Moj Stone ima 250 kg, može 190 i ima jedan zlatni Brembo naprijed i prezadovoljan sam kočenjem. Natrag je također jedan veliki Brembo i na njega imam primjedbu što nemam precizan osjećaj doziranja, ali za to više krivim papučicu (ko od FAP-a). U svakom slučaju, na ovom motoru nema potrebe za drugim diskom, dalje je samo šminka za one koji ne kuže kaj pričaju.
U ovoj klasni je snaga sporedna stvar na koju se potencijalni kupci "kače"....
Svaki od navedenih modela predstavlja zlatnu eru motociklizma i modele koji su tada bili IN kod ovih legendarnih proizvodjaca...
Stvar je u tome da kupnjom ovakvog motora nisi skoro nista napravio jer imas mali milijun djelova za staviti na njih, to je zivotni poso, u kojem uzivas svakog trenutka... :wink:
Trenutno mi je na PC-u slika ducatijevog GT 1000. Meni najljepši od svih gore spomenutih motora. Istina, i mnogo jači i skuplji.
Personalizaciji tih motora nema kraja, ali sam se opako začudio koliko je cijena bočnih bisaha, držača za ruku, tank torbi, vjetrobrana, povišenih volana.
Dok su guzzi i spomenuta kawa, pa čak donekle i bonneville smireniji motori - ducati sa svoje 92 ks može zavarati i posramiti većinu motorista. Udoban za 2 a brz. i za 30 godina lijep ko sada
lijep je novi v7 samo bi ja radije u garazi njegovog dedu
original v7 sport iz 73.
mislim pogledajte samo taj crveni okvir,zlatni metalik lak...
pa jos prednji duplex bubanj predivno!!!!!