Evo 'vako... Prva reakcija kad sam kresnuo mašinu je bio smješak od uha do uha ispod kacige kad se motor zatresao lijevo-desno kod pokretanja. Motor radi jako pitomo, poslije sam možda tek jednom -dvaput osjetio taj blagi trzaj u nekih osamdesetak km, linearno razvija snagu, ne cuka uopće ni na niskim okretajima ni igdje u rasponu rada, ni u kojoj brzini. Ručica kvačila je na sajlu i neopisivo meka i laka za doziranje i užitak za koristiti i u gradskoj gužvi. Ovjes je za moj pojam malčice premekan a podesivo je samo predopterećenje sprijeda, tako da za kruzanje cestom i pokoji izlet na pitomi makadam mislim da je jako dobro pogođen kompromis. Kočnice su odlične, iste Brembo M4.32 čeljusti kao i na mom Caponordu, grizu dobro i lako se doziraju, jedino stražnji kotač lako blokira i aktivira se ABS. To bih možda više pripisao Michelin Anakee gumama na motoru nego ičem drugom. Uglavnom, predvidivo i ništa opasno.
Ergonomija je za mene odlična, malčice opuštenija, široki volan, usko sjedalo u središnjem dijelu (i niži vozači će sigurno držati vrhove stopala na asfaltu) a prekrasan prošireni rezervoar goriva se širi prema volanu. Sjedalo je nijansu tvrđe (i ravnije) nego što sam očekivao, puno je mekše (i više j obliku sedla) na mom Capu ali je lako naći dobar i ugodan položaj i pomicati dupe naprijed-nazad po želji. Noge zahtijevaju opušteni položaj, ako stavim vrhove prstiju na fuziće, petama udaram u nosače suvozačevih fuzića koji su jako istureni sa strana, s lijeve vjerovatno zbog ispušnog lonca a desne zbog simetrije. Zvuk iz lonca postaje sve bolji s porastom okretaja, šaltanje u nižu s međugadom na višim okretajima je jaaaaako zabavno!
Motor se vozi izvrsno, ima jako blagu i pitomu narav i takav karakter i razvija u vožnji, jako se lako s njim upravlja i izuzetno je vozan za motor nemalih gabarita i cca 230 kg težine sa svim tekućinama. Potrošnja je i više nego pristojna jer je putno računalo pokazalo prosječnu potrošnju od oko 5,5 l/100 km, a vjerujem da u laganom kruzingu magistralom ide debelo ispod 5 l, što bi značilo domet od preko 400 km. Ovo nije motocikl za obaranje brzinskih rekorda ali može se jako "živahno" voziti jer ima sposoban ovjes jedino bih ja osobno stavio cestovne tubeless gume. Interesantno, "obična" verzija ima Metzeler Tourance Next, radijalne gume su na svim verzijama.
I šta još reći... Mislim da zbog kardana (BTW, nema lupanja niti ikakavih udara kod jačeg kočenja ili davanja gasa, složili su ga izvrsno), blage ali odlučne naravi sasvim prilagodljive laganoj ali i prilično "veseloj" vožnji, pogođene ergonomije i uspjeloj kombinaciji retro enduro štiha s daškom modernog (jednostavno, lako razumljivo i navigabilno sučelje komandne ploče sa svim lampicama), provjerene koncepcije agregata, ciklistike i svih ostalih komponenata, nema konkurencije kao best-buy...
Ali... to je talijan, Moto Guzzi i ne sumnjam da će biti izuzetno rijetka zvjerka na našim cestama. Što ga u mojim očima čini još interesantnijim, jer i motor i vozač ovakvog motora ne spadaju u klasično krdo.
Sent from my MI 9 using Tapatalk