je cetvrtasti ispuh, na grani okrugli, pa to treba maximalno pripasati
7. kuplung pakne maximalno olaksati, ( da love sto je moguce kasnije, manje proklizava i bolje ubrzava )
8. mekani ovjes na auspuhu ( auspuh s samo jednom cijevi je brzi )
9. kotace izbalansirati(
10. 100 oktana i neko trkace ulje s dodatkom ricinusa
11. male tajne velikih majstora tunninga :jesus: