Mjenjanje semeringa na prednjoj vilici

SuperSranje

New member
Jel bi mi mogao netko objasniti kako se mjenjaju semerinzi na prednjoj vilici. Ovjes je marzuči (neznam kako se piše  :oops:) motor cagiva mito
 
ako to nikad nisi radio, nemoj ni sad.... nije baš mačji kašalj....  :wink:
 
Probaj tu naći.
http://www.uponone.com/howtos.php
 
nula bodova :palacdolje: njemački neznam, a na uponone ima samo kako namjestiti ovjes ali nema ništa o mjenjanju semeringa
 
Pretpostavljam da je vilica marzocchi... www.marzocchi.com imas sekciju motorbike i tamo bi mogao naci manual za servis vilice... nemam iskustva sa usd viliama motora al imam usd race vilicu na biciklu i to je malo zaje.. za servisirat napamet.. cak treba imat i malo spec.alata za presanje dihtunga itd..

Pozdraf
 
SuperShitz said:
Jel bi mi mogao netko objasniti kako se mjenjaju semerinzi na prednjoj vilici. Ovjes je marzuči (neznam kako se piše  :oops:) motor cagiva mito

Nije baš tako strašno ,ispustiš ulje,skineš kotač,imbus ključem odšarafiš vijak sa donje strane vilice ( dosta je uvučen unutra i pazi da ga ne sje... jer ga poslije bog neće odšarafit ),sa gornje strane skineš brisač,zatim skineš zeger koji drži semering i na kraju izvučeš vilicu. (ovo je za običnu vilicu).Da,zaboravio sam,nakon što osloniš motor na sve samo ne na vilicu ;-),sa gornje strane odšarafiš vijak i izvučeš oprugu.
Up side down je nijansu drugačija procedura,odšarafiš sa gornje strane vijak i itvučeš sve sa oprugom,zatim isto skineš brisač,a poslije njega skineš zeger i sve izvučeš van.
Ako sam nešto preskočio,dodajte ili me ispravite jer sam ovo radio prije par godina.
PS.
Dok nešto ne sjebeš,nema prave škole !
 
za sve to ti treba i podosta alata... poput pneumatskog pištolja, a samim tim i kompresor i slična sranja.... jer uz sav posao moraš dobro paziti da ne oštetiš stjenku teleskopa jer ćeš mijenjati semeringe 2 puta mjesečno... a moraš povestii veliku brigu oko vrste i količine ulja koje ćeš sipati....  (y)
 
Znam kak se mijenja na cross motorima......... (y)
za cestovne ne znam....... :palacdolje:
evo možda ovo pomogne : nemoj sam mijenjat ako neznaš  :neznam:
 
Shokrefumi said:
za koji dio posla to treba pneumatski pistolj i kompresor? :misli:
za dio kad sa teleskopa skidaš gornji poklopac da bi mogao izvaditi oprugu i ventile da bi došao do donjeg cjevastog osigurača kako bi izvatio teleskop iz same vilice kako bi mogao izvaditi zeger koji drži semering.... čistač je lako skinuti.... jer ako nemaš pneumatiku, moraš teleskop stegnuti u škripac, ( mengele, stege, štafštok.... ) a tu postoji velika šansa za oštećenje!
 
ja sam, npr. puno puta vidio da se gornji dio odvrne obicnim kljucem dok je jos vilica na motoru. a u skripac lako stavis papir u celjusti. uostalom, taj poklopac nije tako jako zasarafljen, bar ne kolko sam ja vidio na motorima.
 
Shokrefumi said:
ja sam, npr. puno puta vidio da se gornji dio odvrne obicnim kljucem dok je jos vilica na motoru. a u skripac lako stavis papir u celjusti. uostalom, taj poklopac nije tako jako zasarafljen, bar ne kolko sam ja vidio na motorima.
stari, ja sam htjeo pomoći savjetom... što se mene tiče, može to promjeniti i flexericom i čekićem....  :LOL:
 
strasilo said:
stari, ja sam htjeo pomoći savjetom... što se mene tiče, može to promjeniti i flexericom i čekićem....  :LOL:
:mrgreen: (y)
nisam ja mislio nista lose, samo nikad nisam vidio da netko pneumatskim pistoljem skida te cepove sa vilice.
 
poklopac, ispuštanje ulja, izvlačenje opruga, to se sve obavlja dok je teleskop još prišarafljen na mostove...
ma čovječe lagano ti to za promjenit...
a što se ulja za vilice tiče, pogledaj u manualu koje je preporučeno sipat i naspi u oba teleskopa...
najbitnije je da imaš jednaku količinu u oba jer u suprotnom zna doć do vibracija na prednjem kraju...

p.s.
najbitnije je da paziš da ne okrzneš onu kliznu cijev...
 
darQ said:
poklopac, ispuštanje ulja, izvlačenje opruga, to se sve obavlja dok je teleskop još prišarafljen na mostove...
ma čovječe lagano ti to za promjenit...
a što se ulja za vilice tiče, pogledaj u manualu koje je preporučeno sipat i naspi u oba teleskopa...
najbitnije je da imaš jednaku količinu u oba jer u suprotnom zna doć do vibracija na prednjem kraju...

p.s.
najbitnije je da paziš da ne okrzneš onu kliznu cijev...
i točno određeni količinu, koja bi također trebala pisati u manualu..  (y)
 
strasilo said:
i točno određeni količinu, koja bi također trebala pisati u manualu..  (y)
men piše sam u service manualu, u user manualu niš ne piše :palacdolje:
 
darQ said:
poklopac, ispuštanje ulja, izvlačenje opruga, to se sve obavlja dok je teleskop još prišarafljen na mostove...
ma čovječe lagano ti to za promjenit...
a što se ulja za vilice tiče, pogledaj u manualu koje je preporučeno sipat i naspi u oba teleskopa...

Meni se teleskopi moraju skinuti za promjenu ulja jer nema onaj mali
vijak na dnu za ispuštanje ulja - neki motori imaju, neki ne. Glede
onoga što piše u manualu u vezi gradacije ulja u vilicama - to nije
sveto pismo - meni piše 10W, a onda je lelujav. Sa 20W potpuno
druga priča, puno sigurnija vožnja. Nisam ni ja vjerovao dok nisam
probao  (y)