MOTO GUZZI

poco loco said:
...kao i na svakom V2 guzziju dosad....pol sata posla, a alat indentičan onom za štelanje ventila na fićeku i peglici  8)
Nisam se nikad interesirao oko Guzzija, pa nisam to znao. Ajde, onda to nije tako strašno.
 
Gucika je top!!!

(y)

ddc193bcabed9b2159710b1671af67de.jpg
9d8cefaa8ab81c9253d434c543fe472e.jpg
b5db7602a8d46e033240688b838ec006.jpg
41204ac57df4b23a6a3132464286c263.jpg
a653f33aebff6b234f221bdba11ed421.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
Evo 'vako... Prva reakcija kad sam kresnuo mašinu je bio smješak od uha do uha ispod kacige kad se motor zatresao lijevo-desno kod pokretanja. Motor radi jako pitomo, poslije sam možda tek jednom -dvaput osjetio taj blagi trzaj u nekih osamdesetak km, linearno razvija snagu, ne cuka uopće ni na niskim okretajima ni igdje u rasponu rada, ni u kojoj brzini. Ručica kvačila je na sajlu i neopisivo meka i laka za doziranje i užitak za koristiti i u gradskoj gužvi. Ovjes je za moj pojam malčice premekan a podesivo je samo predopterećenje sprijeda, tako da za kruzanje cestom i pokoji izlet na pitomi makadam mislim da je jako dobro pogođen kompromis. Kočnice su odlične, iste Brembo M4.32 čeljusti kao i na mom Caponordu, grizu dobro i lako se doziraju, jedino stražnji kotač lako blokira i aktivira se ABS. To bih možda više pripisao Michelin Anakee gumama na motoru nego ičem drugom. Uglavnom, predvidivo i ništa opasno.
Ergonomija je za mene odlična, malčice opuštenija, široki volan, usko sjedalo u središnjem dijelu (i niži vozači će sigurno držati vrhove stopala na asfaltu) a prekrasan prošireni rezervoar goriva se širi prema volanu. Sjedalo je nijansu tvrđe (i ravnije) nego što sam očekivao, puno je mekše (i više j obliku sedla) na mom Capu ali je lako naći dobar i ugodan položaj i pomicati dupe naprijed-nazad po želji. Noge zahtijevaju opušteni položaj, ako stavim vrhove prstiju na fuziće, petama udaram u nosače suvozačevih fuzića koji su jako istureni sa strana, s lijeve vjerovatno zbog ispušnog lonca a desne zbog simetrije. Zvuk iz lonca postaje sve bolji s porastom okretaja, šaltanje u nižu s međugadom na višim okretajima je jaaaaako zabavno!
Motor se vozi izvrsno, ima jako blagu i pitomu narav i takav karakter i razvija u vožnji, jako se lako s njim upravlja i izuzetno je vozan za motor nemalih gabarita i cca 230 kg težine sa svim tekućinama. Potrošnja je i više nego pristojna jer je putno računalo pokazalo prosječnu potrošnju od oko 5,5 l/100 km, a vjerujem da u laganom kruzingu magistralom ide debelo ispod 5 l, što bi značilo domet od preko 400 km. Ovo nije motocikl za obaranje brzinskih rekorda ali može se jako "živahno" voziti jer ima sposoban ovjes jedino bih ja osobno stavio cestovne tubeless gume. Interesantno, "obična" verzija ima Metzeler Tourance Next, radijalne gume su na svim verzijama.

I šta još reći... Mislim da zbog kardana (BTW, nema lupanja niti ikakavih udara kod jačeg kočenja ili davanja gasa, složili su ga izvrsno), blage ali odlučne naravi sasvim prilagodljive laganoj ali i prilično "veseloj" vožnji, pogođene ergonomije i uspjeloj kombinaciji retro enduro štiha s daškom modernog (jednostavno, lako razumljivo i navigabilno sučelje komandne ploče sa svim lampicama), provjerene koncepcije agregata, ciklistike i svih ostalih komponenata, nema konkurencije kao best-buy...

Ali... to je talijan, Moto Guzzi i ne sumnjam da će biti izuzetno rijetka zvjerka na našim cestama. Što ga u mojim očima čini još interesantnijim, jer i motor i vozač ovakvog motora ne spadaju u klasično krdo.

:)

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Milanezi
ovo čudo se i meni sviđa, mislim da će ih se čak i u ovoj pripizdini prodati dosta :mrgreen:
 
Ne jako već jako jako dobro.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Zaboravih reći, ova kombinacija boja sa perla bijelom je bomba na suncu... I LED svjetlo koje se postepeno pali kad daš kontakt, hrpa krasnih i promišljenih dizajnerskih detalja, općenito je izrada na jako visokom nivou.
I na kraju, od 01.05. vidim da ima akcija gdje se dobije produženo tvorničko jamstvo (2 standardne + 2 dodatne godine) i prvi servis, sve ukupno 3.750 kn. Nije loše.
62d210428e44128bcc265bcb2b6751a5.jpg


Sent from my MI 9 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Evo 'vako... Prva reakcija kad sam kresnuo mašinu je bio smješak od uha do uha ispod kacige kad se motor zatresao lijevo-desno kod pokretanja. Motor radi jako pitomo, poslije sam možda tek jednom -dvaput osjetio taj blagi trzaj u nekih osamdesetak km, linearno razvija snagu, ne cuka uopće ni na niskim okretajima ni igdje u rasponu rada, ni u kojoj brzini. Ručica kvačila je na sajlu i neopisivo meka i laka za doziranje i užitak za koristiti i u gradskoj gužvi. Ovjes je za moj pojam malčice premekan a podesivo je samo predopterećenje sprijeda, tako da za kruzanje cestom i pokoji izlet na pitomi makadam mislim da je jako dobro pogođen kompromis. Kočnice su odlične, iste Brembo M4.32 čeljusti kao i na mom Caponordu, grizu dobro i lako se doziraju, jedino stražnji kotač lako blokira i aktivira se ABS. To bih možda više pripisao Michelin Anakee gumama na motoru nego ičem drugom. Uglavnom, predvidivo i ništa opasno.
Ergonomija je za mene odlična, malčice opuštenija, široki volan, usko sjedalo u središnjem dijelu (i niži vozači će sigurno držati vrhove stopala na asfaltu) a prekrasan prošireni rezervoar goriva se širi prema volanu. Sjedalo je nijansu tvrđe (i ravnije) nego što sam očekivao, puno je mekše (i više j obliku sedla) na mom Capu ali je lako naći dobar i ugodan položaj i pomicati dupe naprijed-nazad po želji. Noge zahtijevaju opušteni položaj, ako stavim vrhove prstiju na fuziće, petama udaram u nosače suvozačevih fuzića koji su jako istureni sa strana, s lijeve vjerovatno zbog ispušnog lonca a desne zbog simetrije. Zvuk iz lonca postaje sve bolji s porastom okretaja, šaltanje u nižu s međugadom na višim okretajima je jaaaaako zabavno!
Motor se vozi izvrsno, ima jako blagu i pitomu narav i takav karakter i razvija u vožnji, jako se lako s njim upravlja i izuzetno je vozan za motor nemalih gabarita i cca 230 kg težine sa svim tekućinama. Potrošnja je i više nego pristojna jer je putno računalo pokazalo prosječnu potrošnju od oko 5,5 l/100 km, a vjerujem da u laganom kruzingu magistralom ide debelo ispod 5 l, što bi značilo domet od preko 400 km. Ovo nije motocikl za obaranje brzinskih rekorda ali može se jako "živahno" voziti jer ima sposoban ovjes jedino bih ja osobno stavio cestovne tubeless gume. Interesantno, "obična" verzija ima Metzeler Tourance Next, radijalne gume su na svim verzijama.

I šta još reći... Mislim da zbog kardana (BTW, nema lupanja niti ikakavih udara kod jačeg kočenja ili davanja gasa, složili su ga izvrsno), blage ali odlučne naravi sasvim prilagodljive laganoj ali i prilično "veseloj" vožnji, pogođene ergonomije i uspjeloj kombinaciji retro enduro štiha s daškom modernog (jednostavno, lako razumljivo i navigabilno sučelje komandne ploče sa svim lampicama), provjerene koncepcije agregata, ciklistike i svih ostalih komponenata, nema konkurencije kao best-buy...

Ali... to je talijan, Moto Guzzi i ne sumnjam da će biti izuzetno rijetka zvjerka na našim cestama. Što ga u mojim očima čini još interesantnijim, jer i motor i vozač ovakvog motora ne spadaju u klasično krdo.

:)

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Zadovoljan znači.  (y)
Koliko si visok?
Koljena i glave motora, ima kontakta?
 
Zadovoljan u smislu da nudi pošten paket i performanse u okviru klase za razumnu cijenu, uz izraženu osobnost i karakter.
Trenutno ne bi bio moj izbor jer me peru neki drugi filmovi (Tuono V4 kad Caponorda prodam) i jer mi Capo nudi sve to pa i puno više, ali jednog lijepog dana se svakako vidim na ovom/ovakvom stroju. Visok sam 185 cm i apsolutno nikakvih problema sa smještajem koljena nisam imao, skroz ugodan položaj a koljena prirodno upadaju u one utore na bokovima rezervoara...
 
Ne mogu vjerovat... ovih dana bi trebao dobiti Guzzija na test i baš sam ga mislio fotkat na Cmroku. Sad vidim da ne moram... :mrgreen:
 
DiAbLeRo said:
Zadovoljan u smislu da nudi pošten paket i performanse u okviru klase za razumnu cijenu, uz izraženu osobnost i karakter.
Trenutno ne bi bio moj izbor jer me peru neki drugi filmovi (Tuono V4 kad Caponorda prodam) i jer mi Capo nudi sve to pa i puno više, ali jednog lijepog dana se svakako vidim na ovom/ovakvom stroju. Visok sam 185 cm i apsolutno nikakvih problema sa smještajem koljena nisam imao, skroz ugodan položaj a koljena prirodno upadaju u one utore na bokovima rezervoara...

Hvala na informaciji.
U svakom slučaju, budem ga isprobao.
 
mate said:
Ne mogu vjerovat... ovih dana bi trebao dobiti Guzzija na test i baš sam ga mislio fotkat na Cmroku. Sad vidim da ne moram... :mrgreen:
Ovih dana su idealni uvjeti za test voznju i fotkanje na Cmroku.
Mozda uleti u kadar i koje drvo u letu  :mrgreen: