monster 620 vs. SV 650

VOPA

Active member
Znam da je vec bilo nesto o ovim motorima, ali nisam naisao na odgovore koji me zanimaju. Zanimaju me prvenstveno kvarovi,troskovi odrzavanja i sl. Btw.; kolika bi bila okvirna cijena(koliko vrijedi) Monster 620 dark `03. izuzetno ocuvan s malo kilometara (imam jedan koji pikiram) ? :misli:
 
O.K. decki to stima, ali kvarovi ? Zna li netko koliko vrijedi taj monster iz `03. ?
 
VOPA said:
O.K. decki to stima, ali kvarovi ? Zna li netko koliko vrijedi taj monster iz `03. ?


Nebi htel govorit koji bu se više kvaril, al ak se išta i pokvari, ja bi da mi se to desi na suzi. Probal sam oba, SV bolji Dukac ljepši i karizmatičniji. :?

Ducati ni za siromake. :wink:
 
VOPA said:
O.K. decki to stima, ali kvarovi ? Zna li netko koliko vrijedi taj monster iz `03. ?
Kvarovi? Šta je to???

Ozbiljno, ja imam SV1000S i osim jedne dihtunge na hidrauliki od kuplunge još nisam imao neki kvar (36000km). Ne računam ono, što sam slupao...  :misli:

A što se Monstera tiče - u Sloveniji se prodaje jedan 2002 620 IE (mada ne znam jel 'Dark' ili nije) za cca. 5415 EUR. Možeš pogledati i http://moto.it/usato/usato02.asp?EN...MARCA=Ducati&EPR=&ECAT=&EC=offerta di vendita, da vidiš cijene u Italiji...

D.
 
Svojevremeno me nekaj peglalo po glavi pa sam kod "Tončija" pital za cijenu redovitog servisa i bila je oko 1600 kn. 500 - 600 kn skuplje nego kaj sad plaćam. S obzirom da Ducati ima propisane redovite servise svakih 10.000 km, a većina japanaca na 6.000 km već nakon trećeg servisa računica, o skupom Ducati i jeftinijem japanac servisu, pada u vodu.

Kaj se tiče kvarova to ne znam jer nisam imal niti jednog od ova dva motora.
 
na stranim forumima, korisnici monstera odbacuju ta naklapanja o kvarovima i drze se onoga da je potrebno samo redovito stelanje pojedinih dijelova kako bi motor funkcionirao savrseno

cak navode da je motor veoma "user friendly"

sto se tice ducatia, jedino mate ima dovoljno iskustva na tom polju...
iako je tu jos i m900
 
demza said:
na stranim forumima, korisnici monstera odbacuju ta naklapanja o kvarovima i drze se onoga da je potrebno samo redovito stelanje pojedinih dijelova kako bi motor funkcionirao savrseno

cak navode da je motor veoma "user friendly"

sto se tice ducatia, jedino mate ima dovoljno iskustva na tom polju...
iako je tu jos i m900
mislim da ima jos par monstera na forumu
 
bok ekipa!
evo malo mexickog iskustva! bio u potrazi za novim motorom pa tako cuo da se prodaje polovan´03 monster dark! karizmatican, primamljiv povoljna cijena 67500 pesosa cc 6200$, probo vozit, vuce s mehanicarom otraga ( da mu ne pobegnem s motorom a na otoku smo´cozumel´ )! pazi pare u djepu i mislim si; pa jebo te truba to je talijan, pa kaj ak nekaj rikne, ak se kompjuter sjebe, koji bu mi to mexicanac popravil, kad bu rezerva dosla ( vuku sve iz mexico city-a )! i hocu ja to, makar me taj talijanki prizvuk koci. odem doma i nazovem shefa jer i on vozi ducati-a620, pitam jer mu poznat tqaj motor i veli mi kak je imal frajer nekih problema sa strujom!
i kaj da vam velim, odustal sam! zakaj, e pa tu u mexicu ta moto industrija malo sepa jedno pet, sest godina iza evropske! tek potkraj prosle godine je predstavljen VARADERO, sjecam se to je kod nas islo oko 2000-te ak se ne varam! ma ono, prodaju povijest!
nemres tu nabavit KLE-a, HORNET, FAZER; BANDIT-a! zaboravi to cobra! al ak vas interesira mozes kupit KZ 1000 one kaj murja fura po USA!
na kraju kupio gs 500! nov, ispod cekica! nema elektronike, sve je na sajle a i njihova murja to fura pa ima dijelova!
e da, onaj gs 500 iz francuske ima 45hp ovaj tu je sa 52, al to nije bitno!
DUCATI, dobro zgleda, dobro vuce i dobro se cuje al kaj ga je bas talijan napravil a ne japanac!!!! :zid:
 
Hvala puno svima, cini mi se da ce presudnu ulogu ipak odigrati to da li cu uspjeti postici povoljnu cijenu.
 
gigi said:
Svojevremeno me nekaj peglalo po glavi pa sam kod "Tončija" pital za cijenu redovitog servisa i bila je oko 1600 kn. 500 - 600 kn skuplje nego kaj sad plaćam. S obzirom da Ducati ima propisane redovite servise svakih 10.000 km, a većina japanaca na 6.000 km već nakon trećeg servisa računica, o skupom Ducati i jeftinijem japanac servisu, pada u vodu.

Kaj se tiče kvarova to ne znam jer nisam imal niti jednog od ova dva motora.
da, vidiš, ali isto tako će ti u duc srvisu u  zg reć da ttrebaš mijenjat uljen  asvakih 6 tisuća, ako ti je stalo do svog motora, pa ako to nećeš obavit sam i odeš tamo...sve je onda puno skuplje i nema šanse da se troškovi održavanja izjednače.
 
Tako je miro. Nema šanse. Meni su kod Tončija rekli (a i preporučljivo je od same firme) da se ulje mijenja svakih 5000km. I servisi nisu oko 1600kn, nego oko 2000-2500kn. Još ako nisi u Zg, ubroji si i troškove puta, dan vremena... Jest da je motor pila i po, ali je ipak malo preskup. Ima solucija da se ode u Slo na servis, Ljubljana, tamo su servisi oko 1200kn sa radom. Ili je kod Tončija sat rada preskup, ili u Sloveniji niš ne rade.. Ali, ako ti se sviđa i ipak imaš dost love za skrpat, kupi jer bi ti poslije žao!
 
VOPA said:
Hvala puno svima, cini mi se da ce presudnu ulogu ipak odigrati to da li cu uspjeti postici povoljnu cijenu.

Ako nije tajna o kojoj se to cijeni radi?
 
Najskuplje održavanje je u ovlaštenom servisu, ali ako motor više nije pod jamstvom onda to mijenja situaciju kompletno.
Kvarovi? Za SV-a ne znam, po svoj prilici bi trebao bit kvalitetniji ali to je sve rekla kazala, monstera imam i nikakvih probelma, a
u društvu je još par ducatista koji također nisu imali zamjerki. Jedino je stvar cijene, a to moraš sam prosuditi, ali isto tako su na cijeni i kad ih prodaješ. :mrgreen:
 
gastajbarter said:
Izgleda ko da ga je neko sikirom pravio, vuce malo bolje od Jawe, cuje se ko da radi samo na dva cilindra,hehee :jesus:

Kaže čovjek koji vozi automobil na dva kotača , a naziva sa motoristom. :misli:
M900 :wink:
 
Sa ovim autobusom cu oprat svakog monstera sa zracnim hladjenjem-moze i na pisti ako misli da mu to vise odgovara-samo cemo malo produzit trku , na jedno 24 sata :mrgreen:
 
gastajbarter said:
Sa ovim autobusom cu oprat svakog monstera sa zracnim hladjenjem-moze i na pisti ako misli da mu to vise odgovara-samo cemo malo produzit trku , na jedno 24 sata :mrgreen:

Kažu satri...um caruje, snaga klade valja :mrgreen: