Moro Racing MR1

sta tvotaktni motori imaju karter ????

nego... neznam i nema iskostva i moto motorima 2t.. ali sam doktorirao na tomocovom vandbrodskim motorim.. i oni imaju klip pod 180˙ tako da ne vidim razlog da nebude i naopak...jer kada vanbrodski okrenes za voznju u rikvers i malodas gasa on se digne i tada je klip pod 200˙sigurno..
 
karter se kod 2t motora zove onaj dio u kojem je smjestena radilica. a MR1 vjerojatno ima preokrenut motor kako bi mogao koristiti amortizer smjesten na ovaj nacin a da opet stane airbox.
 
Shokrefumi said:
karter se kod 2t motora zove onaj dio u kojem je smjestena radilica. a MR1 vjerojatno ima preokrenut motor kako bi mogao koristiti amortizer smjesten na ovaj nacin a da opet stane airbox.

i kod 4t se karterom zove prostor di je smjestena radilica :mrgreen:

ili na engleskom - crankcase
 
jolly the roger said:
ad 1. siguran sam i ja da ulje ne curi iz kartera u cilindar, samo me zanima kako su to rijesili
kartera nema...cvajo ima kučište radilice i u pravilu nema tu zaostalih količina nekog nesagorenog ulja a ono što se ipak nakon gašenja motora zatekne u tom prostoru nije uopče problematično -čak naprotiv !!! vidio si kako cvajgeri dime kad ih se tek upali?? e to nije zbog ulja iz kučišta radilice ili nove mješavine koja pristiže nego zbog kondenzata ulja/goriva/vlage zadržanih u auspuhu....
 
zvonko situm said:
kartera nema...cvajo ima kučište radilice i u pravilu nema tu zaostalih količina nekog nesagorenog ulja a ono što se ipak nakon gašenja motora zatekne u tom prostoru nije uopče problematično -čak naprotiv !!! vidio si kako cvajgeri dime kad ih se tek upali?? e to nije zbog ulja iz kučišta radilice ili nove mješavine koja pristiže nego zbog kondenzata ulja/goriva/vlage zadržanih u auspuhu....

ako postoji kompresija u karteru (i cilja se na to da bude sto veca, kod cvaja), onda postoji karter. iliti po naski kuciste radilice.

a ovo s kondenzatom - ovisi kak si ga nastelao, te koje je doba godine. jer ako je prehladno(tj hladni su blokovi/karter) gorivo i ulje ce se zalijepit za stijenke i nece ulazit u cilindar...pa kad se masina upali, sva ta magla iz kartera izlazi u cilindar pa zato dimi...
 
ok.. ajmo ispocetak.. ajde se dogovoriti postoji li karter na cvaji ili ne... ako da.. onda sam je nesto grdo zabrijao jer koliko se ja sjecam cvaja se podmazuje iz goriva i ne postoji uljna kupka za radilicu...
ali opet mozda sam kaj nekaj krivo zabrijao pa bi mi bilo drago to ispraviti i nauciti ispravno
 
BedoMedo said:
ok.. ajmo ispocetak.. ajde se dogovoriti postoji li karter na cvaji ili ne... ako da.. onda sam je nesto grdo zabrijao jer koliko se ja sjecam cvaja se podmazuje iz goriva i ne postoji uljna kupka za radilicu...
ali opet mozda sam kaj nekaj krivo zabrijao pa bi mi bilo drago to ispraviti i nauciti ispravno
neeeee...karter radilice je jedno neradno korito ili poklopac koji služi da štakori nemogu grickati radilicu i taj poklopac u radu samo spriječava ulje da nešprica po cesti....dakle motor može raditi bez kartera ukoliko mu je sistem podmazivanja npr.izmješten !! ALI zato je cvajo životno ovisan o kučištu radilice i svim njegovim oblicima i dimenzijama !!!
Ja sam naprimjer imao caku kako imati najjačeg T-15...E-90..MZ 250...  !!! možda bi vas to zanimalo????
 
BedoMedo said:
ok.. ajmo ispocetak.. ajde se dogovoriti postoji li karter na cvaji ili ne... ako da.. onda sam je nesto grdo zabrijao jer koliko se ja sjecam cvaja se podmazuje iz goriva i ne postoji uljna kupka za radilicu...
ali opet mozda sam kaj nekaj krivo zabrijao pa bi mi bilo drago to ispraviti i nauciti ispravno

karter je kuciste radilice, i kod nekih 4t masina(automobili, motocikli) sluzi i kao spremnik ulja za podmazivanje, dok kod drugih je isto suhe izvedbe ko i na cvajama(neke trkace inacice automobila, noviji kamioni, busevi, avioni)
 
zvonko situm said:
neeeee...karter radilice je jedno neradno korito ili poklopac koji služi da štakori nemogu grickati radilicu i taj poklopac u radu samo spriječava ulje da nešprica po cesti....dakle motor može raditi bez kartera ukoliko mu je sistem podmazivanja npr.izmješten !! ALI zato je cvajo životno ovisan o kučištu radilice i svim njegovim oblicima i dimenzijama !!!
Ja sam naprimjer imao caku kako imati najjačeg T-15...E-90..MZ 250...  !!! možda bi vas to zanimalo????
....kad su demontirani kapa,cilindar i klip uzmu se špijuni tj mjerni lističi i pomoču njih se mjeri zazor između radilice i kučišta i to sa obadvije strane i dobivene vrijednosti upišeš negdje pa rastaviš cijelu mašinu i svučeš bočne ležajeve sa radilice i poskidaš dištanc podloške kolikogod ih ima i sad se mjeri širina radilice od dosjeda do dosjeda pa se dodaju vrijednosti širine ležajeva i to usporedimo sa zbrojem vrijednosti dobivenih mjerenjem širine dosjeda ležajeva u kučištu radilice...pošto se blokovi po sredini čitavom površinom bruse kako bismo ih suzili na željenih 0,15+0,15mm odmaknutosti od radilice sa svake strane-događalo se da treba i ležajeve adekvatno suzit brušenjem na pravu mjeru ali i predištancirati mjenjač kako bi se polovice kučišta mogle sastavit a da ništa ne bude pretegnuto ili nedajbože labavo npr.da radilica šeta lijevo-desno !!  nakon što je to napravljeno kapa cilindra se spušta toliko da imeđu klipa i nje kad je stegnuta bude cc 0,7-0,8 mm...karburator se nosilo kod tokara na max moguče bušenje a i dizne su se bušile kod tokara ili urara i to na sve mjere koje je imao burgije u traženom rasponu- pa se kemijalo dok se nedobije optimum !!!!  jedna od najbitnijh stvari kod cvaje je imati malo praznog prostora oko radilice tj.u kučištu radilice jer kad klip krene dolje on mora napraviti što veči tlak kako bi što bolje ponovo napunio cilindar a mali prostor u kučišu če mu to omogučiti i ubrzati smješu !!!  Uz malo kilavljenje pri niskim okretajima ovako napravljene cvaje su u odnosu na originale u višim okretajima bili drastično jači i vrtili se podosta više......ali vremenski-znatno krače !!!
 
jolly the roger said:
dakle povecava se kompresija u karteru i brusi se glava :mrgreen:
ne u karteru nesrečo jedna tvrdoglava nego u kučištu tj.radnom prostoru radilice...karter je neradni dio-najobičniji poklopac!!
 
zvonko situm said:
ne u karteru nesrečo jedna tvrdoglava nego u kučištu tj.radnom prostoru radilice...karter je neradni dio-najobičniji poklopac!!

ovo je provala u rangu mojih :LOL:


http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/strojarstvo/konstrukcije_motora/P15_KonMot.pdf
evo ti pa ispravi čovca (stranica 9, pri dnu,i stranica 10 pri vrhu...a mos sve i procitat, mozda i naucis nesto novo)

:jesus:
 
jolly the roger said:
ovo je provala u rangu mojih :LOL:


http://www.fsb.hr/zmts/kmv/nastava/strojarstvo/konstrukcije_motora/P15_KonMot.pdf
evo ti pa ispravi čovca (stranica 9, pri dnu,i stranica 10 pri vrhu...a mos sve i procitat, mozda i naucis nesto novo)

:jesus:
nemogu otvorit.... izvadi najbitnije...