MOTO GUZZI-V7

Balki said:
Ok, malo se furaju na old school!

To jest stara škola.  (y) Za sigurno (čak dobro) kočenje dosta mu je i jedan ovakav disk. Mislim da je jedan disk i dizajnerski trik usput.
 
Balki said:
U današnje vrijeme ima samo jedan disk!  :shock:

Koko koce, recimo, Pegaso Factory, Buel, Suzuki DR-Z, Yamaha XTX...  :wink:
 
Moj Stone ima 250 kg, može 190 i ima jedan zlatni Brembo naprijed i prezadovoljan sam kočenjem. Natrag je također jedan veliki Brembo i na njega imam primjedbu što nemam precizan osjećaj doziranja, ali za to više krivim papučicu (ko od FAP-a). U svakom slučaju, na ovom motoru nema potrebe za drugim diskom, dalje je samo šminka za one koji ne kuže kaj pričaju.
 
Motor bi bio ok, kad bi imao više od 50 ks, a neće imati. Izgleda da će cijena biti barem 8000 EUR.

Sve navedeno govori da je Triumph Bonneville u npr. standardnoj verziji sa cca 68.000 kn, većom kubikažom i 67 ks (ako se ne varam) puno bolja opcija.

Šteta što na tržištu nema više kawasakijevog W650 koji je bio cca 53.000 kn. On je snagom bliži ovom guzziju.
 
liberty said:
Motor bi bio ok, kad bi imao više od 50 ks, a neće imati. Izgleda da će cijena biti barem 8000 EUR.

Sve navedeno govori da je Triumph Bonneville u npr. standardnoj verziji sa cca 68.000 kn, većom kubikažom i 67 ks (ako se ne varam) puno bolja opcija.

Šteta što na tržištu nema više kawasakijevog W650 koji je bio cca 53.000 kn. On je snagom bliži ovom guzziju.

U ovoj klasni je snaga sporedna stvar na koju se potencijalni kupci "kače"....
Svaki od navedenih modela predstavlja zlatnu eru motociklizma i modele koji su tada bili IN kod ovih legendarnih proizvodjaca...
Stvar je u tome da kupnjom ovakvog motora nisi skoro nista napravio jer imas mali milijun djelova za staviti na njih, to je zivotni poso, u kojem uzivas svakog trenutka... :wink:
 
Trenutno mi je na PC-u slika ducatijevog GT 1000. Meni najljepši od svih gore spomenutih motora. Istina, i mnogo jači i skuplji.

Personalizaciji tih motora nema kraja, ali sam se opako začudio koliko je cijena bočnih bisaha, držača za ruku, tank torbi, vjetrobrana, povišenih volana.

Dok su guzzi i spomenuta kawa, pa čak donekle i bonneville smireniji motori - ducati sa svoje 92 ks može zavarati i posramiti većinu motorista. Udoban za 2 a brz. i za 30 godina lijep ko sada (y)

 
lijep je novi v7 samo bi ja radije u garazi njegovog dedu
original v7 sport iz 73.
mislim pogledajte samo taj crveni okvir,zlatni metalik lak...
pa jos prednji duplex bubanj predivno!!!!!