Mišljenje o Motulu 5100 10W50?!?!?!?!

Frane_vtc

New member
Pitanje za one koji se u ulja razumiju više od mene... Dakle koji se barem nešto razumiju.  :mrgreen:

Naručio sam za motor polusintetički Motul 15W50 a danas mi je u dućan stiglo pogrešno ulje. Stigao mi je Motul 5100 ester 10W50 Technosynthese i piše još nešto API SG/SH/SJ/SL  JASO MA approved........

Nešto je skuplje od naručenog, ali nebitno.

Obzirom da su mi u servisu preporučili 15W50 zanima me što vi kažete za ovo ulje što mi je stiglo. Da ga uzmem???  :misli: :misli: :misli:

Hvala unaprijed!!!  (y) (y) (y)
 
Da nemaš greške dobro ulje.I veča ti je toplotna razlika u odnosu na ono naručeno. (y)
 
15w 50 je gušće od ovog i ovo je full a ono polusintetika čini mi se , ovo što su dobili je kvalitetnije al nekužim opće zašto su ti preporučili u servisu 15w50  :misli:
 
strasilo said:

ovo 10-50 se može koristit na nižim temperaturama, odnosno 15w50 se ne preporuća kod niskih temperatura  :wink:
 
mene su učili da ulje nema gustoću, već viskozitet i da oznaka upravo označava taj isti viskozitet, i da to nema nikakve veze sa rasponima nekakve temperature...  :misli:

no, tko sam ja da bih o tome pisao..  (y)
 
strasilo said:
mene su učili da ulje nema gustoću, već viskozitet i da oznaka upravo označava taj isti viskozitet, i da to nema nikakve veze sa rasponima nekakve temperature...  :misli:

no, tko sam ja da bih o tome pisao..  (y)
više neistine nego istine ima u tom  :jesus:  :mrgreen:
 
ciro said:
paky opet trlja , ajmo definicija "viskozitet" , da vidimo ko zna
zar nije, onako laički, prijanjanje za površinu ? ...  :misli:

odnosno otpor pri kretanju ulja u odnosu na porvšinu...
 
ciro said:
nema cjevi nema tlaka
gle, školska teorija je ovdje potpuno nebitna...

ulje u motoru podmazuje dijelove koji nisu "cijevi" , a ipak je bitan viskozitet..  (y)
 
paky said:
15w 50 je gušće od ovog i ovo je full a ono polusintetika čini mi se , ovo što su dobili je kvalitetnije al nekužim opće zašto su ti preporučili u servisu 15w50  :misli:

A ne znam...  :misli: Rekao mi je djelatnik u KMS-u da mi je nepotrebna full sintetika i da uzmem polusintetiku 15W50.  :misli: :misli: :misli:

M900?!?!?!?!?!?!?!?!  :hello:
 
Frane_vtc said:
A ne znam...  :misli: Rekao mi je djelatnik u KMS-u da mi je nepotrebna full sintetika i da uzmem polusintetiku 15W50.  :misli: :misli: :misli:

M900?!?!?!?!?!?!?!?!   :hello:
možda si alergičan na sintetiku :LOL:
uzmi si 300v sport sa esterom
 
Frane_vtc said:
A ne znam...  :misli: Rekao mi je djelatnik u KMS-u da mi je nepotrebna full sintetika i da uzmem polusintetiku 15W50.  :misli: :misli: :misli:

Pa nepotrebna je i lijepa žena, pa ju svi volimo imati. Pitaj tog djelatnika za
koga i za čega stotine proizvođača uopće proizvode takva ulja? Vjerovatno
neka zavjera da nam uzmu pare  :mrgreen:
 
stvar je u vrsti podmazivanja i uljnoj pumpi... stariji sistemi za podmazivanje ne mogu postići dovoljan pritisak ulja sa fullsynt uljima, pa pojedini ključni djelovi ostanu nepodmazani.....
Ante, usporedba sa lijepom ženom i nije baš adekvatan primjer....
Ako imaš manometar za ulje, probaj izmjeriti na starijem motoru pritisak sa 15w i sa 10w pa ćeš vidjeti znatnu razliku, a ista je stvar i sa novijim sistemom podmagivanja i neadekvatnim uljem.... Noviji sistemi imaju znatno preciznija podmazivanja, što ne mogu postići sa uljima koja nisu za to predviđena....

nema tu nikakve "zavjere" , već treba sipati ono što treba sipati i to je jednostavno to...  (y)
 
ciro said:
stariji sistemi za podmazivanje ne mogu postići dovoljan pritisak ulja sa fullsynt uljima, pa pojedini ključni djelovi ostanu nepodmazani....   


jesi siguran drugar... :misli:
a što se ti johny praviš toliko pametan i na svako pitanje i odgovor ti pitaš jesi siguran  :misli: govori odma i ne nabijaj postove bezveze
 
Frane_vtc said:
Koja je razlika između 300v sport i ovoga 5100? I ovaj je na bazi estera. :misli: :misli: :misli:
a neznam ja baš razliku :mrgreen:
ja sam prije sipo taj 300v sport, to je kao jedno od boljih, a ustvari za 1000ccm bi bilo 300v sport competition
 
strasilo said:
Ako imaš manometar za ulje, probaj izmjeriti na starijem motoru pritisak sa 15w i sa 10w pa ćeš vidjeti znatnu razliku,

O čemu ti pričaš? Boldana gradacija ne znači i da li je ulje polusint ili
sint... 15W može biti i full i polu i minerala... No da ne duljim, sintetika
ima malo nedostataka a puno prednosti, a u motor ZXR nema razloga ne
koristi ju  (y)
 
Frane_vtc said:
Koja je razlika između 300v sport i ovoga 5100? I ovaj je na bazi estera. :misli: :misli: :misli:

300V je fullsint a 5100 polusint, eto to je razlika. Ester je vrsta fullsinta
koja čini udio u ukupnoj masi, kod 5100 manje nego kod 300V.