monster 620 vs. SV 650

darkovsky said:
Tako je miro. Nema šanse. Meni su kod Tončija rekli (a i preporučljivo je od same firme) da se ulje mijenja svakih 5000km. I servisi nisu oko 1600kn, nego oko 2000-2500kn. Još ako nisi u Zg, ubroji si i troškove puta, dan vremena... Jest da je motor pila i po, ali je ipak malo preskup. Ima solucija da se ode u Slo na servis, Ljubljana, tamo su servisi oko 1200kn sa radom. Ili je kod Tončija sat rada preskup, ili u Sloveniji niš ne rade.. Ali, ako ti se sviđa i ipak imaš dost love za skrpat, kupi jer bi ti poslije žao!

Bio u Ljubljani na servisu par puta, sa Ducatijem St4S od prijatelja. dečki su super i uredno obave posao.

Kako je iz Umaga puno mu je bliže Ljubljana, da je bliže Zagrebu vjerovatno bi radio servise u Zg.
 
gastajbarter said:
Sinak  :B:...matematika je jasna..2 + 2 = 4 -ma koliko mi sutjeli o tome, ljudi cesto lazu al u brojeve se mozes pouzdat :LOL:

Da da, sigurno je tako, vozio sam za Hayabusom 310km/h po njegovom i 255 po mom... ma dajte molimte laže se pun k....

Pogledajte mjerenja snage u recimo Superwheelsu a isto tako i težinu deklariranu i izmjerenu.... 

Ne nasjedajte na brojke, brojke su marketing.

A o onima koji kupuju jedan umjesto drugog motora da ga nisu ni robali nego na osnovu 0.3 l/100km manje potrošnje i 13 km/h veče max brzine svaka im čast!!!
 
Ma to je bila zezalica malena. Najbitnije na motoru je da kad sidjes sa njega imas osmijeh na licu-e sad svi smo razliciti i neko do toga dolazi kad opere nekog na semaforu, neko sekundu dvije brze na stazi ,a neko gledajuci svog ljubimca parkiranog ispred kafica :LOL:
 
gastajbarter said:
...i neko do toga dolazi kad opere nekog na semaforu, neko sekundu dvije brze na stazi ,a neko gledajuci svog ljubimca parkiranog ispred kafica :LOL:

Prepoznajem istinskog ljubitelja putovanja motorom  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
ib said:

2 IB: oprosti što sam malo zaboravio, ali jesi li ti taj koji može podesti da malo sv-motori...u ovom slučaju novi klv 1000 rade bolje pri niskima da se nečuje onaj pffffffff kad daš gas?
 
gastajbarter said:
taj sam :mrgreen:

V2 su dobre masine al je 4 cil bolje,a jos bolje kad imas ovako ko ja 8 cilindara :jesus: :jesus:

Samo da ih još znaš iskoristiti... :jesus: :mrgreen: :mrgreen:
 
miro said:
2 IB: oprosti što sam malo zaboravio, ali jesi li ti taj koji može podesti da malo sv-motori...u ovom slučaju novi klv 1000 rade bolje pri niskima da se nečuje onaj pffffffff kad daš gas?

Jesam. O kome se radi?
 
ib said:
Jesam. O kome se radi?
radi se o članu foruma zorro, novi je tu (nije baš u cvijetu mladosti), i malo mu je glupo sad te to pitati, mada sam mu pričao o tebi i tome problemu. Ima klv 1000 novi, iz mms- a i muči ga to jako. Vjerujem da bi ti bio zahvalan ako si mu kadar pomoći.
 
miro said:
radi se o članu foruma zorro, novi je tu (nije baš u cvijetu mladosti), i malo mu je glupo sad te to pitati, mada sam mu pričao o tebi i tome problemu. Ima klv 1000 novi, iz mms- a i muči ga to jako. Vjerujem da bi ti bio zahvalan ako si mu kadar pomoći.

Nikakav problem, nek mi se javi pa cemo se dogovoriti. U Zagrebu sam za DDK (24.3.) pa mogu ponijet spravu sa sobom.