mischelin pilot power 2ct

Onda je drugacija smjesa(ima sigurno u sebi vise nylona)...Jebes gumu koja na r motoru traje toliko km :mrgreen:.  Dobra guma se trosi....a to znaci da drzi.. Vjerojatno stave malo losiju smjesu....da bi na kraju motor sa cijenom bio konkurentan. Koliko bi kostao motor kada bi na njemu sve bilo profi ??? :misli:
 
r1 vtc said:
pa da su ove što tvornica ugrađuje možda bolje kvalitete od ovih što se kupuju ovak  :misli:
pa meni se to čini vjerojatnim :misli:
naime drug shonyo koji ima veze sa autoindustrijom kaže da su dijelovi ugrađeni na auto kvalitetniji od ORIGINALNIH rezervnih dijelova, tako da mi nije nevjerojatno da je i takav slučaj sa gumama.
točna kilometraža moje je bila nešto više od 15000km :shock:
 
Hrvoje said:
pa meni se to čini vjerojatnim :misli:
naime drug shonyo koji ima veze sa autoindustrijom kaže da su dijelovi ugrađeni na auto kvalitetniji od ORIGINALNIH rezervnih dijelova, tako da mi nije nevjerojatno da je i takav slučaj sa gumama.
točna kilometraža moje je bila nešto više od 15000km :shock:
tak sam si i ja mislio... (y)
a šta sad imaš opet pp ili  :misli:
 
r1 vtc said:
e a ja neznam koji ja čurac imam na motoru drži dobro a nemoš ju potrošit prešo sam 18000 km i još je donekle dobra sad sam več počeo i slajsat po gradu da se potroši jer mi več neugodno,,,, i opet niš,,,bum ju moro zapalit,,bum ju skinio i dao na promatranje jer ovo neš nevalja...
a šogor koji se vozi s menom pravimo isto kilometara isto se brzo vozimo znači skoro svukud idemo zajedno je skurio več tri nova qvalifajlera,,,  :shock:
i ko tu sad lud???
da napomenem da su gume još original na motoru  :mrgreen:

Ajde ti to lijepo skini sa motora i daj je meni na promatranje jedno dva tjedna (da je ja montiram) pa da ja vidim od cega je (y)
 
Da malo pojasnim. Do prošle godine Michelin je proizvodio Pilot Power u četiri različite specifikacije. Normalna, odnosno komercijalna, predviđena za upotrebu na bilo kojem motoru, te tri različite specifikacije za prvu ugradnju. Jedna od tih je bila i specifikacija za R1. Tu se radi o Pilotu Poweru koji je malo konstrukcijski dorađen da bi idealno odgovarao za određeni motor. Iz tog razloga pojedincima te gume u prvoj ugradnji traju tako dugo. Motor idealno opterećuje gumu, pa se ona samim time manje troši.

190/50 R 17 M/C 73W Pilot Power R TL  normalni PP
190/50 R 17 M/C 73W Pilot Power G R TL  specifikacija R1

Od ove godine se te gume više ne rade u posebnim specifikacijama, nego samo normalne. Razlog leži u tome šta je velika vjerojatnost da kad se takva guma montira na neki drugi model motora, ne vridi ništa, odnosno ponaša se katastrofalno. Počelo se događati da bi puno takvih guma završavalo na krivim motorima, što je davalo negativnu sliku, jel bi se čudno ponašale( slaba povratna informacija, nedostatak gripa itd.), tako da je odlučeno da se više ne rade jer je rizik prevelik.

Za primjer, trenutno imate u ponudi od Bridgestona model BT-015. To je nova guma koja će u budučnosti sigurno zamijeniti BT-14 ali još ne. Trenutno je to prva ugradnja na CBR 1000 06"(FG/RG specifikacija), Kawasaki ZX-10 06"(SJ/RJ), Honda CBR 600 07" i čini mi se Suzuki 07". Ona se može kupiti samo za ove modele i to točno ovog godišta. Za druge modele motora,nije preporučljiva.
 
Hrvoje said:
pa meni se to čini vjerojatnim :misli:
naime drug shonyo koji ima veze sa autoindustrijom kaže da su dijelovi ugrađeni na auto kvalitetniji od ORIGINALNIH rezervnih dijelova, tako da mi nije nevjerojatno da je i takav slučaj sa gumama.
točna kilometraža moje je bila nešto više od 15000km :shock:

Dijelovi koji se tvornicki ugradjuju na automobile su od istog proizvodjaca kao i originalni zamjenjski dijelovi, dakle far na Alfi 146 je Hellin proizvod.
Razlika izmedju originalnog fara koji na sebi ima Alfin znak i kosta o je 2400kn i fara za Alfu 146 proizvedenog u Helli a koji na sebi nema Alfin znak i kostao je 1200kn je u tome da je "original" (sa Alfinim znakom) prosao dodatnu kontrolu.
Zato je kod originalnog dijela manja vjerojatnost lošijih karakteristika.

Osim naravno ako ne kupujes zamjenske upgrade dijelove (napr. diskove ili plocice) koji nemaju znak proizvodjaca ali su svojom kvalitetom i karakteristikama bolji od originalnih dijelova.
 
r1 vtc said:
tak sam si i ja mislio... (y)
a šta sad imaš opet pp ili  :misli:
Opet isto!  :mrgreen:
bimba said:
Da malo pojasnim. Do prošle godine Michelin je proizvodio Pilot Power u četiri različite specifikacije. Normalna, odnosno komercijalna, predviđena za upotrebu na bilo kojem motoru, te tri različite specifikacije za prvu ugradnju. Jedna od tih je bila i specifikacija za R1. Tu se radi o Pilotu Poweru koji je malo konstrukcijski dorađen da bi idealno odgovarao za određeni motor. Iz tog razloga pojedincima te gume u prvoj ugradnji traju tako dugo. Motor idealno opterećuje gumu, pa se ona samim time manje troši.

190/50 R 17 M/C 73W Pilot Power R TL  normalni PP
190/50 R 17 M/C 73W Pilot Power G R TL  specifikacija R1

Od ove godine se te gume više ne rade u posebnim specifikacijama, nego samo normalne. Razlog leži u tome šta je velika vjerojatnost da kad se takva guma montira na neki drugi model motora, ne vridi ništa, odnosno ponaša se katastrofalno. Počelo se događati da bi puno takvih guma završavalo na krivim motorima, što je davalo negativnu sliku, jel bi se čudno ponašale( slaba povratna informacija, nedostatak gripa itd.), tako da je odlučeno da se više ne rade jer je rizik prevelik.

Za primjer, trenutno imate u ponudi od Bridgestona model BT-015. To je nova guma koja će u budučnosti sigurno zamijeniti BT-14 ali još ne. Trenutno je to prva ugradnja na CBR 1000 06"(FG/RG specifikacija), Kawasaki ZX-10 06"(SJ/RJ), Honda CBR 600 07" i čini mi se Suzuki 07". Ona se može kupiti samo za ove modele i to točno ovog godišta. Za druge modele motora,nije preporučljiva.
(y)
E to ja zovem pametan post :naklon:
 
bimba said:
Da malo pojasnim. Do prošle godine Michelin je proizvodio Pilot Power u četiri različite specifikacije. Normalna, odnosno komercijalna, predviđena za upotrebu na bilo kojem motoru, te tri različite specifikacije za prvu ugradnju. Jedna od tih je bila i specifikacija za R1. Tu se radi o Pilotu Poweru koji je malo konstrukcijski dorađen da bi idealno odgovarao za određeni motor. Iz tog razloga pojedincima te gume u prvoj ugradnji traju tako dugo. Motor idealno opterećuje gumu, pa se ona samim time manje troši.

190/50 R 17 M/C 73W Pilot Power R TL  normalni PP
190/50 R 17 M/C 73W Pilot Power G R TL  specifikacija R1

Od ove godine se te gume više ne rade u posebnim specifikacijama, nego samo normalne. Razlog leži u tome šta je velika vjerojatnost da kad se takva guma montira na neki drugi model motora, ne vridi ništa, odnosno ponaša se katastrofalno. Počelo se događati da bi puno takvih guma završavalo na krivim motorima, što je davalo negativnu sliku, jel bi se čudno ponašale( slaba povratna informacija, nedostatak gripa itd.), tako da je odlučeno da se više ne rade jer je rizik prevelik.

Za primjer, trenutno imate u ponudi od Bridgestona model BT-015. To je nova guma koja će u budučnosti sigurno zamijeniti BT-14 ali još ne. Trenutno je to prva ugradnja na CBR 1000 06"(FG/RG specifikacija), Kawasaki ZX-10 06"(SJ/RJ), Honda CBR 600 07" i čini mi se Suzuki 07". Ona se može kupiti samo za ove modele i to točno ovog godišta. Za druge modele motora,nije preporučljiva.
sad gledo na gumi i na zadnjoj mi je oznaka G a na prednjoj C ,,,  (y)
 
ove pilot power sa G oznakom je Cro Endurance Team od Michelina dobivao kao Intermediate gume. Samo sto je BorisZ sa tom gumom po kisi bio sporiji nego sa Slick gumom po kisi :mrgreen:
 
Shokrefumi said:
ove pilot power sa G oznakom je Cro Endurance Team od Michelina dobivao kao Intermediate gume. Samo sto je BorisZ sa tom gumom po kisi bio sporiji nego sa Slick gumom po kisi :mrgreen:
šta želiš reč s tim da nedrži po kiši ili  :misli: