Moj Bandit 1200 na "dyno" stolu

dpanijan said:
Koliko često prelaziš 8000rpm ?

Rijetko kad. Najćešće se vozim između 4000 i 7000 rpm. Pošto već imam stol u firmi htio sam vidjeti koja je razlika sa orginal i Leo auspuhom.
Meni je i cilj bio jači zvuk na motoru.
 
catevs said:
Rijetko kad. Najćešće se vozim između 4000 i 7000 rpm. Pošto već imam stol u firmi htio sam vidjeti koja je razlika sa orginal i Leo auspuhom.
Meni je i cilj bio jači zvuk na motoru.

Sve 5, ja bih isto volio maaalo glasniji spuh, netko bi rekao i ljepši  :mrgreen: od originalnog "korneta", ali ovako sam prilično zadovoljan svim ostalim pa najradije ne bih dirao ...
BTW, slobodno se najavim ako budem motorom u BJ da ga malo izmjerite ? Imam familiju tamo pa često navratim...
 
Slobodno se javi
 
Moj Bandit je 2003-godina,Suzuki GSF 1200/S. Na motoru je asuspuh Leovince"Slip-on.
Kaj se tice zvuka nemam nikakve zamjerke-super.Bez otvorenog auspuha Bandit je previse tih.
Pogotovo za grad kad te niko ne vidi -ovak te bar cuje kad se vozis.
(y) 
 
bmw m 5 said:
Tko zna koliko KS bi imao sa Leovinci sbk,na 8167 okr/min...a ne na 9410 okr/min. Pitam zato jer ja imam na svom VT-u Leovinci sbk oval-aluminij,i cini mi se da gubi n akrajnjoj brzini. Tj. na ravnoj cesti u 6 brzini dode na 8500 okr/min...i neide dalje....mozda bi i isao....ali  po ovome vjerujem da bi mu trebalo jaaaaako puno !!! Definitivno su preotvoreni !!!! :(
da li si razmišljao o promjeni prednjeg ili zadnjeg lančanika? s tom promjenom bi ti išao u 6. brz. u crveno, a u nižim okretajima bi brže i snažnije dolazio do max. :wink:
 
Ne, mislim na slip-on. Stariji Banditi imaju bolt-on, a noviji slip-on
[/quote]
vidis, vidis nisam to znal. :misli:
jel znas od koje godine imaju slip-on ?
 
E sad nisam točno siguran, mislim d0 2002-2003 da je bio bolt-on, a poslje slip-on
 
Neko je spomenija nekakvih 120ks sa BOS-om. Teško da je tolika razlika između ta dva topa, osim ako se nije vodilo računa da je catevs
svoju snagu iznija u ks na kolu. Onda, zar je moguće da je tvornica toliko ukrala na oe topu? 98ks na radilici i 105 na kolu.  :misli:
Brat bratu dolazimo do razlike od cca 10 konja na kolu između tvor. podatka i dyno stola i opet  :misli:
 
Bandit je cudna zvjercica :wink:...
Masina je u originalu zapravo ista starom GSXr1100, nista se nije mijenjalo osim sirine klipa,a taj motor je imao koliko se sjecam 136hp.
Stoji to, da je na Banditu auspuh jako zatvoren i da su mu grane teske ali to je uljak koji je na taj nacin puno dobio na dugotrajnosti,a jedino sto je na toj masini optereceno su grane koje se pregrijavaju ali to odlicno podnose uprevo zbog debljine stijenki.
Masina je dovoljno kvalitetna da joj nista nece smetati otvoreni auspuh ili povecanja snage ali preko 100nm i preko 100hp. mislim da je i vise nego sto je moguce iskoristiti pri voznji na normalnim cestama...
 
bigfoot said:
Bandit je cudna zvjercica :wink:...
Masina je u originalu zapravo ista starom GSXr1100, nista se nije mijenjalo osim sirine klipa,a taj motor je imao koliko se sjecam 136hp.
GSX-R 1100 iz '93 ima 155KS, znači Bandit je jako jako zagušen. http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_gsx-r_1100_1993.php

bigfoot said:
... ali preko 100nm i preko 100hp. mislim da je i vise nego sto je moguce iskoristiti pri voznji na normalnim cestama...
Zapravo i nije. Ja se sa svojom B12 dosta vozim i kad ga natovarim sa koferom, tank torbom i curom dobro da ima preko 100KS i 100Nm jer se punno ugodnije voziti nego da moram non-stop šaltati. ovak 3-4 i samo gas...