Moro Racing MR1

Shokrefumi

Active member
budući da vam je KTM bio preskup, evo jedna ponuda iz susjedstva. Čelična cjevasta rama, matris prednja vilica, zadnji amortizer i amortizer volana, Starlane instrumenti, Marchesini kotači s onim velikim diskom ko na Buell-u, airbox, suhi kuplung, ispušni ventil... 16 500 € + porez. Ako se malo bolje zagledate, vidjet cete da masina ustvari stoji naopako.
1q03-2i.jpg

1q03-2j.jpg

1q03-2k.jpg

1q03-2l.jpg

1q03-2m.jpg
 
42 ks, 68 kila. Kolko se meni cini, to je masina iz Yamahe TZ125 okrenuta naopako, a ak je tako, onda odlicno jer su dijelovi za TZ poprilicno jeftini!
 
aurellie said:
ne izvlači se jolly, malo si se zajebal  :mrgreen:

nisam se zajebo. stvarno me zanimakak su to rijesili, ne stoji bezveze na svim 2t masinama cilindar prema gore ili bar malo uzdignut od horizontale :ugovor:
 
A koji luzeri ce dati tolku lovu za izumirucu natjecateljsku klasu i izumiruce motore kad za tu lovu moze dobiti 2 motora 600 stock klase  :misli:
 
jolly the roger said:
zasto izumiruca? :misli:

Dežurni teoretiče.

odgovor br. 1. prilično sam siguran da se Gp agregati dosta savršeno ispiru te mi neki iscjedci nisu baš prihvatljiva solucija.
odgovor br. 2. možda nije izumiruča, ali definitivno je mirujuča, ili stagnirajuča(uz klasu 250) ako računaš da 4takni agregati u GP klasi galopiraju napred u tehnologiji agregata iz sezone u sezonu. Ovdje imamo slučaj ugradnje prastarog TZ agregata, a kod npr. Aprilije koja je vodeča u 2 taktnim agregatima več godinama imamo iste ili slične agregate
 
Joke, malo si u krivu, bar što se tiče aprilie. Ako malo bolje pogledaš, ove godine je aprilia vozila više verzija svojih motora u 125 i 250. Tako je npr. Talmacsi bio prvak na staroj RSW koja ima klasični roto disk na radilici i obrnuti cilindar, a Pasini, Gadea i Faubel su imali model RSA, sa normalno okrenutim cilindrom i agregatom koji koristi roto disk i lamelarni usis u isto vrijeme, kao i kompletno drugačiju ramu, zadnju vilicu itd. Isto tako u 250 GP je Lorenzo vozio sa mašinom za RSA 07 u rami od RSW 06, dok su DeAngelis, Bautista i Luthi pod kraj dobili RSA 08 kojeg je Debon testirao cijele godine. Ima napretka i u malim klasama i to nebi vjerovao koliko, samo što se te stvari teško uoče i nisu toliko medijski eksponirane kao u MotoGP klasi. Ali šteta što samo Piaggio grupacija i KTM razvijaju, Honda je kompletno stala zbog F1 i MotoGP-a. Mene baš zanima šta će taj Loncin napravit u 125, navodno imaju para, a Engines Engeering ima iskustva.
Mocippaldi said:
A koji luzeri ce dati tolku lovu za izumirucu natjecateljsku klasu i izumiruce motore kad za tu lovu moze dobiti 2 motora 600 stock klase  :misli:
neki još uvijek polažu novce i nade u mlade koji se, da bi od njih nešto bilo, moraju educirat na GP motorima.
 
Shokrefumi said:
neki još uvijek polažu novce i nade u mlade koji se, da bi od njih nešto bilo, moraju educirat na GP motorima.


Blago njima  :mrgreen: