Monsteri Hrvatske

Jucer bio u HR Zagorju na kavi (kao i skoro svaki dan :D ), gazda "birtije" vozi Monstera 1200 cini mi se. Pricali malo, dosla tema na gume pa me pitao jel ja to vozim na Metzeleru (on vozi na Pirelli Diablo 4). I tak malo pricamo, dotakli se dimenzija guma, veli on 200 kod njega tvornicki. Kaj je fakat tako? Uopce ne djeluje kao 200, rekao bi odokativno isto ko i Metzeler M7RR 180 :oops: Znam da moze bit razlike u sirini, ali obicno je to kad je "jedan broj" u pitanju, ova 200 je stvarno izgledala ko 180
njegov je monster 1200r.
160ks umjesto tipičnih 130ak, ohlins ovjes par mm viši u donosu na s varijantu, nesto bolje brenze i mislim da je u r varijanti veća guma u odnosu na običnu i s verziju.
probao vozit jednom, dosta jako povuče.
odlučio da je za mene ipak bolje kupit dječju varijantu sa 821cc :mrgreen:

ili kako me prosvjetlio neki dan lik kod kauflanda- kaj rade monstera od 128cc (vidio naljepnicu 821 na rezervaru ali s krive strane je gledo)
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
2018…

Probao sjedit na ranijem modelu, nogari za suvozaca mi jako smetali pa odustao.

Situacija sa desnom nogom slicna ko sa z900 kojeg sam imao godinu dana, ali jos gora jer manje prostora ima.
 
Monsteri se se umnozili za vikend…
IMG_1269.jpeg
 

Attachments

  • IMG_1270.jpeg
    IMG_1270.jpeg
    5 MB · Views: 0
Ne pada jako brzo ali pada. Baterija je ok. Danas bio kod mehaničara da mi izmjeri da li ju puni i očito je do alternarora, refleks ili koje druge pizdarije…
Pokazuje oko 12 kad radi. Sa tim da sam ga dan i pol držao na tenderu pa se napunio.
Otisao stator u 3 lijepe pm...
 
ima tko ideju di nać stator za monster 2009 godište? a da nije e-bay ili te pizdarije... da znate nekoga tko prodaje svoj karambolirani za djelove ili....
 
Jest bogami ko da šerafim od pokojnog djede ursusa.
Promjenjeno remenje, očiščeni frgazeri i rezervar, jučer je upalil..
Ima sad još posla, promjenit sve cjevi od goriva, vakuma.. reparirat vilice sprednje, kočione cilindre , čeljusti..polako ima se vremena
 
ajde znalci da mi objasne ko laiku zasto bi morao mehanicar ispustati ulje da bi zamjenio stator? meni to ne ide u glavu
 
ajde znalci da mi objasne ko laiku zasto bi morao mehanicar ispustati ulje da bi zamjenio stator? meni to ne ide u glavu
jedino ima smisla ako je naglo izgorio pa se raspala zagorena žica i ošli komadići sa uljem.....
ja sam nedavno mijenjao na svome i potrošio čajnu žlicu ulja prilikom zamjene....
stator mi je bio na jednom namotaju skroz zagorio, ali se nije raspa......