njegov je monster 1200r.Jucer bio u HR Zagorju na kavi (kao i skoro svaki dan ), gazda "birtije" vozi Monstera 1200 cini mi se. Pricali malo, dosla tema na gume pa me pitao jel ja to vozim na Metzeleru (on vozi na Pirelli Diablo 4). I tak malo pricamo, dotakli se dimenzija guma, veli on 200 kod njega tvornicki. Kaj je fakat tako? Uopce ne djeluje kao 200, rekao bi odokativno isto ko i Metzeler M7RR 180 Znam da moze bit razlike u sirini, ali obicno je to kad je "jedan broj" u pitanju, ova 200 je stvarno izgledala ko 180
Otisao stator u 3 lijepe pm...Ne pada jako brzo ali pada. Baterija je ok. Danas bio kod mehaničara da mi izmjeri da li ju puni i očito je do alternarora, refleks ili koje druge pizdarije…
Pokazuje oko 12 kad radi. Sa tim da sam ga dan i pol držao na tenderu pa se napunio.
poseban je kao i apsolutno svi monsteri (osim s4rs) samo vlasnicima istihjel kaj poseban ovaj monster ili ?
ima tko ideju di nać stator za monster 2009 godište? a da nije e-bay ili te pizdarije... da znate nekoga tko prodaje svoj karambolirani za djelove ili....
jedino ima smisla ako je naglo izgorio pa se raspala zagorena žica i ošli komadići sa uljem.....ajde znalci da mi objasne ko laiku zasto bi morao mehanicar ispustati ulje da bi zamjenio stator? meni to ne ide u glavu
Ne mora, nagne motocikl na stranu kuplunga i otvori bez izlijevanja ulja.ajde znalci da mi objasne ko laiku zasto bi morao mehanicar ispustati ulje da bi zamjenio stator? meni to ne ide u glavu