Monsteri Hrvatske

hellboy1974 said:
Gleda sam vec 796 i 1100, stariji modeli su ipak osjetno jeftiniji..  (y)

Sinna said:
Ne isplati se ulazit u prerade osim ako ne nađeš neki lakše karambolirani i jeftini! :wink:
Obicno karambolirani motori ne zavrse u oglasu nego se poprave i prodaju s obaveznim naslovom "Kao nov, nikad padano" itd.. Redovno pratim oglase ali jos nisam vidia lakse karambolirani Ducati koji se prodaje ispod cijene.

Slobodno se javite ako cujete nesto, meni ionako ne trebaju plastike, rezervar, svjetla..
 
Bok,
ja sam prije 3 godine napravio malu preinaku na S2R 1000.
Dugo sam prije toga još razmišljao koji bi motor uzimao za preradu, izbor se suzio na kawasaki Zephyra i gore spomenutog Dukca. Iako je bio podosta skuplji mono vilica, cijevasta rama, suhi kuplung i bolja ciklistika uopče dalo je prevagu.
Da, nekada mi je žao da sam to uopće išao raditi jer je motor bio vrlo uredan, no nabavio sam ga podosta povoljno pa me došlo na isto.
Eto...pozzz!
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    1,022.5 KB · Views: 202
  • 2.jpg
    2.jpg
    1.4 MB · Views: 228
  • 3.jpg
    3.jpg
    1.3 MB · Views: 246
  • 4.jpg
    4.jpg
    943.4 KB · Views: 239
s2r said:
Slazem se, pogitovo sto mu je svaka cetvrta rijec skupo i budjet.
Ode to u nebesa kad se krene dodavat/tjunirat/preradjivat...

Ovo bi bio projekt za gust, motor kojeg mi ne bi bilo zao raspilat.. gdje mogu svoju kreativnost i ideje prenijet na papir/kompjuter pa kasnije to pretvorit u stvarnost.
Mogu kupit top primjerak npr. Ducatia S2R-a po normalnoj cijeni ali bi i meni bilo zao "unistit" takav motor. Znaci, pristupacna cijena (3-4k eura), relativno dobra baza, pa ako nesto i krene po zlu manje ce bolit nego da u startu potrosim duplo toliko.

dzvonarevic said:
Bok,
ja sam prije 3 godine napravio malu preinaku na S2R 1000.
Dugo sam prije toga još razmišljao koji bi motor uzimao za preradu, izbor se suzio na kawasaki Zephyra i gore spomenutog Dukca. Iako je bio podosta skuplji mono vilica, cijevasta rama, suhi kuplung i bolja ciklistika uopče dalo je prevagu.
Da, nekada mi je žao da sam to uopće išao raditi jer je motor bio vrlo uredan, no nabavio sam ga podosta povoljno pa me došlo na isto.
Eto...pozzz!

:shock: Stvarno je prekrasan, odlicno ste slozili boje i vidi se da ste pazili na svaki detalj, svaka cast! Ja bih isao na nesto puno agresivnije, jedino bih iskoristio glavnu ramu, motor i ovjes.
Istokarili smo valjke za English wheel, sad trebam uzet materijal za konstrukciju i navojno vreteno koje upire donji valjak, kad se sve slozi krece zabava..
To bi trebalo izgledat ovako nekako, cisto da se vidi stil na koji ciljam..
htfbjk.jpg
 
Liteville said:
Nađi onda Multistradu 1000DS. Mono vilica, suhi kuplung, odličan ovjes i kočnice, ... Odlična baza.
Jako dobar savjet!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
dzvonarevic said:
Bok,
ja sam prije 3 godine napravio malu preinaku na S2R 1000.
Dugo sam prije toga još razmišljao koji bi motor uzimao za preradu, izbor se suzio na kawasaki Zephyra i gore spomenutog Dukca. Iako je bio podosta skuplji mono vilica, cijevasta rama, suhi kuplung i bolja ciklistika uopče dalo je prevagu.
Da, nekada mi je žao da sam to uopće išao raditi jer je motor bio vrlo uredan, no nabavio sam ga podosta povoljno pa me došlo na isto.
Eto...pozzz!

Prekrasan. Slobodno stavi jos koju sliku :)
 
Liteville said:
Nađi onda Multistradu 1000DS. Mono vilica, suhi kuplung, odličan ovjes i kočnice, ... Odlična baza.
mora bi bit jebeni čarobnjak da iz te rugobe napravi nešto oku prihvatljivo.....
 

Attachments

  • IMG-20170923-WA0039.jpg
    IMG-20170923-WA0039.jpg
    147.1 KB · Views: 251
  • 20181101_144539.jpg
    20181101_144539.jpg
    1.7 MB · Views: 284
  • 20181101_144410.jpg
    20181101_144410.jpg
    1.4 MB · Views: 176
  • 20181101_143654.jpg
    20181101_143654.jpg
    1.7 MB · Views: 259
A ovaj vikend je u planu presložiti ovjes..
 

Attachments

  • IMG-20190124-WA0044.jpeg
    IMG-20190124-WA0044.jpeg
    323.6 KB · Views: 151
  • IMG-20190212-WA0018.jpg
    IMG-20190212-WA0018.jpg
    78.1 KB · Views: 160
Monoposto poklopac sica, to je sad to, konačno motor izgleda onako kako mi je bila želja, nevjerojatno kako tih par sitnica učine motor ljepšim. :cool: :cool:



 
proljetni update. Tank .poklopac sica i vizir nanovo lakirani. DP centralina i DP open airbox danas instalirani. U dolasku jos novi clutch cover  :0648:
 

Attachments

  • 20190323_074348-2016x1512.jpg
    20190323_074348-2016x1512.jpg
    652.5 KB · Views: 149
  • 20190323_170616-2016x1512.jpg
    20190323_170616-2016x1512.jpg
    1 MB · Views: 228
  • Screenshot_20190323-194929_Gallery.jpg
    Screenshot_20190323-194929_Gallery.jpg
    1.2 MB · Views: 139
prosli tjedan sjele nove Diablo rosso 3 i DP cep . I to mu je dosta hahahha
 

Attachments

  • IMG-8cc8858aadcf70d99dcc7277c5d7bdde-V-3024x1701.jpg
    IMG-8cc8858aadcf70d99dcc7277c5d7bdde-V-3024x1701.jpg
    914.4 KB · Views: 233
  • 20190314_125358-2268x3024.jpg
    20190314_125358-2268x3024.jpg
    1.1 MB · Views: 222
Poštovani, na što pripaziti kod kupovine rabljenog monstera 821?
Da li testastretta ima neke posebnosti prilikom redovnih servisa na koje treba pripaziti da li su odrađene i sl?
 
Nema nikakvih posebnosti. Ulje i filter. Servis je svakih 15000 km ili jedanput godišnje ako je motor još u garanciji. Cijena cca 140 EUR. Na servisu će vjerojatno odzračiti zadnju kočnicu jer im je to boljka. Ako je u garanciji besplatno ako nije  :mrgreen:
U (ovlaštenom) servisu stave i novu update mapu centraline ako se već to nije prije napravilo  i to je to. Na 30000 km počinje briga za DESMO servis i cca 600 EUR  :mrgreen: a nakon toga sve isto...
Provjereno RS MOTO Trieste  (y)
 
Hvala, pokrio si manje više sve što me interesiralo. (y)

Ovaj update centraline, jel to samo za modele prije ovog blagog redizajna? Što je konkretno riješeno tim updateom?

EDIT;našao;  fuel mapping update.  (y)